Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kapsel7up

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    131
  1. Temperatura płynu jest do minus 20. Na wschodzie było najmniej -15. Termostat jest nowy , otwiera się przy wrzątku. Układ jest cały odpowietrzony. Dziś mechanik ma zdjąć chłodnice i przeczyścić ją, może tam coś siedzi i zapchało ją. Tylko dlaczego chłodnica się nagrzewa jak jest wyłożony termostat? Czy to zależy że jest większe ciśnienie na chłodnice i może to odblokować układ?
  2. Ogrzewanie działa. Problem zaczyna się jak jest założony termostat i cała chłodnica jest zimna. Na dole wąż jest zimny. Przy zdjętym termostacie jest większe ciśnienie i chłodnica się nagrzewa. Wskazówka temperatury płynu czasami skacze do normalnego poziomu a czasami zejdzie poniżej. Myślałem o pompie wody albo gdzieś zapchana jest chłodnica. Bez termostatu nie ma sensu jeździć w te mrozy.
  3. Witam. Po przejechaniu paru kilometrów, wskazówka temperatury zaczyna się podnosić ponad norme. Przewody od układu chłodzenia są ciepłe jedynie na dole przewód jest zimny. Silnik jest rozgrzany a chłodnica jest zimna. Nowy jest termostat, wymieniane były wszystkie uszczelki w silniku w tym pod głowicą. Mechanik odłączył termostat i już troche chłodnica się nagrzewa. Problem pojawił się jak przyszły do nas duże mrozy. Wcześniej nie było takiego problemu. Pytanie, czy to może mieć coś wspolnego z pompą wody która nie daje obiegu do chłodnicy?
  4. Miałeś rację. Szczęki się odkleiły i poleciało na bęben i blokowało koła. Przy okazji łożysko koła było do wymiany.
  5. Witam. Chciałbym się podzielić informacją a w zasadzie problemie Meganki. Wczoraj jechałem wieczorem megane classic 1.6 8v 97 rok przy minusowej temperaturze. Nagle z tyłu słychać było chrobotanie i blokowanie kół. Zatrzymałem się na postoju, z tyłu pod spodem nie było żadnych plam podczas postoju. Pojechałem dalej i znowu chrobotanie i blokowanie kół. Wyszedłem i było widać plamki płynu hamulcowego. Ostatnio był zmieniany cały płyn hamulcowy. Wychodzi na to że kiedy jest to chrobotanie to gdzieś ten płyn ucieka bo podczas postoju nie widać nic. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!