Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tomaszna

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I Ph II Combi
  • Silnik
    1,9dci
  • Przebieg (tys.km)
    150

Profil

  • Zainteresowania
    Szybowce RC, Audio HiEnd
  1. Minęło trochę czasu i kalibracja już nie pomagała. Pomogła wymiana zegarów na zakupione używane z Allegro za całe 50PLN.
  2. Dzięki prędkościomierz jest ok po kalibracji. Niestety na wskaźnik temperatury pozostał nietknięty....
  3. Od dłuższego czasu mamy problem z tablicą wskaźników. Prędkościomierz się rusza i pokazuje niepoprawną prędkość (zwykle o wiele z dużo) a ostatnio się obrócił na maxa i stanął. Podobnie rzecz ma się ze wskaźnikiem temperatury. Przy wyłaczaniu stacyjki nie wraca na dół. Przy kilkakrotnej operacji włacz/wyłacz zapłon opada po klika milimetrów do dołu. Mechanik próbował czyścić i przelutowywać wiązki, ale mimo chwilowej poprawy ostatnio się pogorszyło jak na obrazku (silnik właczony na wolnych obrotach, samochód stoi w miejscu). Jakieś wskazówki?
  4. Dziś rozmawiałem z kolegą który brał pod uwagę zakup Meganki III. Jednym z jego kryteriów wyboru jest głośność wnętrza. Powiedział mi że są duże różnice w ilości wytłumienia pomiędzy poszczególnymi wersjami wyposażenia Megane II phII. Niestety wersja którą chciałby mieć jest poza jego możliwościami finansowymi (benzyna do ok 85kPLN). Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?
  5. Witam Ostatnio jechałem ze znajomym bliźniaczą meganką i mam nieodparte wrażenie że ciągnęła dużo mocniej niż moja. I tu pojawia się pytanie od jakiej prędkości obrotowej włacza się turbosprężarka (DCI 102KM). U mnie wyczuwalny przyrost mocy to jakieś 2,5 tys obrotów. Czy to nie za późno?
  6. Jutro zrobię obdzwonkę i napiszę co mi zaproponowano. Dodano: 01 lip 2012 - 09:46 No to już wiem. Posłałem do pięciu zakładów zapytania o wycenę ze zdjęciami. Demontarz i montarz błotnika standardowo 100pln Klejenie spawanie w zależności od miejsca - od 100pln do nawet 250pln.
  7. Co prawda temat dotyczy Thalii ale może przyda się też komuś. Muszę naprawić palstikowy błotnik w Thalii mojej kobiety. Niestety nie da się znaleźć używanego i z kalkulacji wychodzi że bardziej bedzie się opłacać naprawić pęknięty. Czy ktoś już kiedyś podchodził do tego tematu? Szukać jakiś warsztat który to pospawa czy żywica i mata w rączkę i do dzieła? Pozdrawiam Tomek
  8. Potwierdzam. Część wyświetlacza z termometrem i zegarem działa po odłączeniu radia.
  9. Precyzując: kwestią do rozwiązania jest czy układ zegara i termometru jest na płytce wyświetlacza i po odłączeniu radia dalej działa i tylko po prostu traci podświetlenie??? Rzeczywiście jak wrócę do domu to sprawdzę czy widać godzinę i temperaturę na niepodświetlonym wyświetlaczu.
  10. Brakuje mi możliwości podłączenia zewnętrznego źródła dźwięku do radia Tuner List. I opcje są dwie: emulator zmieniarki za ok 350 PLN lub nowe radio z USB AUX itd. Rozpatruję teraz opcję drugą i to co mi najbardziej przeszkadza to brak podświetlonego zegara i termometru po wymianie radia. Czy jest ktoś wie jak to zrobić aby mieć nadal sprawną tę część wyświetlacza pozostałego po oryginalnym radiu? Czy obie funkcje steruje oryginalne radio?
  11. Przy zmianie opon najpierw na wyważarkę zostały włożone same felgi i widać było gołym okiem że mają bicie. Te gorsze poszły na tył. Alufelgi są oryginalne. Wydaje mi się że śruby także. Czy do alufelg są inne śruby jak do stalowych? Znalazłem zakład na Grochowskiej 307 który prostuje alufelgi. Jutro tam jadę. Jeśli dadzą mi gwarancję na wykonaną usługę to zaryzykuję prostowanie.
  12. W maju założyłem nowy komplet opon. Jednak okazało się że moje alufelgi są mocno nadwyrężone. Przednie nie dały się w 100% wyważyć i poszły na tył, a tylne po dwóch próbach wyważania pozwalają na bezproblemową jazdę do ok 100km/h mimo iż na wyważarce było OK. Powyżej 110km/h kierownica dostaje wibracji. I teraz pytanie na ile skuteczne będzie oddanie ich do zakładu w celu wyprostowania. Jakie są Wasze doświadczenia w tej materii?
  13. Cześć Miałem to samo stukanie. Na Grochowskiej w Garażu zasugerowałem (mądry o informacje z forum) że to sprzęgło koła alternatora. Chłopaki pochylili się i potwierdzili diagnozę. Działo się to w marcu i po wymianie stuki znacznie ucichły. Teraz gdy mamy temperatury od 15 stopni w górę stuków brak. Podejrzewam że wstawiono mi zamiennik bo zapłaciłem za tę część coś ponad dwieście złotych więc porównując z poprzedniakmi dość tanio. Zobaczymy co będzie na jesień.....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!