Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

quanto

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Witam.Jak w temacie od jakiegos czasu zaswiecała mi sie kontrolka usterki elektrycznej // ( taki wezyk ).Pojechałem na komputer bład 1111.Wykasowanie błędu i za pare dni znowu to samo 1111 ( czujnik polozenia pedału ).I teraz pytanko zasadnicze kupiłem nowy potencjometr załozyłem , odpalił itd itd.Pojeżdiłem , zgasiłem samochód następnie odpalam i znowu zaswieciła się usterka elektryczna ( brak reakcji na pedał i 1500 obr.)Czy jak załozyłem nowy potencjometr to powinienem jechac na wykasowanie błedów tego starego.Czy taki potencjometr jakos trzeba przyuczyć do wartosci początkowych.W instrukcji obsługi samochodu ten /// występuje jako że coś nie tak z układem wtrysku lub automatyczna skrzynią .Prosże o rady.Dzięki
  2. DrNO myślałem że ten czujnik jest gdzieś koło pedału gazu.tempomatu nie mam.może wiesz jaka cena takiego czujnika
  3. Witam.Mój problem polega na tym że zapalała sie kontrolka usterki elektrycznej.Pojechałem na komputer.Diagnoza pamięć błędów 3311 Regulacja poczatku wtrysku 1111 Czujnik połozenia pedału Błędy skasowano zrobionoi regulacje itd.Wszystko było ok około tygodnia i dziś znowu zapaliła się ta kontrolka usterki elektrycznej.Zgasiłem silnik i ponownie go zapaliłem kontrolka się nie zapaliła.Gdzie zajduje sie ten czujnik pedału.czy jak wypne wtyczkę i znowu wepchnę na wyłączonym zapłonie czy zapamieta błędy,może gdzieś jest luzno.jak cena orjentacyjna za taki czujnik.
  4. i tak zrobię podjade na jkis komp.powiedz mi czy te błędy wykasuja czy jak.
  5. Witam. Mój problem jest następujący.Po zatankowaniu ON przyłapało mi ropkę.Od tego czasu zapala mi się kontrolka ( usterka układu elektrycznego wtrysku paliwa ...... ) , jak zgasze i zapalę to znowu mogę jechac a tak obroty idą na 1500 i nie ma reakcji na pedał gazu.nie wiem czy to zbieg okolicznośći ale jak odkręciłem od dołu filtra ten koreczek to samochód znowu jechał , dodam że filtr paliwa mymieniony 1500 km temu.Dziś powtórka z rozrywki samochód 1500 obrotów i nie jedzie.Zagsiłem , odpaliłem na nowo pedał w podłogę obroty są ale jakoś dziwnie jechał i w pewnym momęcie szarpnięcie i samochód dostał wigoru.Pytanko takie czy to objaw że w układzie jest woda i jak sie zbierze w filtrze to tak się dzieje czy cos innego.Może jakis tes na komputerze by pokazał co jest nie tak.Kogo polecacię w Warszawie lub okolicy
  6. Krzychu Masz racje ,wymień świece koszt nie duzy a jaki komfort psychiczny że zapala.mozesz wykrecić świece weż kabelek w reke i plus do góry świecy a obudowa do minusa i bedziesz widział jaki czas reakcji na grzanie.Jak sie bedzie dłuzej nagrzewała i na czerwono to tez juz świeca mówi papa.jak bedą czarne to szmelc. Jak wymienisz to daj znac jak pali.
  7. __Marcin__ Powiem tak.Moja meganka paliła z pierwszego dotyku .Od kilku dni juz tak nie było , zapalała dopiero po 2 - 3 krotnym podgrzaniu.Samochodzik postał sobie na parkingu w pracy 18 godz. ja do zapalenia a tu tylko jakbym traktorek rozpalał ale zapalił.Więc dzis mówie sobie pora sprawdzic świece.Z 4 swiec w tym 3 spalone bez przejścia , 1 zaczynała grzać ale po paru sekundach.Świczki zmienione samochodzik odrazu innaczej pali. Tak na marginesie to w sumie dobrze ze się spaliły chociaż mam pewność że przy - 12 stopniach bez świec jak zapalił to kompresja jest OK.Komplet nowych świec założone to chociaż większa pewność że będzie palił. Swiece kupiłem BOSCH-a cena 30 zł / szt
  8. Krzysiek Podaje ceny : 1.ROZRZĄD KPL.ORYGINAŁ RENAULT 1.9 DTI F9Q 7701474446 ( rolka prowadząca , napinacz , pasek ) - 460 zł 2.POMPA WODY RENAULT SKF 86413 - 120 zł 3.KOŁO ROZRZADU WAŁKA RENAULT 7700866844 - 70 zł 4.KOŁO PROWADZĄCE ( te małe od dołu ) L532022010- 100 zł 5.SIMERING 702418 - 20 zł Całość za czesci 770 zł.Robocizna 230 zł = 1000 zł Pozatym wymiana oleju :ELF SYNTESE 5W40 5 LITRÓW - 170 zł TEXACO PŁYN DO CHŁODNIC KONCENTRAT 4 LITRY - 46 zł Woda destylowana 5 litrów - 5 zł Filtr olejowy FIAAM FT 5341 - FILTRON 643/3 - 17 zł Razem za klamoty 238 zł Całość zamkneła się w kwocie 1238 zł ale wymienione to co powinno być. Został jeszcze filtr paliwa i pasek klinowy ale to juz po niedzieli. KRZYSIEK co do rozrzadu 1.9 dCi to jezeli jest do 2002 r i pasek na 132 zeby to tak oryginał 210 zł jezeli taki
  9. pewnie nie jest najgorzej z tym rozrzadem ale mimo wszystko juz ponad 80tys. Witam sasiada. Ja też niedawno kupiłem R.Megane 1.9 dTi z przebiegiem 185000 i w pierwszej kolejności wymieniłem rozrząd ( pasek , rolka prowadzaca , napinacz , koło prowadzące rozrząd , koło na wałku rozrządu ) , pompa wody , płyn w chłodnicy , olej , filtry.Nie ryzykuj że ktos jeżdził delikatnie , bo moją Meganką też jeżdziło starsze małżeństwo ale wolałem to wymienić i miałem nosa w sama porę , bo jak zobaczyłem pasek to już by chyba nie długo go trafiło a wtedy by mnie trafil ale szlag
  10. Witam wsztystkich uzytkowników. mam prosbe o namiar na jakiegos mechanika z okolic Warszawy na wymianę rozrządu w mojej megance 1.9 dti 1998r F9Q734.zalezy mi na czasie ( jak najszybciej i w miare cenowo )Autko kupiłem na dniach i ma przejechane 185 tys.wiec jak najszybciej musze to wymienić. Jescze pytanko do fachowców czy w tym silniku jest koło pływajace czy na klinie.Czy potrzebny jest ten przyrząd do do blokowania rozrządu .
  11. Dzień dobry wszystkim.jestem nowy wiec się przywitałem. Meganke kupiłem w poniedziałek i u mnie tez piszcza chamulce ale jak miałem Punto II to było to samo.Zmieniłem klocki chamulcowe na RIXENBER i wszystko wróciło do normy.Zero piszczenia a pedał się podniósł a reakcja na chamowanie jak nówka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!