Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

snaketom

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.autospectech.pl

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.9 dCi 96kW
  • Przebieg (tys.km)
    145

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Samochód nie jest produkowany w belgii, tylko na rynek belgijski. Silnik to 1.9dCi 96kw 131KM FAP tylko ma zrobiony inny soft w ECU ograniczający go do 85kw 116KM. Auto wygląda ciekawie, ale dobrze byłoby go sprawdzić CLIP'em
  2. 99% że masz za mało czynnika chłodniczego. Jak jest mało czynnika, to ciśnienia odparowania spada do około 1 bara na parowniku, masz wtedy okolo -10/-15 stopni i szroni rurki i parownik. Wg mnie to dobij czynnik a problem zniknie.
  3. Fajnie byłoby podłączyć się Clip'em i sprawdzić jak wygląda od strony elektroniki. Jeśli ma rzeczywiście 250tyś to wydaje mi się że troche nią pośmigasz.
  4. Jeśli chodzi o awaryjność Megane II to na forum masz mase informacji odnośnie usterek, wystarczy poszukać. Z tego co widzę: - rozerwane siedzenie kierowcy na boku - kierownica troche wytarta - brak jednej kratki w atrapie - na tylnej osi opony o róznych bieżnikach - chyba że ktoś pomieszał z przednią osią? - tylni błotnik i zderzak po przejsciach
  5. Na pewno złapał błędy i trzeba to zdiagnozować i skasować bo same nie znikną. Z tego co się orientuję, po wymianie zwijaka taśmy też będziesz musiał skasować błędy z pamięci. Jak jesteś z okolic KRK to mogę Ci się podłączyć pod auto
  6. W twoim samochodzie na 100% nie zmienisz na polski, na angielski bez problemu. Jakbyś był w okolicach Krakowa to mogę Ci to zmienić za symbolicznego browara :)
  7. Podłacz się Clipem i sprawdz ile masz nagromadzonego osadu w FAP. Powyżej 16g zaczynają się podobne problemy i trzeba go wypalić.
  8. Do zmiany softu w każdym kalkulatorze potrzebujesz kod do programowania. Ogólnie są one pobierane z Renault.net ale jak wiadomo większość ma klona Clip'a, a on nie pobiera kodów i trzeba sobie radzic w inny sposób :!:
  9. Aby zmienić oprogramowanie w sterowniku silnika, potrzebujesz kodu do REPROGA generowanego na podstawie kodu żądania podczas aktualizacji. Odezwij się do mnie na priv a wygeneruję Ci kod.
  10. jak dla mnie, ta z pierwszego linku wydaje się być ładna, zadbana godna zainteresowania. ale jak każde auto, trzeba zobaczyć na żywo, bo na zdjęciach wszystko może być ładne :!: jeśli chodzi o silnik to są przypadki że padały wtryski i turbina, chociaż mam znajomych, co posiadaja ten silnik w lagunach II i chwalą go. Osobiscie mam 1.9dCi 130KM i jestem bardzo zadowolony z niego.
  11. Hej, powiem Ci że jeszcze nie widziałem pęcherzy powietrza na oryginalnej desce rozdzielczej. Jesli pojawiają się w miejscu poduszki powietrza pasażera to przypuszczam ze deska była regenerowana po wypadku. Wykonują na desce dodatkową warstwę, która po pewnym czasie puchnie. Sprawdz czy przednia szyba jest oryginalna, gdyż poduszka jak strzela to rozbija szybe.
  12. Skoro masz 1.9 dCi 130KM to masz silnik z FAP'em i tam był stosowany olej ELF Solaris DPF 5W30. Mam kolege który pracuje w serwisie Renault i powiedział mi że te silniki nie lubią mieszania olejów bo źle to wpływa na żywotność filtra. Może się mylę, jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi.
  13. Spotkałem się już z takimi problemami filtra FAP ale w większych odstępach kilometrów. Było to mniej więcej co 15-20tyś km. Powodem była niewłasciwa jazda tym samochodem. Cały czas w mieście, przejazdy bardzo małych dystansów i jazda na wysokich biegach przy 1500-1600obr. Filtr nie miał możliwości wypalić się samoczynnie i zapychał się powodując pojawianie się błędu. Dopiero jak własciciel zaczął co jakiś czas jeździć na autostradę i trzymać obroty powyżej 2000 problem zniknął. Wymiana oleju i filtra po każdym wypaleniu jest zalecana z racji że paliwo podczas wypalania dostaje się do oleju.
  14. ASO zdziera z ludzi straszne pieniądze za karty. Aktualnie czekam na odpowiedni interfejs do dorabiania kart. Będę mógł dorobić karty z systemem Hands Free i normalne. Również postaram się naprawiać karty. Jak tylko zbiorę wszystko do kupy, napiszę na forum. Jeśli chodzi o ceny, będą one w miare możliwości najniższe ;)
  15. Zdjęcia strasznie kiepskiej jakości, ale z tego co widzę to auto posiada różne listwy. Pierwsze zdjęcie pokazuje że ma listwy koloru czarnego, natomiast ostatnię zdjęcie pokazuje ze są popielate z auminiową wstawką przy przednim błotniku. Wersje Privilege posiadają wszystkie listwy w kolorze popielatym. Zwróć uwagę na wyświetlacz licznika, gdyż często mają problem i nie wyświetlają wszystkiego. Fajnie by było żeby samochód posiadał 2 karty, gdyby jedna padła będziesz miał drugą zapasową :) Zwróć uwagę na klimatyzację czy nie ma nieszczelności w okolicach skraplacza, często rozszczelnia się połączenie rurka - skraplacz i jest tam dużo oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!