Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

t.ost

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    renault fluence
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    26000
  1. Sprawdź czujnik położenia wału. Taki problem z silnikiem - odpalaniem jest charakterystyczny dla tego mechanizmu jakim jest czujnik położenia wału.
  2. Witam Zwracam się do Was koledzy o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Jestem posiadaczem renault fluence z silnikiem 1.6 16V(110KM) z 2010r. Auto w obecnej chwili ma przejechane 31000 km. Na codzień użytkuje auto przeważnie w mieście, od pewnego czasu zwrociłem uwagę na problem z obrotami podczas jazdy (nadmienie, iż problem pojawił się w momencie występowania mrozów ok -15; -20 stopni) a maianowicie podczas jazdy na 3 biegu przy obrotach 3 tyś/min przy wsiśnięciu pedału gazu do podłogi obroty nagle ulegają zwiększeniu do ok 4 tys/min a następnie spadają do 3 tyś/min i tak jak przyspieszam obroty falują do momentu zmiany biegu na wyższy. Podobne zjawisko występuje na biegu 4 przy ok 3 tyś obrotów na min. i na biegu 5. Przy ruszaniu na 1 i 2 biegu problemu nie ma samochód przyspiesza płynnie. Zjawisko to przypomina jazde automatem- podobne wrażenie. Samochód jest na gwarancji wieć udałem się do ASO renault, pracowinik serwisu po odbyciu jazdy stwierdził , że silnik musi nabrać temparatury i wszystko wróci do normy, bo to wina elektronicznego sterowania przepustnica. Na dzień dzisiejszy mamy temperaturę 0; +2 stopnie problem nie mija. Czy ktoś może podpowiedzieć czym to może być spowodowane?
  3. Mój Fluence jest z 2010 jak narazie lakier się trzyma całkiem nieźle ostatnio poruszałem się za tirem który musiał wyjechać z jakiejś budowy bo kurzyło się za nim i słychać było ciche odgłosy uderzającego o karoserię żwiru, piasku itp. który wypadał z pod kół ww ciężarówki ale po obejrzeniu na myjni lakieru nie zauważyłem niczego niepokojącego.
  4. Witam Od 3 tygodni jestem posiadaczem fluence 1.6 16V (110KM)expression. Renatka ma 26 tyś przebiegu z czego 1800 km zrobiłem jako 2 właściciel i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Co mogę powiedzieć na temat plusów i minusów; Plusem na pewno jest bogate wyposażenie, wygląd auta sprawia wrażenie prestiżowej limuzyny, komfort jazdy bardzo dobry, miękko pracujące zawieszenie nie potłuczemy sobie tyłka na dziurawych drogach. Silnik 1.6 16V demon przyspieszenia to nie jest ale posiada zadowalająca dynamikę do sprawnego poruszania się po drodze, zaletą jest niskie zużycie paliwa jak na benzynkę (7.9-8.2 l/100km w mieście). Czujniki parkowania pomocne, można je wyłączyć (chodzi o pipczący dźwięk) ale po co..? ESP pilnuje żebyśmy nie zwiedzali pobocza przy jeździe z ułańską fantazją, radio brzmi fajnie i przyjemnie lecz nie jest to sprzęt dla audiofilii ,plus za sterowanie przy kierownicy. Autko posiada również minusy te które mi przesadzają to te nieszczęsne zawiasy w bagażniku w megane II sedan były lepsze w tym modelu renault się cofnęło trochę z tym pomysłem. Widoczność do tyłu mogła by być lepsza. W moim egzemplarzu irytujące jest "popiskiwanie hamulców przy hamowaniu" , regulacja przesuwania foteli przód tył delikatnie nazywając nie zbyt ergonomicznie rozwiązana. Autko jest bogato wyposażone i oferuje wspaniały komfort jazdy w porównaniu z ofertą skody octavii tour 1.6 czy kii ceed 1.6 to naprawdę ekonomiczny i rozsądny wybór.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!