Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

www.gom.pl

Nowy użytkownik
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.gom.pl

Samochód

  • Silnik
    1,9dci
  • Przebieg (tys.km)
    90

Ostatnie wizyty

819 wyświetleń profilu
  1. Ja jak sprzedawałem mojego audika wiedząc że nie chcę dużo a samochód był ok i miałem wtedy mało czasu, też nie chciało mi się z każdym klientem jeździć nawet do pobliskiego aso. Ludzie marudzili, ale samochód tego wart, więc sprzedałem go szybko bez zawracania sobie głowy podejżliwymi klientami. Nie zawsze musi coś za tym stać - ot po prostu może gość ma dużo telefonów od innych klientówi nie chce mu się z każdym tracić po 3,5 godziny dziennie (a tyle to pewnie potrwa z dojazdem). Zaproponuj mu że dasz mu zaliczkę (np 500,-) potem jedziecie do aso, i jeśli wszystko bedzie ok to płacisz resztę bez dyskusji, albo zaliczka przepada, a jak coś będzie nie tak to ci zwróci zaliczkę. Uważam że jest to okazja jeśli jest wszystko ok.
  2. Dzieki za próbę pomocy, ale nie chodzi o zawór EGR a o CR (CommonRail) i bardziej to regulator CR, ale różnie go nazywają mechanicy - w każdym razie odpowiada za ciśnienie paliwa w listwie CR. :roll: -> Czytaj Zresztą toeraz już wiem że to była błędna diagnoza firmy PEZAL z Gdańska, skasowali mnie 120,- za diagnozę, stwierdzili że zawór, po tygodniu wymienili za następne 420,-, ale po następnym tygodniu wibrację wróciły - na moją reklamację stwierdzili że pewnie jeszcze coś innego ale pieniedzy za zawór nie oddadzą bo był zepsuty i tak trzeba było go wymienić. Srały muchy będzie wiosna, odradzam naciągaczy. Dalej jeżdżę z wibracjami ale bez kilku stówek w kieszeni.
  3. Może dlatego że fabryczne radio MII wejścia takiego nie posiada. :) Jest wejście na kostce do podłaczenia zmieniarki CD, ale uaktywania się dopiero jak taka zmieniarka jest podłączona.
  4. Jeśli nie odpala silnika a jest ona bez f. HandsFree to stawiam na transponder karty. Karta posiada 2 niezależne układy: 1 układ zdalnego sterowania - to typowy pilot jakie stosuje się do alarmów samochodowych - ten układ tylko wysyła impuls z kodem do samochodowego odbiornika a ten np otwiera i zamyka drzwi, domyka szyby itd - do tego jest potrzebna bateria w karcie 2. układ transpondera - niezależny układ zasilany cewką która umieszczana jest w polu magnetycznym czytnika i w ten sposób zasila układ nadajnika małej mocy który to wysyła impuls z kodem. Do tego bateria nie jest potrzebna w karcie. Sprawdź czy karta nie była otwierana - zwykle przy otwarciu za pomocą np noża może dojść do uszkodzenia cewki transpondera - wtedy efekt będzie taki jak opisałeś. Jest też możliwość ograniczenia działania karty programowo za pomocą kombinacji kolejności umieszczenia obu kart w czytniku i w ten sposób uczynienia jednej z kart aby mozna było odpalić samochód ale nie można było otworzyć bagażnika i wlewu paliwa ale u ciebie chyba jest odwrotna sytuacja.
  5. Dziś przy wymianie oleju poprosiłem o sprawdzenie dlaczego przy obrotach około 1000-1100 pojawiają się wibracje - wibracje mam już od 1,5 roku i starczy. Za diagnozę zapłaciłem 120,- a odpowiedź dostałem: "zawór CR pompy wtryskowej do wymiany - koszt 700,- macie Panowie jakieś sugestie? - chciałbym to wymienić, ale czy nie wyrzucę tych pieniędzy ? Miał ktoś tak ?
  6. Drogo. Ja kupiłem w Warszawie za 415,- (przez allegro), natomiast zatrzęsienie tego na ebayu - oczywiście najtaniej z Chin, xcarlinki zaczynają się od 34,- PLN , ale do Renault od 64,44PLN + przesyłka (z Chin dość droga, nawet do 300,-), najtaniej chyba gdzieś znalazłem wychodziło to około 270,- ale z uwagi że interesowała mnie faktura - sensowniejsze stało się kupienie tego w Polsce. http://search-desc.ebay.pl/xcarlink-renaul...slcZ2QQsbrsrtZl
  7. Obsługa jest identyczna jak by to była zmieniarka - bo takową udaje: - przełaczanie katalogów klawiszami 1-6 na radiu lub co sensowniejsze w tym przypadku poprzez dolny przycisk pilota - przełaczanie utworów strzałkami prawo/lewo na radiu, lub rolką w pilocie wady: - brak przewijania utworów, jeśli ktoś chce słuchać długich utworów lub ebooków to tylko od początku do końca - obsługa max 9 CD czyli katalogów, i 99 utworów w katalogu. Daje to 891 utworów = około 5GB pojemności, - brak wyświetlania tytułów (brak takowej funkcji w radiu i zmieniarce oryginalnej, więc i tu brak), Z uwagi że 99 utworów w katalogu zdaje się być i tak zbyt dużą ilością do zachowania jakiegoś porządku - wygodne wydaje się więc kupienie sobie kilku kart 1 czy 2 GB (za około 20,-) i zmieniania ich jak płyty. Wypada wtedy średnio 20/40 utworów na katalog) Dość dobrze jest to opisane tutaj: http://www.conexx-video.de/shop_neu/artike...ayton_4150.html Zamontowałem to w schowku - pod wylotem klimatyzacji.
  8. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=61110#61110 na ebay kosztuje to od 64,- + przesyłka, w Polsce kosztuje to około 400,- ja zapłaciłem frajerskie 400,-
  9. wygląda właśnie tak jak to widać na tym zdjęciu, działa zarówno z UdateList jak i TunerList, a Megane jak widać w stopce mam z 2003 roku
  10. zachowując jakość, wygodę użytkowania i zachowanie radia i wyświetlacza z pilotem przy kierownicy - to najtaniej wyjdzie interfejs symulujący zmieniarkę z wejściem usb, sd i audio. Używam i jestem zadowolony.
  11. A nie lepiej kupić sobie interfejs podłaczany i symulujący zmieniarkę CD ? Ja sobie to chwalę, interfejs posiada 3 wejścia: usb, SD i audio. Używam kart SD na których nagrywam mp3, lub wma a oryginalny TunerList mysli że ma podpiętą zmieniarkę CD. Małe, zgrabne, jakość rewelacyjna, po co kombinować?
  12. ...dają odpowiedź, a ja uważam że błedną - sugerują bowiem że niedokładności wynikają z niedoskonałości algorytmu pomiaru, a ja z uwagi że przez rok pomiar zawsze był u mnie prawidłowy - raczyłem podsunąć wytłumaczenie związane z pewną usterką czy zużyciem wtrysków mogące objawić się w postaci zbyt dużej lub małej ilości paliwa wtryskiwanej w danym momencie, o czym komputer ma prawo nie wiedzieć, lub ignorować z uwagi na zbyt małe odstępstwa od normy. p.Coolesh Forum jest po to aby wymieniać poglądy i uważałem że warto podsunąć i taką sugestię. Jeśli zależy ci na zmniejszeniu ilości nie potrzebnych postów - to zauważ że to raczej Twój post nic nie wzniósł do dyskusji mogącej wyjaśnić przyczyny takich błędów. No chyba że stwierdzenie "nie zawracajmy sobie tym głowę" czy "po co komu to jest potrzebne" wg Ciebie roziązuje całkowicie problem. W takim przypadku przepraszam za wtargnięcie w najwyraźniej zamknięty temat. Uprasza się o trzymanie na wodzy swoich emocji, a wszelkie uwagi i prywatne animozje proszę przesyłać przez PW do adresata. - gojgien
  13. Panie Kfadratowy, z całym szacunkiem: nie pisz Pan takich farmazonów. Żadne zniekształcenia zachowujące moc nominalną nie zniszcą głośnika. Zniekształcenia to różnica w przebiegu sygnału wejściowego od wyjściowego i wpływają tylko na jakość dźwięku. Aby przepalić, czy uszkodzić cewkę o mocy 500W musisz podać moc większą (ewentualnie napięcie przekraczające wytrzymałość emalii izolującej drut cewki). Praw fizyki nie zmienisz. Problem może się pojawić tylko w przypadku zastosowania wzmacniacza który mimo opisanej mocy np 30W posiada moc 50W ale często producent wiedząc, że przy 50W zniekształcenia są powyżej norm HiFi - ogranicza wysterowanie końcówki do 30W jako graniczną do pracy - wtedy przesterowanie końcówki może doprowadzić do podania na wyjściu rzeczywistej mocy maksymalnej wzmacniacza. Jeśli więc ktoś sugerując się mocą wzmacniacza kupił głośniki 30W może mieć problemy. Pamiętajmy o tym dobierając głośnik przynajmniej o 30% przekraczający moc wzmacniacza. Dopasowanie mocy pewnie koledze się pomyliło z dopasowaniem impedancji wzmacniacza i głośników. Impedancja głośników powinna być równa impedancji wzmacniacza, bo zyskujemy największą skuteczność zestawu czyli stosunek mocy pobranej z akumulatora do mocy muzycznej. Jeśli będziemy mieli Rg>Rw to skuteczność nam maleje, więc nie wykorzystamy pełnej mocy wzmacniacza ale na jakość dżwięku nam to nie wpłynie. Natomiast jeśli chce ktoś mieć lepszą jakość dźwięku, trzeba się liczyć z tym że wraz ze wzrostem mocy ponad 50% mocy wzmacniacza czy głośnika zniekształcenia rosną bardzo i wtedy warto mieć wzmacniacz i głośnik przynajmniej o 100% większej mocy od słuchanej zwykle muzyki. Konkludując: Kupując tej samej klasy wzmacniacz/radio o większej mocy zyskujemy możliwość słuchania muzyki przy zachowaniu lepszych parametrach dźwięku, głośniki zaś zwiększamy moc o 20-30% ponad moc wzmacniacza dla bezpieczeństwa a także z podobnym powodów jeśli chodzi o zniekształcenia. pozdrawiam i przepraszam za długi post.
  14. Bardzo ostatnio nad tym się zastanawiałem, w jeszcze rok czy dwa lata temu jak komputer podawał że spaliłem 57l to tankowałem właśnie tyle +-1l. Natomiast od jakiegoś czasu, gdy tankuję gdy komputer podaje 0 stanu, lub 57l zuzycia wchodzi mi maksymalnie 52, 53 litry. Wychodzi na to że wtrysk mniej podaje paliwa niż powinien wg komputera. Czy to nie powinno sugerować jakiejś małej,niazauważalnej niesprawności układu?
  15. Mnie tam wpadł czujnik naświetlenia -jak go wyjmowałem z poszybia - wpadł w te kratki pod szybą i potem znalazł się w przewodach biegnących do kratek przy drzwiach, próbowałem, ciągłem i nic. W końcu dmuchałem gorącym powietrzem, poczym jak kratki były gorące na siłę je rozgiąłem i wyciągnąłem przez nie, nie pękły, slady też niema. Może tak spróbuj, chyba że ktoś inny wie jak je wyciągnąć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!