Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jaskul12

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    180000
  1. Witam wszystkich to moze ja opowiem swoja dzisiejsza przygode z żarówkami H7 i ich wymiana. Swiatła mijania. Może się komus przyda ten opis jak mi. Wczoraj wracając z Bydgoszczy zauważyłem że nie mam prawego oczka więc wieczorkiem spokojnie otwieram forum i czytam jakie zarowki najlepsze jak to sie robi . Oczywiscie odpowiedzi jak to na forum multi niektore przydatne rozsadne inne bzdurne i wymyslone. Jednak nic to drukuje sobie najciekawsze i najbardziej moim zdaniem rozsadne kupuje żarówki tez po opinii forumowiczow i udaje sie do garażu. Zarowki X-tra H7 made in carefour http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/renault-megane/test-zarowek-tungsram-vs-x-tra-1953/ tak zaryzykowałem zobaczymy cena 46 zł za komplet. Odpalam auto skrecam kolami maksymalnie w lewo (prawy reflektor) gasze silnik demontuje oslone w nadkolu. Wkładam reke i juz mozna namacac gniazdo zarowki przy okazji dowiaduje sie ze z prawej str nie mam nakretki osłaniajacej gniazdo zarowki. No ale nic sciagam kostke z żarówki, sprezynke trzymajacą żarówke dociskam w kierunku jazdy i odchylam ją w prawo zgodnie z ruchem wskazówek zegara minimalny ruch gdzieś 0,5 cm. Sprezynka swobodnie odpuszcza i żarówka już jest do wyjęcia. Jednak wyjmując zwracam uwagę jak była zamocowana (prowadzeniem -dziubkiem do góry) poniewaz robie to pierwszy raz. Wyciagam żarówe. Wkładając nowa patrze w reflektor (od czoła) delikatnie wsuwając żarówke żeby jej nie zbić. I teraz jest sztuka przytrzymując żarówke nakładam sprezynke w doslownie odwrotny sposób (tj. dociskam ją juz czuje że żarówka jest dobrze osadzona i przesuwam sprezynke w lewo puszczm ją i siedzi wszystko pieknie na swoim miejscu. Druga rzecz z cyklu problem trafic -kostka w żarowke tez nie jest to skomplikowane troszke cierpliwosci i wyobraźni żarówka ma tylko dwie wsówki. Praktycznie jest po robocie teraz tylko założyć nakrętke osłaniającą gniazdo żarówki (gdybym ja mial) i osłone w nadkolu. Sugerujac sie rada i doswiadczeniem innych robie dokładnie to samo z drugiej strony. ( bo żaróweczki lubią być wymieniane parami) Teraz ide umyc rece wcale nie pokaleczone i nie poobdzierane i śmigam do sklepu po browarki za zaoszczedzone pieniadze. Jeśli komuś pomogłem tom rad jeśli nie trudno. Napewno można się obyć beż ściągania kół demontowania akumulatora czy osłon silnika ...chociaż to też kwestia gustu i techniki nikogo nie krytykuje. W razie pytań GG 9422071
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!