Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TroyaN

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,9 dCi F9Q 800
  • Przebieg (tys.km)
    160 000
  1. Koledzy czy ktoś z was widział może jakieś ramki pod radio 2 dinowe do meganki? Założyłem takie radio i nigdzie nie mogę znależć ramki która by mi się spasowała z tunelem. Ktoś przerabiał to może, jakieś może dojścia? Nie chcę robić rzeźby z drewna :)
  2. Miałem to samo Włamanie 150 PLN Nowa karta + kodowanie + wywalenie z pamięci starej karty 500 PLN Koszt kodowania spory, szkoda że nowa karta nie jest zbliżeniowa ale w opcji gdy zgubiłem jedyną a miły pan w serwisie renault powiedział że karty zamawiane są po numerze VIN i jadą z Francji około 2 tyg to innego wyjścia nie miałem ale dzięki temu jestem mądrzejszy o ciekawostke. Kodowanie jest drogie bo sprzęt do tego wykorzystuje tokeny które trzeba wykupować. Pół biedy jak mamy komplet książeczek do naszego Renault gdzie jest kod karty, gdy nie mamy zużywany jest token na ściągnięcie kodu z auta a kolejne 2 (w przypadku gdy tym samym sprzętem co ściągaliśmy kod to i kodujemy nową kartę ) na zakodowanie. No i tu mamy jeszcze 1 zonk, akumulator trzeba mieć dobry :) Bo kodowanie karty to jedno ale z nową kartą mamy czysty kluczyk :/ Ja dorobiłem sobie u "włamywacza" ale mimo to zamawiam w Renault zbliżeniową z kluczykiem (koszt u mnie 600-700 pln)
  3. Koledzy przerabiałem to ostatnio i mam w Ełku sklep który sprzedaje koła które idą na pierwszy montaż. Cena 220 zł. Żeby było ciekawiej to najtańsze o.O bo reszta 260, 280 i 350. Niestety gdy mi były potrzebne to okazało się że do mojego modelu jest tylko za 350 i to nie te które idą na 1 montaż. Jak chcecie to dowiem się jakiej firmy są te koła.
  4. Ech, fajnie poczytać o teorii ale niestety ostatnio to przerabiałem i jak robocizna zamknie się w takiej cenie to gratuluje:/ U mnie niestety aby na turbinę regenerowaną była gwarancja w warsztacie bezwzględnie musiał zostać wyczyszczony intercooler aby zebrany w nim olej po odpaleniu nie poszedł w turbinę i jej nie uszkodził. Niestety przy opcji silnika w budzie zdjęcie intercoolera wiąże się z ze zdjęciem lamp, pasa, .... a to już u mechanika koszty. Grunt że dla silnika nic się nie stało bo gdyby olej poszedł w silnik byłoby ciekawiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!