Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kawu

Nowy użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I Grandtour'05
  • Silnik
    1.5 dCi K9K 724
  • Przebieg (tys.km)
    323
  1. Cześć, czy posiada ktoś zdjęcie w dużej rozdzielczości płytki lampy trzeciego stopu do Grandtoura. Potrzeba mi wartości rezystorów jakie są wlutowane w płytkę. Może ktoś ma "na stole" taką lampę i mógłby odczytać. Druga prośba a propos tego samego elementu. Na płytce wlutowany jest okrągły dwu nóżkowy element u mnie z oznaczeniami K14 AUTO 1316. Czy macie wiedzę co to może być? Wlutowany jest równolegle do zasilania. Warystor? Kondensator? EDIT: Na drugie pytanie znalazłem odpowiedź - to warystor 14V wersja AUTOMOTIVE. prośba o rezystory nadal aktualna bo moje są całe brązowe (tlenek żelaza)
  2. Ja też zakupiłem dywaniki w wersji LUX. W odróżnieniu od Pawła mogę powiedzieć że tylko spasowanie jest na wysokim poziomie. Jak zamawiałem to nie określiłem że mam kombi (bo nie wiedziałem że są różne) i pierwotnie dostałem nie pasujące. Po korespondencji mailowej dosłali mi pasujące. Po przejechaniu 7 tyś km (koniec lipca - początek listopada) dywanik kierowcy wygląda jak na zdjęciu. Producent nie uznał reklamacji. Generalnie nie kupię po raz drugi u tego producenta.
  3. Mea culpa. Uprościłem sobie że tylko lustra z elektryką mają mocowania z "amelinium". To pewnie kwestia tego, że w SII jest taka duża obudowa całości a MII ma jak na załączonych wcześniej zdjęciach.
  4. Ja jestem zdania że warto i jest to najmniej problematyczne. Wystarczy ściąć wystający z kulki cycek i w jego miejscu przewiercić kanalik. W moim przypadku (dosyć cienkie przewody) poradziłem sobie wiertłem ok 3 mm. To co wystaje z końca mocowania do szyby to już koszulka termokurczliwa. Jedyna niekompatybilność to kolorystyka.
  5. Ja mam tak zamontowane Magneti Marelli właśnie. Osobiście w swoim aucie ich nie widziałem ale przed zakupem oglądałem codziennie Peugeota 308 z takimi i powiem, że robi wrażenie. To mnie zmotywowało, montaż banalny. Ponieważ nie miałem p/mgłowych z przodu musiałem zakupić komplet maskownic z otworami. Ot cała filozofia.
  6. kawu

    Chłodniczka spalin

    Słabsze też mają. Ja mam jak się okazało K9K724 85KM (VIN) a nie K9K728 101KM (dowód rej.) i ma tą chłodniczkę.
  7. Moje doświadczenia z podobnym objawem są takie że mam "nową" sprężarkę. Głośno chodziła, pojechałem na okresowy (co 2 lata) przegląd/uzupełnienie czynnika itp. Na moją uwagę że głośno zaczęła chodzić "specjalista" stwierdził że rolka napinająca pasek hałasuje. Trzy dni później w drodze na południe Europy klima/sprężarka stanęła. Ponieważ sprzęgło było załączone i stawiało opór nadtopił się pasek akcesoriów. Moja sugestia - nie załączaj do czasu uzupełnienia oleju i znalezienia miejsca gdzie ew wypływa.
  8. VIN się zgadza ale nie zgadzają się te cztery znaki. We wszystkich numerach VIN (naklejka, szyba, nadwozie) jest KMSF a na naklejce z okręgiem (nie tej na której jest VIN) tej z m.in. kodem lakietu itd jest KM1F. Zgodnie z tym co podał aniewa trochę wyżej nie mam szans na wpisanie/wybranie KMSF na podanej stronie natomiast KM1F tak a nie ma go w VIN. Stąd moje pytanie czy te cztery znaki muszą być takie same ale wygląda na to że nie.
  9. Tak przy okazji dopytam czy te oznaczenie w VIN powinny być takie same jak na owalnej naklejce na słupku? U mnie jest KMSF w VIN a na naklejce KM1F :blink:
  10. Wczoraj zassałem i odpaliłem ten soft. Przestraszyłem sie nieco jak podczas testu protokołów zapaliły się wszystkie kontrolki w liczniku, wywaliło błąd electronic fault, STOP i włączyły się wycieraczki. Nie można było wyłączyć silnika - zero reakcji na naciskanie przycisku. Dopiero wyjęcie skanera ze złącza wyłączyło silnik.
  11. To ja podziękuję. Oststnio koszt zakupu 145zł a teraz 170zł. Mało atrakcyjnie jak na zakup "na wszelki słuczaj". pozdr
  12. Hi, piszę sie na zakup jako ósmy w kolejce. Sam software do Renault. pozdrawiam
  13. Dziękuję za podpowiedzi. Przetestowałem ze zworą i jest tak samo. Jeszcze przed odłączeniem włącznika podejrzewałem że tak będzie ponieważ jak się go wyłączy i włączy ponownie to tempomat zaczyna działać od "----" na wyświetlaczu a u mnie jest objaw jakbym nacisnął hamulec lub sprzęgło ("memory speed 98 km" czy coś podobnego). Tu idą właśnie kolejne przypuszczenia. Czy niesprawne krańcówki na pedałach dają jeszcze jakieś inne objawy czy one są zamontowane tylko dla tempomatu / ogranicznika? Jak je ewentualnie przetestować skoro może zawieszać się od czasu do czasu? Dodano: 31 lip 2014 - 14:20 Czy na pewno jest inna ścieżka? Ponoć różnica w wersji z tempomatem i bez jest w taśmie 5 lub 7 ścieżek a dwie dodatkowe odpowiadają jedynie za komunikacje od przycisków. Wg schematów przyciski "331" mają właśnie 2 przewody idące pośrednio do pająka "1519" a następnie do komp. wtrysku "120".
  14. Właśnie dlatego w miarę dokładnie starałem się opisać przypadek. Wydaje się że to nie taśma bo dlaczego działałby ogranicznik prędkości a tempomat nie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!