Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tyszor

Użytkownik
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    190

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czołem. A tak to wyglądało u mnie: demontaż, drapanko scyzorykiem, lekki szlif paierem, pucowanko acetonem i oklejanie. Jak ktoś się zastanawia nad oklejaniem to odradzam, stopień trudności dla amatora: 8/10. No i powstał ten jeden "szew" widoczny na zdjęciu, być może profesjonalista by go jakoś uniknął.
  2. Czołem. Zamierzam w najbliższym czasie wymalować skórzaną kierownicę i mam dylemat jeśli chodzi o dobór koloru. Mam wnętrze DRAP04 HARM02 ale nie znalazłem sprzedawcy, który ogarnia numery z Renaty. Czy ktoś jest w stanie polecić sprawdzone preparaty z konkretnym numerem koloru? Rozważam preparaty: https://allegro.pl/oferta/farba-do-skory-renoskor-30ml-wilbra-piaskowy-bez-8145221912 lub https://allegro.pl/oferta/renowacja-kierownicy-tapicerki-furniture-clinic-uk-5143384757
  3. Czołem. Problem polega na tym, że jak włączam tylny spryskiwacz szyby to pryska również z przodu, co to może być? Poratuje ktoś schematem układu spryskiwaczy bo nie mam aktualnie dialogysa. Pompka na przód i tył jest jedna czy są osobne?
  4. Ja kupowałem i montowałem gumowe hermetyczne, efekt był taki, że: po pierwsze były za niskie i trzeba było coś do nich doklejać, po drugie nie klikają i ciężko je wyczuć, po trzecie też się szybko psują (wolniej ale jednak) więc ja odradzam.
  5. Koledzy nie mam aktualnie Dialogysa, może ktoś podrzucić numer części dla czujników hf (chodzi mi o te optyczne pod klamkami), potrzebuję konkretnie prawy przód. Ewentualnie nie macie linka do nowych czujników? Do Aso mi nie po drodze. Ewentualnie może ktoś chce sprzedać używkę na 100% sprawną? Z góry dziękuję.
  6. Czołem. Raz na rok muszę dolać około litra do dwóch płynu do chłodnicy. Nigdzie nie cieknie i raczej nie pali też płynu. Słyszałem, że czasem korek od zbiorniczka potrafi ze starości zrobić się zbyt szczelny i po wpływem wysokiego ciśnienia płyn się wypaca na złączach. A normalnie korek powinien być szczelny hydraulicznie ale nie pneumatycznie i powinien upuszczać nadmiarowe ciśnienie. Wymieniał ktoś korek z takiego powodu?
  7. No wiem, muszę to w końcu wymienić, zwłaszcza, że elektrozawór mam nowy i oryginalny więc to nie on. Jest mróz wiec czasem pali za pierwszym razem, zresztą tak jak rok temu. Jeśli ktoś się zastanawia czy nie wymienienie tego koła ma jakieś konsekwencję prócz zapalania za trzecim razem to powiem, że tak jeżdżę już chyba z trzy lata i nic się nie dzieje strasznego, może poza tym, że czasem ma lekką zadyszkę na zimnym silniku. A nie wymieniłem tego jeszcze bo koło zaczęło hałasować chwilę po wymianie rozrządu (mechanior twierdził, że "jak nie śmierdzi to nie ruszać" - dzięki bulwo) więc trochę było żal a teraz nie mam kompletnie czasu. Tak czy siak trzeba to kiedyś zrobić.
  8. Czołem, mam film. Najpierw nacisnąłem 1 raz i dopiero włączyłem nagrywanie więc na filmie widać drugie i trzecie naciśnięcie przycisku "start". VID_20171218_064052.mp4
  9. Czołem. To ja się postaram to nagrać. U mnie chrobocze niemal za każdym razem a odpala za trzecim przyciśnięciem więc loterii nie będzie. BTW ja obstawiam koło KFZR ale odwlekam naprawę jak się da bo dla mnie dzień bez auta to mega problem logistyczny.
  10. Czołem. Tak to 3M BR230, kupiłem na allegro, nie wiem czy mają całą paletę. Nie pamiętam ile kupiłem folii, ale podczas oklejania jeden element zmarnowałem bo mi się rozdarł więc weź sobie na zapas. Folia po czasie jaki minął prezentuje się bez zmian.
  11. Ja bym się nie zdecydował na oklejanie bez demontażu, zwłaszcza jeśli nie jesteś weteranem w tej dziedzinie. Wydaje mi się, że efekt będzie co najmniej niezadawalający. Zdjęcie klamki dla laika to 15 minut, za drugim razem już tylko 5 minut.
  12. Nie ma żadnej różnicy w działaniu klamek po nałożeniu folii. Dodam przy okazji, że zima nie wpłynęła negatywnie na folię. Wyglądają nadal bardzo dobrze.
  13. Witam kolegów. Proszę o podpowiedź w następującym temacie. Wymieniłem tylne zaciski hamulcowe na regenerowane(Bremsystem z Mielca) z powodu iż w starych "skończyła" się funkcja hamulca ręcznego. Przy odbiorze pan mechanik stwierdził, że wszystko jest ok ale coś pedał nurkuje i jego zdaniem powinien być wyżej. Po jeździe próbnej stwierdziłem, że faktycznie łapie zdecydowanie za nisko. Mechanik stwierdził, że wymienili płyn i odpowietrzyli wszystkie cztery zaciski, testowali też układ na zaciśniętych przewodach gumowych aby wykluczyć ich puchnięcie i ewentualną niesprawność nowych zacisków, wyeliminowali też nieszczelność układu. Generalnie wszystko ok ale pedał dalej nisko łapie. Mechanik stwierdził, że może pompa puszczać powoli bo to się zdarza. I teraz pytania: 1) Czy ktoś wymieniał pompę z podobnego powodu? 2) Czy warto kupić pompę firmy LPR lub ABS za ok 180zł ? Ceny pozostałych bardziej cenionych producentów to tak 400-600zł 3) Czy możliwa jest regeneracja pompy za pomocą zestawu naprawczego? (system TRW, to ważna informacja ponieważ w necie nie znalazłem zestawu naprawczego do TRW, są tylko do Lucasa i Boscha) 4) A może przyczyna leży gdzieś indziej ? Serwo ponoć się nie psuje, a blok hydrauliczny ABS to by chyba inne objawy dawał ale tego nie wiem na pewno. Dla porządku dodam: - do mechanika mam zaufanie, jeszcze mnie nie zawiódł, zresztą powiedział, że jak sytuacja się nie unormuje to mam wrócić do niego. - wszystkie tarcze i klocki są w dobrej kondycji, a ręczny po wymianie tych zacisków nigdy nie był lepszy. Doradźcie proszę. Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!