Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bart314

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 16V +LPG
  • Przebieg (tys.km)
    155

Profil

  • Zainteresowania
    Różne
  1. Szulc Elektronic Serwis Dariusz Szulc Adres: woj. śląskie 42-506 Będzin, Wolności 217 Tel.: 032 267 04 91 Można by ten adres serwisu ładnie przyozdobić tytułem i tekstem opisu, by nie było multipostowania i zamieścić tu: http://megane.com.pl/viewforum.php?f=26 - gojgien [ Dodano: 2008-04-24, 15:20 ] Tak na zakończenie tego wątku. Tydzień temu wymieniłem czujnik wału efekt - samochód od tygodnia jeździ sprawnie. Pisałem wcześniej że czujnik spełniał normy w zakresie oporności, pomiarów dokonywał elektronik profesjonalnym sprzętem, jednak po nagrzaniu silnika samochód nie odpalał. Koszt czujnika to 79 PLN (SALKO Czeladź) wymiana 15 minut, radość z jazdy bezcenna. Pzdr.
  2. Czujnik jest Ok. machając magnesem nad tym dziubkiem indukuje się napięcie. opór jak już pisałem prawidłowy. Przeczyściłem cały czujnik(tak na marginesie to nie był w jakiś szczególny sposób zabrudzony) jutro go zmontuję i się okaże. Albo rybka albo pipka. [ Dodano: 2008-04-15, 11:47 ] Witajcie. otóż zamontowałem czujnik dziś rano ku mojej radości autko odpaliło od strzału. Pojeździłem troszkę nim i wszystko Ok okazało się tylko że nie podłączyłem czujnika od wskazań temperatury na desce. Zatrzymałem się pod blokiem i go podłączyłem i co? I bryka nie odpaliła, tom się zdziwił. Odłączyłem i zapalił. Podłączyłem i zaś nie pali, odłączyłem zapalił potem na podłączonym zapalił. Obecnie nie pali. Szlag mnie już z tym trafia, Panowie poradźcie cośik. Nie chce mi się już na nogach do pracy zasuwać. [ Dodano: 2008-04-15, 12:04 ] Po napisaniu poprzedniego tekstu poszedłem z narzędziami pob bryke. Bryka odpaliła. jutro czeka ją spotkanie z komputerem. [ Dodano: 2008-04-16, 22:52 ] Sprawa się wyjaśniła po podpięciu do komputera. Cytuję za wydrukiem z kompa "Informacja sygnału koła zamachowego - DEF" i wszystko jasne, informacja ta pojawiła się przed kasowaniem błędów jak i po. Oczywiście w trakcie badania kompem Scenic palił jak ta lala, po uiszczeniu opłaty (100 PLN + 6 miesięcy darmowych kontroli) autko nie zechciało odpalić. Dalsze badanie wskazało jednoznacznie na ten błąd. Jutro jadę do Czeladzi po nowy czujnik(choć stary trzyma parametry - chcę mieć pewność że nic tam się mu nie miesza od temperatury) i po wymianie badam cały ten układ kabelki złączki itp. Wielki dzięki za okazaną pomoc, zaoszczędziłem z tego powodu troszkę złociszy i masę nerwów. Jeszcze raz wielkie dzięki Pzdr.
  3. No i mam ten czujnik wału, wstępne pomiary pokazują 258 Ohm-ów. Teoretycznie jest Ok. Niestety zaraz idę do roboty i tam mam zamiar dalej go sprawdzić zanim go przykręcę z powrotem. I w związku z tym powiedzcie mi czy jak przyłożę jakiś magnes do tego dzióbka to (zmieni się zapewne wartość oporu) ale w jakim zakresie(choć to zależy pewno od siły pola magnetycznego). czujnik przeczyściłem i jutro się wyjaśni czy to czujnik czy komputer.
  4. Rozrząd wymieniłem w czerwcu 2007, przebieg 164000 km. dzisiaj mi wyszło ze napięcie nie jest podawane na te styczniki obok akumulatora. Same styczniki są ok ale podczas kręcenia silnikiem nie jest podawane napięcie do cewek. Z kąd się bierze napięcie dochodzące do cewek i co nimi steruje, może jakiś czujnik padł? Tylko jaki i gdzie go szukać? [ Dodano: 2008-04-12, 13:32 ] Po dzisiejszych moich testach zostaje mi tylko wada immobilaisera(choć kontrolka na desce pokazuje że działa to ustrojstwo prawidłowo) Dlatego teraz nurtuje mnie pytanie czy da się go wyłaczyć w jakiś sposób w domu czy zostaje tylko ASO lub dobry fachman, a w zwiazku z tym ile coś takiego może kosztować złociszy. Naprawić lub wyłaczyć.
  5. Wyłacznik OK. Nie wykazuje żadnych zmian, naciskam na niego i nic się w nim nie wciska, naciskając jednoczesnie i kręcąc silnikiem też nic. Ten alarm też mi się nie wydaje przyczyną, kiedyś zapalałem auto na właczonym alarmie. Co jeszcze można sprawdzić????
  6. Dodaję, że pompa paliwowa po włączeniu zapłonu "buczy" z tego wnioskuję (co nie znaczy że jest to prawdą) że działa i nie jest ona przyczyna całego zajścia.
  7. Stało się to co było moim najczarniejszym snem. Autko stoi i nie chce zapalić. Właśnie od niego wróciłem i powiem szczerze nie mam już sił do mojego go Scenica. Wróciłem wczoraj z pracy ok 13;00 brykę ustawiłem pod blokiem i dziś chcąc udać się do mojej "fabryki" spotkało mnie niemiłe rozczarowanie. Bryka nie odpala. Rozrusznik kręci prawidłowo, kontrolki zapalają się po przekręceniu kluczyka i gasną tak jak powinny, a silnik nie odpala. Pierwsza myśl to cewki ale to żeby padły cztery naraz to raczej mało prawdopodobna(mam Desno i Beru), sprawdziłem te styczniki obok akumulatora - działają. Bezpieczniki OK. po sprawdzeniu wyszło mi że na cewki nie jest podawane napięcie. Dlaczego? kontrolka od immobilisera reaguje prawidłowo. I w związku z tym mam takie oto pytania, może ktoś z Was się już z tym spotkał. 1. Czy jest to wina alarmu (cobra 5370), jeżeli tak to jak to badziewie odłączyć. 2. Jeżeli założyć że immobiliser działa prawidłowo to dlaczego nie jest podawane napięcie do cewek( do zadanej), co może być tego przyczyną. Wielkie dzięki za jakiekolwiek trop co to może być.
  8. Bartex Mierzęcice. 900 PLN. Komplet (rozrząd + pompa + robocizna) dają gwarancję. Lokalizacja 4 km od lotniska Katowice-Pyrzowice. Cena z 2007 r.
  9. bart314

    Tłumik - Warszawa

    Hallo. No i łącznik został wymieniony. Przy okazji miałem ciekawą przygodę, otóż pojechałęm a właściwie przejeżdzałem przez Będzin i podjechałem do sporego warsztatu samochodowego(nazwa na priv). W środku elegancko, czysto, sprzęt nowy. Teraz uwaga bardzo miła, sympatyczna obsługa. No i zaczeło się trudny dostęp, będzie ciężko(faktycznie dostęp zajeciężki mechanik musi mieć kwalifikacje ginekologa) jeszcze tego nie robili. Jednak powiedzieli że zrobią za ok 250 PLN. Z możliwością niewielkiej podwyżki ceny. Po godzinie dzwonią do mnie i mówią że się nie podejmują bo trzeba wyciągnąć silnik a to kosztuje i nie za 250 i takie tam gadki(wszystko w miłej atmosferze). Zabrałeb bryke i dzwonię to warsztatu w Tarnowskich Górach specjalizacja w tłumikach tom gadka że ok mogę przyjechać. Zostawiłem bryke z terminem odbioru na dzień następny na 14. zajeżdzam bryczka stoi zrobiona Rachunek uwaga 220 PLN. Bez żadnego marudzenia o trudnym dostępie. Oto stronka warsztatu polecam okolicznym użytkownikom Renault >>http://www.tanietlumiki.pl/<<
  10. bart314

    Tłumik - Warszawa

    Hallo. Proszę o informacje ile może kosztować wymiana elastycznego łacznika w układzie wydechowym scenica 1,6 16V z 2000 r. Fachmani do których dzwoniłem wycenili koszt wymiany na 250 PLN, tłumacząc to tym iż jest tam kiepski dostęp. To dużo czy czy mało a może odpowiednio za tę usługe?
  11. Hallo. Pozwoliłem sobie podrzucić na ftp://renault:[email protected]/ książeczke serwisową zeskanowaną z Renault Thalia (z tego co zauważyłem wartości pasują też do innych wozów) znajduje się w dziale manuale > renault obsługa techniczna. A zaraz po wejściu na ftp wrzuciłem coś co nazwałem Z Thalii.Obsługa i eksploatacja. Nie jest to najlepsze miejsce do tego pliku, to też upraszam włodarza tego serwera o przeniesienie go we właściwe miejsce. Pozdrawiam.
  12. Witam Was. Jestem szczęśliwym (od 3 miesięcy) posiadaczem Scenica 1,6 16V + LPG z 2000 r. jak na razie jestem jest to mój najlepszy samochód jaki miałem. Stacjonuje nim w Mierzęcicach niedaleko lotniska Katowice Pyrzowice. Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Renault.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!