Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lendzir

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://pasjonatebiznesu.pl/familo/

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour
  • Silnik
    1.9 DCi 120KM
  • Przebieg (tys.km)
    -
  1. Właśnie kilka dni temu odpadł mi ten daszek przy prędkości 12okm/h :/ na szczęście nic za mną nie jechało. Miałem go sam robić. O akcji dowiedziałem się wczoraj z TVNTurbo Myślicie, że wymienią mi albo naprawią uszkodzony daszek? Jest cały porysowany, zaczepy pourywane, a część z nich nie odnaleziona. I światło stopu rozleciało się na części pierwsze :/ Nie radziłbym lekceważyć tego problemu, bo może być niebezpieczny dla innych na drodze. Strach pomyśleć, co by było jakby ktoś za mną jechał :/
  2. lendzir

    Humor

    Miniaturowe dzieło motoryzacji http://www.youtube.com/watch?v=O-zlgV4RQNA
  3. as202 do dzisiaj nie wiem jaka była przyczyna podwyższonego spalania, ponieważ tydzień po odbiorze auta od mechanika (po wymianie turbiny, odmy, uzupełnieniu płynów) jadąc autostradą auto nagle zgasło. Po odholowaniu auta i wstępnych oględzinach okazało się że jest przepalony bezpiecznik główny na klemie plusowej. Palił się przy próbie odpalenia auta. Szukając przyczyny tego zdarzenia wyszło że nie da się obrócić wałem I reszty chyba już nie muszę tłumaczyć... zatarty silnik. Prawdopodobnie było to następstwo przygody z turbiną :/ Mam wał do wymiany, korbowody, panewki i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie w praniu :/ Jestem ciekaw jakie będzie spalanie po remoncie silnika. Czy wróci do normy? Która również moim zdaniem w tych silnikach jest na poziomie 6-7l/100km
  4. Mnie wczoraj z równowagi wyprowadziła moja Renia i to na zakupach przedświątecznych :) Myślałem że wyjdę z siebie. Po dłuuuuugich zakupach z żoną w CH obładowani wróciliśmy na parking, gdzie czekała na nas Renia. Po opróżnieniu koszyka z zakupów wsiedliśmy do auta i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu po wciśnięciu przycisku S/S pojawił się komunikat STEERING LOCKED :) a rozrusznik nawet nie drgnął. Po wiązance jaką puściłem w kierunku Reni zacząłem intensywnie myśleć co zrobić. Pierwsza myśl to wypięcie aku na chwilę (może się coś zresetuje). Ponowna próba i dalej ten wkur... komunikat. Hmmm a może ustawianie kąta 0 dla wspomagania?? I wtedy odpuści?? (bieg+hamulec+S/S). Kolejna próba... tym razem udana!!! Kierownica odblokowana, silnik zapalił :) Gdyby nie to forum (a raczej jego użytkownicy) nigdy bym do tego nie doszedł. DZIĘKI!!! Ku przestrodze dla innych dodam, że problem ten pojawił się przy pozostawionych skręconych max kołach, co też już kiedyś wyczytałem na forum, a o czym zapomniałem w wirze przedświątecznych zakupów :) Pozdrawiam
  5. as202 ja miałem identyczną sytuację jak Twoja :) Do mojego przypadku nawet została wezwana straż i zablokowali całą drogę, a po odłączeniu aku i oględzinach auta puścili ruch wahadłowo. I co najlepsze że u mnie również po regeneracji turbiny i wymianie odmy powiększył się apetyt na paliwo o jakieś 2litry. Przed tą przygodą zdążyłem wyjeździć dwa pełne baki i spalanie oscylowało w granicach do 6,5l/100km w trybie mieszanym, a teraz średnia wychodzi 8,3l/100km, choćbym nie wiem jakie metody ecodrivingu stosował :/ Coś musi być na rzeczy hymmen
  6. Pokrywa jest na zatrzaski. Musisz z wyczuciem szarpnąć i powinna zejść
  7. Pozwolę podpiąć się pod temat, żeby nie tworzyć kolejnego :D Czy jesteście w stanie określić po dźwięku zamieszczonym w filmiku czy to odzywa się turbinka? ;) Dodam, że jeszcze przed pojawieniem się "gwizdu" podczas przyspieszania zauważyłem zwiększony apetyt na paliwo oraz nieznaczny spadek mocy, aczkolwiek może mi się wydawać z tym spadkiem bo jest w sumie znikomy. Dzisiaj wybieram się do mechanika, ale chciałbym poznać też waszą wstępną diagnozę ;) >>Filmik<< - mam nadzieję że będzie coś słychać
  8. U mnie też problem z lewoskrętem występował po zakupie. Zastosowałem się do opisanych wskazówek i po uskutecznieniu całej procedury lewoskręt zamienił się w prawoskręt :D podobnie jak u Ciebie Dawid_. Daj znać jak się z tym uporasz ;)
  9. Zygmunt Małek faktycznie jest to model na 2012 rok :D Z pośpiechu nie doczytałem. Mam nadzieję że mi to wybaczycie, jako że jest to pierwszy mój udział w grze ;) Tylko teraz ciężko będzie rozstrzygnąć zwycięzcę. Może niech któryś z adminów zdecyduje? ;) btw Zygmunt Małek albo nie spojrzałeś dokładnie na mój nick, albo wkradła się literówka ;)
  10. Lewy, szacun!!! marka się zgadza napewno, ale model według moich danych ma inną nazwę. Dopełnij dzieła i podaj nazwę o którą mi chodzi :D Pojazd ten pewnie występuje pod obiema tymi nazwami ;)
  11. Podziękował :D w takim razie pozostajemy przy tematyce pick-up'ów
  12. Jeśli wolno odpowiem za kolegę mrarek, ZTCW - z tego co mi wiadomo. Wystarczyło zapytać wujka google ;) przy okazji, czytając ten wątek i obserwując podwyżki cen ON zaczynam żałować świeżego zakupu Megi GT w dieslu :)
  13. A bezpieczniki wyciągałeś przy włączonym zasilaniu? Jeśli tak, to w takim przypadku czasami pojawiają się błędy i wystarczy je skasować po podłączeniu do komputera. Nie wiem jak to jest w Reniach, ale w Polo właśnie miałem taki przypadek. Ewentualnie spróbuj odłączyć akumulator na chwilę, tylko pamiętaj że radio się rozkoduje i trzeba będzie przyuczyć szyby od nowa, jeśli masz elektryczne
  14. Witam wszystkich forumowiczów, nazywam się Marcin. Jestem z okolic Opola, a dokładnie z Strzelec Op. Moja przygoda z Renault rozpoczyna się od Megane II Grandtour 1.9dCi 2004r. w wersji Lux Expression, jak zdążyłem się zorientować. Niebawem zaprezentuje mój nowy nabytek w dziale Nasi użytkownicy :) pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!