Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ludwin

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I phII
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    174600
  1. Mam problem z zapasem, może ktoś z was spotkał się z czymś takim, oryginalnie w moim aucie mam felgi 15 ET43 a na koło zapasowe felga 14 cali 5,5J ET35. Czy możliwe jest że już w fabryce było tak zrobione, nie podejrzewam że ktoś ten zapas podmienił ponieważ opona jest nowa choć wiekowa bo z 1998 roku i felga bez śladów użytkowania więc wątpię aby ktoś podmieniał felgę i włożył też nie używaną, co do kół 15 co mam założone to też mi się wydaje że niebyły wymieniane bo jak go sprowadzałem to auto miało oryginalne kołpaki 15. Czy możliwe że tak było od nowości auta? Bo jeśli tak to z tego co wyczytałem na forum to felga 14 nie wejdzie, nie zmieści się na zacisk, przynajmniej z przodu. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?
  2. Bezpiecznik sprawdzony, troszkę się źle wyraziłem, też myślałem o manetce tylko jak byłem u elektryka to komputer każde przekręcenie manetki widział dlatego ją na początku wykluczyłem, ale teraz sprawdzę. Jedna sprawa mnie dziwi, dlaczego jak zaczynam jakieś manewry przy wycieraczce to pojawia się sprawa nie działającego zamka szyby, który po jakimś czasie sam znika. Mam pytanie co do przekaźnika, on jest w tej puszce UCH czy może gdzieś za nią, jak się do niego dobrać. Przed chwileczką sprawdzałem u kolegi w Clio i jak się włącza wycieraczkę to wyraźnie słychać przekaźnik i za każdym razem, więc stawiam właśnie na przekaźnik. Jeszcze mam jedno pytanko co do tego modułu UCH, czy faktycznie one tak często padają, czy może to jednostkowe przypadki? Mod dziękuje za nie zamknięcie tematu.
  3. Szanowni koledzy mam problem z tylną wycieraczką i zamkiem uchylanej szyby tylnej klapy. Szukałem na forum i znalazłem kilko podobnych tematów ale żadnej konkretnej odpowiedzi, jeden post nawet z takim samym problemem co u mnie ale został szybko zamknięty przez moderatora z racji tego że przyczyna tkwi w wiązce przewodów w klapie co w moim przypadku się nie zgadza. Przewody w klapie jak i kostka z boku auta jest ok, nie ma napięcia już przy progu przy przednich drzwiach, bezpiecznik też dobry bo raz działa a raz nie. Scenica zakupiłem w zeszłym roku w wakacje, na początku wycieraczka częściowo działała, czyli po przekręceniu manetki raz zadziałała a raz nie. W pewnym momencie zauważyłem że nie działa zamek uchylanej szyby więc od razu pomyślałem o wiązce przewodów w klapie ( miałem już Renie 19 i Kangoo i ten problem był w 19 ). Pojechałem do elektryka, który posprawdzał przewody, ale wszystko było ok. Od razu powiedział że może to być problem z UCH, gdy podłączył komputer wyskoczył błąd tylnej wycieraczki. Po powrocie do domu zamek szyby sam się naprawił ( działa cały czas ), wycieraczka jak wcześniej raz działała raz nie, więc zacząłem przekopywać internet i znalazłem kilka postów na forum Elektroda, gdzie napisali że to częsta wada tych samochodów. Jedna osoba podpowiedziała sposób jak nie działa wycieraczka to żeby przed odpaleniem przekręcić manetkę wycieraczki a następnie zapłon i odpalić, i faktycznie czasami pomagało, ale po pewnym czasie wycieraczka padła całkiem. Na jakiś czas dałem sobie spokój ale przy obecnych roztopach trochę mi brakuje tej wycieraczki więc powróciłem do tematu. Wczoraj próbowałem starego sposobu ale niestety bez rezultatu, poszedłem sprawdzić czy zamek szyby otwiera i niestety nie. Dziś rano sprawdziłem i zamek sam ponownie się naprawił. Na Elektrodzie w kilku postach napisali że to błąd UCH, procesor gubi ustawienie i trzeba przeprowadzić ponowną adaptacje wycieraczki i sprawdzić ustawienia auta nie wiem dokładnie o co chodzi jakieś E36 czy coś w tym rodzaju. Byłem u kilku elektryków ale nie wiedzieli o co za bardzo chodzi. Sporo czytałem na forum o tych modułach UCH i się troszkę martwię co by mi nie padał. Wczoraj zauważyłem jeszcze jedną rzecz, próbowałem włączać manetką wycieraczkę na zapłonie i słuchałem czy cyka przekaźnik i po pierwszym przekręceniu lekko pyknął ale tak bardzo słabo, cicho a przy następnych próbach już cisza, i tu mam pytanie, moim zdaniem powinien pykać za każdym razem, gdzie szukać tego przekaźnika i czy to prawda że są one jakoś przylutowane do UCH lub też znajdują się w jego wnętrzu, we wcześniejszych autach przekaźniki mogłem normalnie wyciągnąć. Może ma ktoś jakiś schemat i może sprawdzić czy przekaźnik od wycieraczki jest powiązany z zamkiem szyby. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź i przepraszam że tyle się opisałem ale chciałem przedstawić problem dość dokładnie.
  4. Witam Panowie. Mam problem z moją Renią, posiadam ją od dwóch miesięcy i jak temperatura była wyższa tego nie było, zaczęło się jak temperatura spadła. Gdy auto dłużej postoi dzień lub dwa to po opaleniu z okolic skrzyni dochodzi dziwny dźwięk, takie jak by hurgotanie albo jak by coś obcierało. Po wciśnięciu pedału sprzęgła dźwięk ustaje. Gdy silnik popracuje około dwóch minut to odgłosy zaczynają być coraz cichsze i potem ustępują. Potem wszystko jest ok., nie ma problemów z wrzucaniem biegów, nic nie hurgota ani nie strzela, nie ma też szarpania. Gdy odpalam jak silnik jest ciepły lub też po krótszych postojach jest ok. Proszę o rade od czego zacząć, oby moje obawy o skrzynie się nie sprawdziły. Podpowiedzcie co to może być, myślałem o łożysku oporowym ( wyporowym, różnie zwą ), może olej w skrzyni, albo cała skrzynia pada co mnie przeraża.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!