Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
brevo
Nowy użytkownik-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Reanult Megane III
-
Silnik
1,4 TCe
-
Przebieg (tys.km)
95000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ciut Passata przypomina ;)
-
Witam, również posiadam 1,4 Tce i od roku na LPG przejechane coś koło 15 000 to niewiele, ale jak kolega wcześniej napisał dobrze zestrojona instalacja to podstawa. Ja jestem bardzo zadowolony a raczej moja żona bo ja jeżdżę już Saabem 9-3 2.0 T 240KM i też w LPG, choć bardzo lubię Renówkę i czasami sobie do nie wsiadam. Brakuje mi jedynie Automatu. PS kolego jak zrobiłeś 146 KM chip czy zmiana map? Pozdrawiam
-
i stało sie trrrr pszz zostało zamontowane :) ja mam KME Nevo wtryski Barracuda i butla 55l w kole. Wszystko ładnie zamontowane , mimo ciasnoty pod maską bardzo ładnie zamontowane, wtryskiwacze pod osłoną silnika. Dostp do filtrów równiez bdb. Wlew LPG pod klapką.
-
Witam, właśnie oddałem swoja 1,4 TCe do zagazowania. Jak ma turbo to i zawory są mocniejsze, nie ma bata.... Tak jak kolega wyżej pisał dobry gaziarz to podstawa. Poza tym w serwisie Renault w Łodzi też gazowali te silniki tylko za 4,5 tys zł. Pozdrawiam
-
Hej kolego mam dokładnie to samo. Unieś bagnet od oleju to przejdzie serio :)ale to nie jest rozwiązanie doraźne. trzeba ten grzybek wymienić, muszę się za to zabrać. Wie ktoś ile to kosztuje? Pozdrawiam
-
WItam, zamontowałem do mojej Meganki KME Nevo. Ma 3/4 baku Pb. Jeżdżę na LPG i cały czas ubywa Pb (tzn tylko na wskaźniku).Nie mam emulatora a dzisiaj wskaźnik Pb wrócił do właściwej pozycji. Jak to w końcu jest? Sam się nastawił np. po 10 odpaleniach, stał krzywo i nastąpił reset? NIe dotankowywałem Pb. PS. czy naciśnięcie przycisku zerownania przebiegów ma wpływ na wskazania ilości Pb? pozdrawiam
-
Megane II phI Dziwny dzwięk z silnika od rana 2.0 16v
brevo odpowiedział(a) na Tommi3737 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Witam, ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ jeśli ktoś czytał moje wcześniejsze posty i zastanawiał się na darmo jak mi pomóc...to podsyłam dla potomnych odpowiedź..:) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ miałem spier...rozrząd, źle założony, różnica jakieś 1,5 ząbka...heh a wydałem niepotrzebnie 500zł na wymianę przepustnicy, mapowanie jej itp. okazało się , że rozrząd przy wymianie był na końcu niewłaściwie zamontowany heh... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W tym momencie obroty ok i wszystko super. Tylko raz jeszcze trzeba było rozrząd rozkręcić, ale problem zniknął :) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes -
Megane II phI Dziwny dzwięk z silnika od rana 2.0 16v
brevo odpowiedział(a) na Tommi3737 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
u mnie stwierdzono jednak uszkodzoną przepustnicę, niestety w tej części nierozbieralnej. Jest taki spadek napięcia na biegu jałowym , który powoduje to wahnięcie obrotów. Zamiast trzymac około 750 spadają nawet do 640 i wracają do około 750. Ale przez ten moment jest takie lekkie trzęsienie autem , które doprowadza mnie do szału :D Wyczyścili mi dokładnie to napisałeś Tommi3737, więc auta na kolejne 100 000 spokój ;) -
Megane II phI Dziwny dzwięk z silnika od rana 2.0 16v
brevo odpowiedział(a) na Tommi3737 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
nie wiem co to ten CLIP. Czy to oryginalny program Renault do diagnostyki? Bo miałem podłączany komp przez OBD ale mechanior nie miał silnika 2.0 w tym swoim programiku!! :D użył niby adaptacji do 1.6! Nie pomogło i nie wiem jaki to był program. Umówiłem się na poniedziałek do ASO w Zgierzu. Koszt 100 zł. ps. nie piszcie prosze "zmień mechanika" ;) -
Megane II phI MEgane II za dużo pali
brevo odpowiedział(a) na lukaszek1990 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Pytanie o spalanie zależy od stylu jazdy i warunkach w jakich przychodzi mu jeździć. Ja mam Clio 2 w wersji Extreme z tym silnikiem 1.4 98 KM i pali teraz zimą 10-11 litrów. Klima właściwie cały czas pracuje. Bez klimy około 9.5, ale dodam, że w Łodzi czasami są naprawdę spore korki. Latem po mieście około 9.5, ale ja jeżdżę dość dynamicznie :D Ten silniczek jest bardzo fajny ale w Clio ;) Megane jest sporo cięższa poza tym jest dość mroźno.... Moje 2litrowa Meganka spala teraz około 11-11,4 l W trasie 2 litrowy silnik wypada znacznie lepiej. Spalanie 7,3 ostatnio Łódź- Zakopane z max. dozwoloną prędkością na każdym odcinku, no może plus =,10 km/h więcej ;) -
Megane II phI Dziwny dzwięk z silnika od rana 2.0 16v
brevo odpowiedział(a) na Tommi3737 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
witam, ja pisałem w innym wątku ale nikt nie był w stanie odpowiedzieć... Mam podobny problem po wymianie KZFR. Przepustnica była ruszana więc do tej pory falują mi obroty na biegu jałowym tzn opadają poniżej 750 i tak zatrzęsie czasami autem.... Wydaje mi się ,że samoistnie się nie przyuczy....Chyba też mnie czeka przyuczanie. Mam tylko pytanie czy musi to być w ASO? pozdrawiam -
Megane II phI Obroty silnika czy może poduszka? Drżenie auta na biegu jałowym.
brevo odpowiedział(a) na brevo temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
tu mam link z youtuba w innym wątku było coś o rozciąganiu sprężynki... jak wejdzie się na youtube to właściciel linka wpisał tam komentarz co to było. -
Witam, Mechanik wymienił mi KZFR bo klekotał jak diesel. Rozrząd przez poprzedniego właściciela był wymienianym rok temu razem z pompą wody więc wymieniłem dodatkowo koło pasowe, pasek i doszły do tego uszczelki. Z takim dieslem jeździł bez mała dwa lata, tak twierdził bynajmniej. Gdy odebrałem auto problem zniknął chodzi cicho, ALE.... na poczatku miał obroty 1100 i nie chciały zejść niżej. Z-cy mechanika czyli jego Junior Mechanicy ;) stwierdzili, że to coś z przepustnicą i jeden pytał drugiego czy jakiś wężyk podpiął itp (aż tak obeznany w temacie nie jestem :P) Coś tam pogrzebali i obroty nie wiem czy samoczynnie czy dzięki ich zasłudze, spadły do mniej więcej 800. Czyli ok. Ale mówią, przejedź się Pan. No to się przejechałem. Auto rzeczywiście zaczęło szybciej jeździć i to dużo :D na 2 biegu aż nazbyt szarpało. Pogoniłem go na wszystkich biegach wykoczył SERVICE. Wyłączyłem i włączyłem SERVICE zniknął :D Wróciłem więc mechanik zaczął teoretycznie adaptować przepustnicę, ale nie miał programu do silnika 2.0 tylko do 1.6, stwierdził, że nie powinno mieć to znaczenia. Odpalił auto i silnik do momentu włączenia się wentylatora pracował na biegu jałowym ok. twierdził, że przy rozwalonym KZFR rozlegulował się trochę i musi się "nauczyć" na nowo....(cokolwiek to znaczy) Ale ja jezdżę teraz tym autem i po pierwsze na biegu jałowym obroty lekko spadają na ok 750 i za moment wracają do 800, a przy tym auto czuć jak wibruje (może to poduszka silnika??) Poza tym dziwnie te obroty spadają tak hamują przy 1000 i dziwnie przesuwają się na 800. W innych autach a miałem już Focusa 2.0, Mazdę 6, Saaba 9-3, obroty łagodnie ale PŁYNNIE ustawiały się na właściwą dla silnika wartość, dziwne wczśniej przy rozwalonym KZFR tak nie było.... CO to może być?? Chodzi mi gównie o te obroty i wibracje auta (takie cykliczne zatrzęsienia tylko na luzie). Czy od obrotów może tk trząść się samochód ??? Poza tym wzystko chodzi pięknie,ładnie ;) i jeszcze jedna ważna rzecz przy gaszeniu silnika też trzęsie jak w dieslu ...może to też poducha? pozdrawiam forumowiczów świątecznie :P Proszę zapoznać się z Regulamin pkt. 5.17 To że nie pojawiła się odpowiedź nie upoważnia do ponownego przepisywania tego co już napisałeś. P_r_z_e_m_o Dodano: 23 gru 2012 - 16:37 tak, ale nie mogę skasować tamtego postu ;) również pozdrawiam ;) Dodano: 28 gru 2012 - 22:40 wyczyszcona przepustnica, sprawdzone cewki, wymienione świece.... kiedy obroty stabilizują się na 750/800 wtedy czuć lekkie wibracje , dodatkowo słychać taki świst z przepustnicy, o którym było w innych wątkach ale tylko na rozgrzanym silniku Wyczyściłem więc czujnik par oleju, ale mimo wszystko od czasu do czasu nadal zapiszczy.... W sumie to auto jeździ dobrze i ic się z nim nie dzieje, ale w sprawach związanych z autem jestem dość pedantyczny i nie lubię jak mi coś piszczy albo lekko drży :P ma ktoś jakiś pomysł??? WTF.. Kupić nowy czujnik par oleju?
-
http://tvnplayer.pl/programy-online/superwizjer-odcinki,337/odcinek-959,samochody-bardzo-uzywane,S00E959,11341,ogladaj.html polecam o procederze handlarzy, niby wszystko wiemy a i tak niektórzy kupują od handlarzy i w komisach.