Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

artsusmm

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K7M 1.6 Benzyna 8V
  • Przebieg (tys.km)
    112

Profil

  • Zainteresowania
    Multimedia
  1. Witam, od kilku tygodni mam problem z recylkulatorem powietrza w mojej Megane (1996r, poj. 1,6 v8, bez klimy). Problem jest taki że nie zawsze działa, raz udaje się właczyć ale częściej jest tak że niema żadnej reakcji po wciśnieciu przycisku w kabinie (kontrolka też się nie zapala). Czy istnieje jakiś schemat elektryczny, abym mógł sobie przeanalizować ten układ, jak i skąd jest zasilany.
  2. Witam, odkręcasz wkręt mocujący skrzynkę i regulatror podświetlenia tablicy, odpinasz wszystkie wtyki i sama z małą pomocą powinna wyjść od dołu. Mi także nawiew nie działał, dlatego że nie wychodziło napięcie ze skrzynki bezpieczników. Pozdrawiam.
  3. Taka gumke możesz kupić na Allegro, ja tez ja wymienilem bo byla w tragicznym stanie http://www.allegro.pl/item653387555_przyci...ot_renault.html
  4. Witam wszystkich i chciałbym sie zapytac czy ktoś z posiadaczy Megane HB 1.6 Bezyna słyszal u siebie sygnal dzwiekowy cos ala syrena policyjna (dwutonowy) wydobywajacy sie z okolicy pulpitu z zegarami w trakcie jazdy. Owy sygnal trwa przez ok 2 sek. potem ustaje i potem znowu daje znac o sobie, odzywa sie w nieregularnych odstepach czasowych. Sygnal jest miejwiecej podobny jak przy jak z buzera na niezgaszonych swiatlach na wylaczonym silniku, tylko ten akurat jest jednotonowy i ciągły a tu mi dwoma tonami na przemian uracza (jak syrena policyjna). W serwisie robią wielkie oczy i nie wiedza co to takiego. Czy ktoś z Was maił taka sytuacje? a dodam jeszcze ze z samochodem sie nic nie dzieje, pracuje normalnie, zadne kontroliki nie nie zapalają, płyny eksploatacyjne w normie. Zapoznaj się z regulaminem forum o tym jak piszemy tematy. Na forum zalecamy pisanie z polską czcionką, jak to częściowo zrobiłeś. - Prezes
  5. Szanowni Panowie, porada Prezesa okazała się najbardziej skuteczna! Poprostu za szybko wrzucałem 1 bieg, dlatego wchodził z oporami. Po prawie całkowitym wyhamowaniu wrzucam jedynkę i wchodzi pięknie. :)
  6. Jak wbijam 1 podczas ruszania i jak się zatrzymam i potem wbije 1 to jest elegancko. Kolega mnie przed chwila mailowo tez poinstruował, aby 1 wbijać właśnie w taki sposób - zatrzymać się i ruszyć jadąc cały czas sobie spokojnie na 1 biegu a dzieje się tak ze względu ze 1 bieg w tym typie skrzyni jest niezsynchronizowany. W każdym bądź razie dziękuję wszystkim za poradę.
  7. No niestety ja musze bo mam tak wąska i kiepska droge dojazdowa do domu ze na 2 biegu auto poprostu jedzie za szybko.
  8. Myślałem ze kolega udzieli bardziej konstruktywnej porady! Jak się zwalnia to naturalną rzeczą jest zmienić bieg na niższy, chyba ze kolega jeździ cały czas na jednym biegu ;-)
  9. Witam, mam problem z wrzuceniem 1 biegu w Megane 1,6 RT gdy juz trochę pojeżdżę - bardzo opornie wchodzi. Najczęściej dzieje się tak, gdy chce zmienić bieg z 4 lub 3 na 1. Potem jak juz jest na 1 biegu i przełączam na 2 bieg i potem powrotem na 1 bieg wchodzi ładnie, dobrze wchodzi rownież, gdy auto odstoi trochę na parkingu. Bardzo proszę o poradę w tej sprawie.
  10. Wg diagnosty wszystko jest ok, poniewaz zaraz po zainstalowaniu sterownika pojechalem do ASO zeby sprawdzili reszte czyli poduchy i napinacze. Co do zadzialania wolal bym sie o tym nie przekonac osobiscie i nikomu tego nie polecam ale wkoncu ma chronic nasze zycie!
  11. Witam, napewno po wymianie komputera trzeba bedzie wgrac odpowienie oprogramowanie w serwisie nawet jesli komputer bedzie posiadal takie same numery a przy okazji oczywiscie zaprogramowac odpowiednio pod istniejacy kluczyk.
  12. Witam, ja mialem podobny problem z centralka. Tyle ze moja centralka nie działała juz jak kupowalem autko. Podobnie jak kolega zamykalem przyciskiem na pulpicie a dzwi kluczykiem - strasznie denerwujace. Jako ze moja wersja niema Imo kolega zalozyl mi nowa centralke z alarmem i pilotem radiowym, do tej pory wszystko dziala ok i nie musze sie irytowac zamykaniem z pulpitu a potem dzwi kluczykiem. Nacikam przycisk i wszystkie dzwi naraz zamkniete.
  13. Witam, czym predzej zmien mechanika. Ten czlowiek chyba nie wie jak sie zabierac do naprawy takiego samochodu i nie uwłaczajac mu pewnie jego stopien ewolucji napraw samochodów zatrzymal sie na "maluchach". Moj serwis odłacza akumulator od obwodow samochodu nawet jak zmieniali mi wkładki hamulcowe.
  14. Znam firme ktora profesjonalnie naprawia takie sterowniki, sam mialem padniety sterowik i wyslalem do naprawy. Koszt naprawy wyniósł mnie 150 zł. Jesli ktos jest zainteresowany to udziele informacji na gg lub miala.
  15. Witam, ja miałem podobny problem i borykałem sie z nim ponad 2 miesiace. Podobnie jak u kolegi po zapaleniu silnika bylo wszystko ok, troche pojezdzilem i zapalala sie pomarańczowa kontrolka z zygzaczkiem. Bylem na komputerze, wykasowali mi bledy. Przez ok 2 tygodnie byl spokó, kontrolka znow zaczela sie zapalac szczegolnie w momentach kiedy byly wykonywane czeste manewry (zmiana biegów, przyspieszanie itp.) Znów pojechalem na komputer i w zasadzie nic niewykazalo. Jezdzilem tak ponad 2 miesiace dopuki nie zalozylem alarmu u zaprzyjaznionego elektronika. Pochawaliłem mu sie ze auto ma taki defekt, wszyscy diagności byli zgodni co do wymiany urzadzenia sterujacego silnik. Kolega elektronik szybko zdiagnozowal uszkodzenie i badzo mnie zaszkoczyl jak balacha byla moja usterka. Okazało sie ze popękany jest gumowy węzyk który doprowarza powietrze do czujnika cisnienia. Po wymianie węzyka uszkodzenie ustapiło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!