Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

artek38_2004

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    59
  1. Odpowiadając użytkownikowi abes125: w mojej Megi II Sedan 1.6 16V miałem problem z odpalaniem gdy silnik był simny. Czasem trzeba było 2 albo 3 razy próbować bo zaraz po uruchomeniu gasł. Znalazłem tu na forum ze trzeba przeczyścić PRZEPUSTNICĘ, zaprowadziłem do mechanika, powiedziałem co ma zrobić, zrobił i nie ma problemów. Co do świszczenia to jest to odgłos łożyska oporowego sprzęgła, który słychać jesienią i zimą ( na zimnym silniku) gdy sa niskie temperatury. Latem odgłosy takie nie występują. Ja u siebie miałem to ostatnio zimą , teraz (19 pażdziernik 2011) jeszcze świstu nie słyszałem powiadomię jeśli będzie słyszalny znowu. Jeden mechanik powiedział że trzeba się tym definitywnie zająć gdy świszczy zawsze w każdej temperaturze. Pozdrawiam
  2. Dzięki wielkie za informacje. Mam właśnie taki problem gaśnięcia tuż po uruchomieniu na zimnym silniku. Mam nadzieję ze nie czeka mnie wymiana KZFR . Dam znać czy przeczyszczenie przepustnicy pomogło - OBY :) Pozdrawiam [ Dodano: 2010-03-17, 08:59 ] Spieszę donieść !!! Objawy - gaśnie zaraz po uruchomieniu na zimnym silniku , uruchomić można dopiero za 2,3-cim razem Przyczyna - ZABRUDZONA PRZEPUSTNICA, PRZECZYŚCIĆ PRZEPUSTNICĘ. Miałem takie objawy i pomogło, hurrraaa !!! Pozdrawiam Artur
  3. Witajcie, mam obecnie Megi Classic z 1998, planuję kupić Megi II 2003 może 2004 rok z silnikiem 1.6 benzyna. Swoją "starą megi" mam obcykaną ale na co zwrócić uwagę kupując Megi II pomóżcie .... Artur
  4. Witam, Megane CLASSIC 1.4 75KM GAZ, zaczął spalać dużo oleju to znaczy około 0,7l / 1000km. Dotychczas zużycie wynosiło około 1,5l na 15 000 km , przebieg faktyczny 198 tyś km, wszystkie wymiany regularnie co 15 tyś km, brak kopcenia, utraty mocy, wycieków itp. Jeżdżę na oleju Mobil 10W-40, czas zmienić na mineralny czy to usterka silnika ? Pozdrawiam Artur
  5. W uszkodzonym czujniku zmienia sie impedancja, pod wpływem ciepła - rozgrzewania się silnika impedancja rośnie gdy silnik ostygnie czujnik także będzie zimny i impedancja spada. Gdy silnik się rozgrzeje nawet nie mozna go uruchomić, po ostygnięciu działa bez zarzutu. [ Dodano: 2007-10-16, 20:30 ] Zapomniałem dodać że uszkodzenia czujnika położenia wału nie da się zdiagnozować komputerem - to nigdy nie jest wykazywane. Ja wymieniłem czujnik - 120zł ;) i wszystko śmiga. Wcześniej wymieniłem świece i przwody wysokiego napięcia (tez im się należało bo miały prawie dwa lata ;) )
  6. Witam, mam Renię 1.4 8-zaw 1998 od 4 lat i mam dokładnie ten sam problem , jak zimny pracuje dobrze, jak sie rozgrzeje zaczyna "kasłać" na wysokich obrotach im dłużej popracuje i rozgrzeje się "kaszle" już powyżej tysiąca i w końcu gaśnie. Dla pewności zmieniłem świece i przewody ( i tak musiałem bo mam inst. gazową). Gdy czujnik wału jest zimny ma 238 ohm a gdy się nagrzeje ma 251 ohm. Jak zimny to działa jak sie nagrzeje zaczyna się "kasłanie" Wymienię czujnik , jutro kupię i założę nowy będę wiedział czy pomogło i dam znać. Pozdrowionka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!