Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bazagier1

Nowy użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault scenic II
  • Silnik
    1,9
  • Przebieg (tys.km)
    140000
  1. Czyli jest zabita tak jak to powiedzial kolega elwik1984 ratuje tylko wymiana na nowa czy może płukanka
  2. "Dodam że wąż od chłodnicy ten dolny przy termowłączniku jest zimny a chłodnica gorąca że się dotknąć nie da"
  3. A u mnie sztywno stoi ponad trzecia kreskę nawet jak 15min na rozgrzanym silniku pochodzi na 3000obr\min parametry tez są w normie płyn osiąga swoja temperaturę i wogule się nie załącza
  4. Na liczniku pokazuje powyżej trzeciej kreski i płyn leje się z przelwu
  5. nie jest to zbyt pociaszające dla mnie bo to są koszta a samochud ma iść na sprzedaż i nie chciał bym za duzo inwestować w nią :)
  6. to jescze raz wyjąć chłodnice do płukania i wyczyscić nagrzewnice <><><><><><><><><><><><><><> <><><><><><><><><><><><><><> doczytałem "raczej nie da sie tego doczyscić" Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.9 - Enter Aston76
  7. Ale chłodnica była wyjmowana i płukana. Tak jest jeszcze oryginalna nie mam czym sprawdzić jaka jest temperatura płynu?
  8. zmostkowałem piny 30 i 87 i wentylator sie kręci na 1 biegu.. wszystkie bezpieczniki pod kierownica sprawdziłem i są sprawne więc co jeszcze mogę sprawdzić. Posiadam miernik elektryczny więc mogę co nieco jeszcze po sprawdzać. Dodam że wąż od chłodnicy ten dolny przy termowłączniku jest zimny a chłodnica gorąca że się dotknąć nie da. Tak na tym pomarańczowym bezpieczniku jest napięcie..
  9. Sprawdziłem oporność i na tym brązowym czujniku nic mi nie pokazuje, a na białym, na zimnym silniku 1500om. Napięcie jakie tam dochodzi na kostki to 5V
  10. Nie rozumie dziala jak ma dzialac to mi nic nie pomogli dzięki za chęć pomocy ale więcej konkretow samochód to Mégane I 1. 6 8v 1997r 55kw 75km z Klima Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes Dodano: 26 maj 2015 - 07:16 więc nie mogę liczyć na pomoc na tym forum dzięki
  11. Witam. Od dłurzszego czasu mam problem z wentylatorem chłdnicy wogule sie nie włacza zrobiłem juz wszystko co tylko mozliwe a przynajmiej tak mi sie wydaje, wymienie co do tej pory zrobiłem * wymiana włcznika tego wkrecnego w chłodnice *wyczyszczenie chłodnicy *wyjecie termostatu pozostawienie na duzym obiegu *wymieniłem rowniez bezpiecznik termiczny *sprawdzłem wszystkie bezpieczniki i przekazniki Jak zewre styki w termowłaczniku wentylator sie kreci gdy podgrzeje opalarka rowniez sie kreci. co moge jeszcze sprawdzic bez specjalistycznego sprzetu a nie zepsuł czegos. Czy da cie jeszcze wogule to naprawic Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia Tragedia, słownik ortograficzny sobie kup. P_r_z_e_m_o
  12. Witam kolegów. Wymieniałem uszczelkę miski olejowej w tym celu zdjąłem sanki z maglem nie robiłem nic po skręceniu wszystkiego w całość kierownica wsunęła mi sie do wnętrza auta nie odbija ciężko sie kreci czy ja mogłem coś zepsuć zdejmując sanki . I ile wchodzi oleju do silnika 1,6 8V wlałem 4 litry i jest ponad max czy to normalne gdyż katalog mówi 4,5 litra.Jeżeli cos jest nie zrozumiałe proszę pisać gdyż nie mogę jeździć samochodem a zależy mi na rozwiązaniu problemu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!