Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szmelman

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane PH1
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    180000
  1. Dzieki za info. W sobotę przysiądę się do tego i rozbiorę.
  2. Słuchajcie. Widze że nie ma sensu się męczyć. Chciałem poprostu zpróbować dla własnej satysfakcji, ale jeżeli chodzi o tkie sprawy to nie mam zamiaru kombinować. Znajomy zrobi mi to za grosze i ma prasę, a tego faktu sie najbrdziej obawiałem.
  3. Panowie, Mi też padło łożysko tylko w przednim kole. Ostatnio robił mi to mechanik. Tym razem zastanawiam się czy sam nie powalczę z tematem. Czy ktoś już kiedyś to robił? Są do tego potrzebne specjalistyczne narzędzia typu np. prasa??? Tak z ciekawości pytam. Jeżeli ktoś zna temat proszę o info.
  4. Jak na moje będzie sterczał w górze. Diesel jest cięższy i sprężyny są inaczej wyprofilowane. Jak chcesz to mogę odstąpić od 1.6 za grosze.
  5. Sorka bardzo, ale nie mam aktualnie dostępu do netu w domu i nie mogę wpiąć fotek. Jak ci pyka to na 88% przekaźnik, jak na moje. Sprawdz te pod szybą. Mogą wyglądać na dobre z zewnątrz. Może któraś nóżka jest upalona, albo w środku sie przepalił. Mój też wyglądał dobrze. A jeżeli chodzi o bezpieczniki to skrzyneczka przykręcona jest na 2 srubki, chyba trzynaski. Bardzo kiepski dostęp. Daj znać jak CI idzie, a ja postaram się dopiąć foty.
  6. Wieczorem postaram się pstryknąć foty. Myśle że to przekaźnik, ostatecznie cos nie łączy w panelu sterowania. Pozdawiam
  7. Kolego. Sprawa wygląda w następujący sposób. Skrzyneczka z bezpiecznikami znajduje się po lewej stronie od akumulatora jak stoisz na przeciwko auta. Musisz wyjąć aku i zacząć działać. Po lewej skrzynka, sprawdz bezpieczniki. A po prawej w głębi przekaźnik. Przynajmniej u mnie jest wpięty w taki biały plastik. Słuchaj, jak nie będziesz mógł wygrzebać tego przekaźnika to wieczorem jak wrócę na swoje pokoje:) zrobię fotki i wyślę.
  8. Jest to centralnie na środku podszybia. Co do przekaźników w skrzyneczce nad nadkolew to z tego co się orientuje napewno jest od wiatraka chłodnicy i jeszcze jakieś dwa. Co do podszybia radzę sprawdzić. Trzeba tam rękę wcisnąć. I jeszcze jedna sugestia którą ktoś już poruszył. Skrzynka obok akumulatora po lewej stronie. Tam jest kilka bezpieczników które potrafią zaskoczyć. Ostatnio przepalił mi się jeden, dokładnie upaliła się nóżka która została w środku. Wszystko było fajnie, odpalał. W momencie dotknięcia czegokolwiek elektrycznego: szyby, dmuchawy, nawet radia wyłączał się samochód. Renatki naprawdę potrafią zaskoczyć swoim zachowaniem
  9. Ja mam sprężyny od wersji 1.6 8V orginalne. Są nawet wysokie. Chętnie odstąpie.
  10. Nabijałem w zakładzie, niby specjalizującym się w tych sprawach. Na wskaźniki nie patrzyłem, bo się poprostu nieznam. Czy możliwe żeby się pomylili? Czy ciścienie jest standardowe w autach, czy zależne od marki i modelu?
  11. Przepraszam za pomyłkę. Czynnika jest full bo nabijałem, ale obiawy są nadal takie jak opisywałem wcześniej.
  12. szmelman

    Megane 1,6 97 r - gaz ??

    Ja też robie średnio około 3 do 5 w zależności od pogody. Powiem wam tylko tyle, nigdy więcej gazu. Może i są instalacje idealne, ale zraziłem si.e troszeczkę. kolejny samochód będzie poszukiwany w dieselu. Mówiąc o osiągach też mogłyby być lepsze. Na benzynie ten samochód poprostu żyje. Wiem że tio nie rajdówka, ale benzynowe 90 koników całkowicie wystarcza. No, ale niestety szara rzeczywistość, koszt paliwa, przytłacza. Ogólnie nie jest najgorzej. Przedewszystkim dużo taniej więc można się przemęczyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!