Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

artug

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour | Clio IV ph II
  • Silnik
    1.2 TCe | 0.9 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    60+ | 2+

Ostatnie wizyty

382 wyświetleń profilu
  1. Zwróć uwagę na okolicę obudowy termostatu. Zdarza się, że cieknie spod uszczelki i płyn zbiera się w zagłębieniach obudowy skrzyni biegów.
  2. Faktycznie masz rację. Cały czas byłem przekonany, że przesuwa się góra/dół razem z fotelem. Kolego @konradgerard zwróć na to uwagę podczas oględzin.
  3. Napinacze pasów są przykręcone do stelaży foteli od strony drzwi i na tych zdjęciach jest ewidentnie wystrzelony, dokładnie to widać na zdjęciu prawego fotela:
  4. Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa wyglądają na "wciągnięte" - wystrzelone.
  5. artug

    Uszczelka

    Uszczelka ma numer katalogowy: 7701059142.
  6. Przy zamontowanych wtryskiwaczach 0445110328, komputer zawsze będzie zawyżał średnie jak i chwilowe spalanie.
  7. W silniku 130 KM jest zupełnie inna komora spalania i dlatego po założeniu wtryskiwaczy 0445110328 silnik ma moc. Jeżeli założysz spowrotem wtryski 0445110110B moc spadnie i to znacznie, a dodatkowo zostawiasz za sobą chmurę czarnego dymu. Piszesz o zawyżonym spalaniu, jeżeli na podstawie średniego żużycia podanego przez komputer to nie masz się czym martwić. Komputer po zmianie wtryskiwaczy zawyża średnio o 3 - 4 litry. Przed odpaleniem odepnij wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej i podłącz do niej rezystor o wartości 10 kΩ, powinien odpalić znacznie lepiej.
  8. Tak, modyfikowałem. Koszt takiej operacji wyniósł ok. 2000 zł.
  9. Dokładnie nie napisze co trzeba zrobić, ponieważ wiem tylko od mechanika, że musiał delikatnie zmodyfikować starą łapę. Prawdopodobnie chodzi jedynie o podszlifowanie, ale to ustalisz przymierzając ją do nowego silnika. Ja mam włożony silnik F9Q872, turbosprężarkę i wtryskiwacze również z nowego. Reszta osprzętu pozostała ze starego. Jeżeli zdecydujesz się na włożenie nowego silnika wraz z wtryskiwaczami, może okazać się konieczna modyfikacja map wtrysku oraz prawie na pewno wzrośnie spalanie ok. 1 - 2 l/100km.
  10. Silniki o oznaczeniu F9Q870 i F9Q872 ze Scenica III/Megane III pasują, ale... Trzeba trochę zmodyfikować łapę od strony rozrządu, kolektor ssący i wydechowy przełożyć ze starego silnika (lub tylko ssący jeżeli zostaje trurbosprężarka z nowego), EGR zaślepić i najważniejsze - wtryskiwacze muszą być z nowego - 0445110328. W silnikach 870, 872 jest inna komora spalania przez co zamontowanie starych (0445110110) wtryskiwaczy będzie skutkować złym rozpyleniem paliwa, spadkiem mocy (do ok. 90 - 100 KM, ~230 Nm) oraz zauważalnie większym kopceniem. W praktyce przekładka jest możliwa.
  11. Średnica wewnętrzna przewodu to 8 mm. Najlepiej założyć gumowy.
  12. Witam, wymieniałem jakiś czas temu oba sworznie i wybrałem firmy TRW. Spokojnie mogę polecić, a cena faktycznie dobra.
  13. Witam, Silnik (F9Q870, F9Q872) od Megane III/Scenic III pasuje. Ze starego silnika trzeba przełożyć koło zębate wałka rozrządu, zmodyfikować łapę silnika (od strony rozrządu). Osprzęt również pozostaje ze starego silnika, aczkolwiek kolektor wydechowy z turbiną może być z nowego silnika, wówczas pozostaje jeszcze zaślepienie otworów w kolektorze ssącym i wydechowym, doprowadzających spaliny do zaworu EGR. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!