Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RALF 15DCI2004

Nowy użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,5dci
  • Przebieg (tys.km)
    93000

Profil

  • Zainteresowania
    tyrystyka
  1. Witam Mam na oku silnik do scenika ale jest w nim osprzęt z Simensa (wtryski,turbina,pompa wtryskowa) i chcę go wstawić do swojej budy. Ale wiem że mój komp nie będzie współpracował z Simensem bo do tej pory był w nim osprzęt Delphi. A wymiana kompa i innych wiązek ,czujników itd.zwiększa koszty i całą operację robi nieopłacalną. I moje pytania - czy sam blok silnika będzie się różnił np. mocowania starego i nowego osprzętu ? czy w miejsce wtrysków, turbo,pompy Simensa wstawię wtryski,turbo,pompę Delphi? Czy będę mógł powrócić do Delphi? Może ktoś mi doradzi ,może ktoś taką operację przeprowadzał na swoim sprzęcie ? proszę o podzielenie sie swoimi doświadczeniami
  2. Bo się zastanawiam czy pojeździć moją Megi jeszcze rok czy też dwa jak na cztery latka to ma już 460tyś i zużycie niektórych podzespołów zaufany mechanik potwierdził iż jest to prawdopodobne.
  3. sei08 ten silnik ma juz tyle na liczniku że należy mu się już święty spokój. aa koszt kolejnych części będzie kosztował około 7000 zł a kompletny z pompą wtryskową ,turbiną i wtryskami silnik za 4000zł z przebiegiem około 60tyś. głupi wałek rozrządu kosztuje 1700zł. w tej sytuacji sprawa jest oczywista. Nie cytujemy posta w całości, pisząc bezpośrednio pod nim. Naruszasz regulamin. - gojgien
  4. Witam mobilków Przymierzam się do zakupu i wymiany silnika i zastanawiam się czy jest możliwe sprawdzenie jego historii po numerach silnika. W sytuacji gdy jest VIN to niema problemu ale gdy go brak, co w takim przypadku zrobić? Proszę o podzielenie się doświadczeniami. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich w Nowym roku eseli nikt nie wpadł na ten pomysł bo to był juz ostatni element całej układanki ,jesli nie to ,to co innego??? student dobrze że nie kupiłeś fokusa to taka sama kupa.
  6. Maurycy u mnie objawy były podobne O ile pamiętam tobie chyba wyświetlała sie kontrolka STOP. ja taką sytuacje miałem gdy były cienkie hamulce i gdy zjeżdżałem z góry dość stromej,ale wtedy nie było mowy o komunikacie check injection . na samym początku znikał mi płyn chłodzący i nie miałem w aucie ogrzewania wymieniłem uszczelkę pod głowicą a jak zobaczyliśmy stan wałka rozrządu ,szklanek.prowadzenie zaworów to wymieniłem też głowice (świeża używka) liczyłem że uszczelka i głowica rozwiąże problem z tym komunikatem ,no to sie przeliczyłem!!! 1 -na 1i2 biegu bez komunikatu 3 bieg 65km/h ,4bieg 80km/h 5bieg 90km/h pojawiał się błąd. czasami znikał a czasami nie ,musiałem go zgasić i wyciągnąć kartę ale spokojnie zapalał na gorącym silniku. Przy mocniejszym depnięciu lub pod górkę zaraz się pojawiał błąd 2- z czasem po trasie do 30km miał problem z zapaleniem na gorącym silniku i wtedy wyświetlał się ten komunikat iniectjon deflaut czy coś takiego? po paru minutach jak ostygł to odpalił ale długo kręcił. 3- na samym końcu to z bramy do bramy nie przejechałeś bo gnój drugi raz już nie chciał odpalać potrzebował 0,5h odpoczynku. lepiej przez tydzień lub dwa szukać dobrego mechanika z kontaktami w ASO który ma własny warsztat i robi na boku , niż dać go na kanał partaczowi lub serwisować w ASO bo partacz i ASO będą cię kosztowały tyle samo. Sory w ASO przynajmniej dostaniesz Fakturę życzę krótkiej, taniej i bezstresowej walki z problemem
  7. Witam kolegów miałem to samo poniżej ostatnie moje spostrzeżenia. serwice zgasł zaraz po dolaniu oleju(sprawdź poziom) albrecht poczytaj tematy z hasłem check iniektjon tam jest cała historia tego komunikatu a sadzę że masz ten sam problem co ja miałem . Po pół roku walki z tym CENZURA komunikatem od 08/12/2007 mam sprawne autko.Ostatnią częścią którą wymieniłem był zawór recyrkulacyjny za jedyne 250zł nówka z Renault (ceny na szrotach używek od 250 do 800zł )byłem w szoku że w salonie kupiłem taniej niż na szrocie.Będąc na skraju bankructwa psychicznego i finansowego po wyjeździe od mechanika postanowiłem dać po koniach mojemu scenikowi ,jak uzyskał graniczne osiągi pod górkę i 180km/h na prostej bez znienawidzonego komunikatu Check Injection osiągnąłem 100% zadowolenia. A w niedzielę z pełnym obciążeniem mojej rodziny wyjechałem w tereny górskie(trasa około300km)Scenic spisywał się znakomicie. konkluzja: jesli jeszcze raz zobaczę taki komunikat u siebie to 1- zrobię test wtrysków około 230zł 2- wymienię zawór rectrkulacyjny 250zł 3- zrobię test uszczelki pod głowicą 150zł Po tych trzech krokach będę wiedział jakie koszty mnie czekają a jakie mnie ominą. A cała moja historia przypomina szukanie grzebienia przez niewidomego łysonia. Skromnie licząc naprawy(około 5000zł) miałbym już świeżutki silniczek(z wysp brytyjskich) lub wypasione wakacje dla 4 osobowej rodziny w Bułgarii . Następne moje auto na pewno nie Renault. _________________ ralf1,5dci scenic
  8. Witam kolegów Po pół roku walki z tym p.....nym komunikatem od 08/12/2007 mam sprawne autko.Ostatnią częścią którą wymieniłem był zawór recyrkulacyjny za jedyne 250zł nówka z Renault (ceny na szrotach używek od 250 do 800zł )byłem w szoku że w salonie kupiłem taniej niż na szrocie.Będąc na skraju bankructwa psychicznego i finansowego po wyjeździe od mechanika postanowiłem dać po koniach mojemu scenikowi ,jak uzyskał graniczne osiągi pod górkę i 180km/h na prostej bez znienawidzonego komunikatu Check Injection osiągnąłem 100% zadowolenia. A w niedzielę z pełnym obciążeniem mojej rodziny wyjechałem w tereny górskie(trasa około300km)Scenic spisywał się znakomicie. konkluzja: jesli jeszcze raz zobaczę taki komunikat u siebie to 1- zrobię test wtrysków około 230zł 2- wymienię zawór rectrkulacyjny 250zł 3- zrobię test uszczelki pod głowicą 150zł Po tych trzech krokach będę wiedział jakie koszty mnie czekają a jakie mnie ominą. A cała moja historia przypomina szukanie grzebienia przez niewidomego łysonia. Skromnie licząc naprawy(około 5000zł) miałbym już świeżutki silniczek(z wysp brytyjskich) lub wypasione wakacje dla 4 osobowej rodziny w Bułgarii . Następne moje auto na pewno nie Renault.
  9. Chiller Czy ten mechanik regeneruje wtryskiwacze ,pompy itd??? Może ma swoja stronkę w necie .Proszę podaj namiary na niego ,jeśli poza strona finansową z jego naprawy jesteś zadowolony i jeśli warto go polecić innym ???
  10. Maurycy moje wtryski testowali w Bielsku-Białej ale sądzę że nie ma sensu abyś wybierał sie w trasę . Najprościej sprawdź w necie np:test,regeneracja,diesel servis,wtryskiwacze na pewno coś znajdziesz w swojej okolicy. Bez szukania to mogę Ci podać z Krakowa firmę u której ja robiłem wymiankę wtrysków to Autokas ul. Prandoty6-8 tel 606697826. Nie wiem jak oni sprawdzają te wtryski bo w większości firm są to specjalne urządzenia z Boscha. koszt testu w Boschu wynosi około 230zł to tak niewiele w porównaniu z naprawami krok po kroku bo przynajmniej wiesz od razu że największy wydatek ominą cię czy też nie. Regeneracja jednego wtrysku kształtuje się od 350zł do 800zł .
  11. Witam starych i nowych forumowiczów w temacie Check Injection. Ja z tym komunikatem walczę już 4 michy zaliczyłem 4 mechaników (czarodziei - magików ) włącznie z ASO w tym czasie wymieniłem uszczelkę pod głowicą ,głowicę ,filtr paliwa, czyszczono zbiornik(był czyściutki ) był kilkanaście razy podłączany pod kompa ,ostatnie dni to nawet gorący nie odpalał ,robiono test wtryskiwaczy(dwa lały) wczoraj w Krakowie wymieniłem wtryski(używki) i na jeździe próbnej tak się skurwiel błąd zapalił. Mam wątpliwości czy działa turbo ja mu gaz a on reakcja z dużym opóźnieniem. Ale jest jedna pociech w odczytach na kompie pojawia się już tylko jeden defekt "obwód czujnika ciśnienia kolektora dolotowego" no to się pojawił kolejny pomysł mechanika że to zawór recyrkulacyjny nie odpowiednio steruje turbiną CO WY NA TO ????? ps Żeby tyle kasy wydać na serwis to trzeba je mocno kochać lub mieć go w kredycie albo nie mieć innej pasji.
  12. Easy serdeczne dzięki za poświęcony czas pozdro,już działam
  13. Prezes A konkretnie ulica ? telefon? nazwa firmy? cokolwiek?
  14. hej bronius i przemo zdecydowałem się na regeneracje ponieważ używka kosztuje od 1000 - 1400zł i nie mam pewności czy przypadkiem nie jest w takim samym stanie jak moja. Po takim zakupie musiałbym przed montażem dać ją do planowania .sprawdzenia szczelności itd. a jesli będzie pęknięta to taką kiłę mam już u siebie teoretycznie oszczędzam na zakupie głowicy. PS Mobilki wskażcie mi jakiegoś profesjonalistę we wspomnianej dziedzinie. Może ktoś miał podobną jazdę z głowicą.? ;) ;) ;)
  15. Witam kolegów i koleżanki może ktoś pomoże?, szukam solidnej firmy na śląsku która zajmuje się profesjonalnie regeneracją głowic. I gdzie mozna tanio kupić uszczelkę pod głowicę do Scenica 1,5dci 2004r za wszelkie info dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!