Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sirmichu

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phl
  • Silnik
    1.6e
  • Przebieg (tys.km)
    255855
  1. Sprawdź może na ile stopni kupiłeś nowy termostat, w niektórych autach można zastosować termostaty o różnych temperaturach otwarcia. Poza tym sprawdź czy faktycznie chłodnica jest na tyle gorąca, że wentylator cały czas chodzi, może czujnik temp. chłodnicy jest uszkodzony i robi zwarcie, dlatego nawet przy niskiej temp. chłodnicy załącza się i wentylator pracuje. Ale na początku sprawdź czujniki płynu przy silniku, ten do komputera i na tablice rozdzielczą, czy mają odpowiednie oporności, styki przeczyścić. Co do uszczelki to przypomnij sobie czy może w upały nie przegrzałeś silnika? Stanie w korku przy temp. +30 może spowodować przegrzanie i uszkodzenie uszczelki.
  2. włąśnie plecionka jest na stałe złaczona z wurą od tłumika wewnętrzego, w tę część wtdechu mam wymienioną na nojkę :( Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76 Dodano: 05 sie 2015 - 18:53 Witajcie po dłuższej nieobecności. Smród spalin już zażegnany !! :) Przyczyną nieprzyjemnych zapachów był za krótki układ wydechowy, pomimo dokupieni śmiesznej końcówki na tłumik był on za krótki. Pomogło obcięcie końcówki rury wychodzącej z tłumika i przymocowanie rury zgiętej w kolano, która wystaje teraz lekko poza obrys samochodu. Nie wygląda to estetycznie ale mi to nie przeszkadza. Pomimo wymiany niemalże nowego wydechu ten okazał się za krótki i trzeba było go dodatkowo przedłużyć. Już teraz nie złoszczę się na moją renię, byłem nią na Woodstoku i szczęśliwie wróciliśmy bez bólu głowy i łez w oczach:) Pozdrawiam wszystkich !!
  3. Witam, borykam się z moim problemem już parę ładnych miesięcy. Przy jeździe moją renią 1.6 8v benzyna 97r. przy otwartych oknach strasznie czuć spaliny. Niemalże łzawią oczy i robi się aż słodko w ustach :) Dodam, że kolektor wydechowy wymieniony (był pęknięty 3-4 gar), tłumik wewnętrzny i krańcowy wymieniony na asmet (poprzednie miały dziurę). Kolano od kolektora z katalizatorem było zdemontowane i sprawdzone, żadnych oznak przepalenia. założyłem nawet jakąś rurkę "tiuningującą" na wydech żeby spaliny odprowadzić dalej od auta i nic. Czy ktoś z was miał podobny problem? Wydech mam kompletnie nowy, uszczelka pod kolektor także wymieniona na nową. Spaliny czuć tylko podczas jazdy przy otwartych oknach, przy zamkniętych jest normalnie, także z włączonym nawiewem. Problem pokazuje się gdy tylko uchylę okno, Jak samochód stoi w miejscu i pracuje nie czuć żadnych spalin w około, muszę się rozbujać do 30-40 km/h żeby poczuć spaliny. Zbliżają się wakacje i nie chciałbym znowu jeździć z zamkniętymi oknami :(
  4. Dzięki za pomoc. Już wszytko wymienione, kluczyki działają prawidłowo i nawet ze sporej odległosci niz poprzednio.
  5. Hey, problem rozwiązany, puściłem prąd wychodzący ze skrzynki bezpieczników, znalazłem taki. Po przekręceniu stacyjki pojawia się w nim prąd, dodatkowo jest jeszcze wmontowany bezpiecznik 20A. póki co dział, wszytko polutowane i zaizolowane. Rozmawiałem z elektrykami i powiedzieli, że to najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji. Pozdrawiam.
  6. hey, Nie jestem elektrykiem samochodowym a chciałbym uniknąć za wszelka cene niepotrzebnych kosztów. Mam problem z nawiewem. Mam wypalony pin w jednej z kości ww. obraku. Próbuję otworzyć skrzyneczkę ale chyba nie mam cierpliwości i boję się że coś urwe i rozwalę. Przeczytałem parę postów i doradzono mi abym zasilanie wentylatora nawiewu pociagnął, przez bezpiecznik, prosto ze stacyjki- "piętnastki". pytanie moje jest takie: Czy do tej skrzyneczki (Ucebik) dochodzi albo wychodzi owa "piętnastka?, gdzie jej dokłądnie szukać? Kt to przewód?
  7. Hey. Padła mi bateria w pilocie do Megi 1 1.6 8V z 1997r. Czy moge ją sam sobie wymienić? Kluczyk po wyjęciu się nie rozkoduje? A jeżeli tak to jak go się przyucza?
  8. może byc czujnik walnięty, czujnik ztego co pamiętam jeste NTC czyli wraz ze wzrostem temperatury płynu oporność czujnika spada, przy odpowiedniej temperaturze pracy silnika, czujnik powienien na tyle stracic oporność i spowodować zwarcie co skutkuje zapaleniem się kontrolki. Sprawdź rezystencje czujnika na zimnym, ciepłym i zagotowanym, wymontuj go i włóż do wody o odpowiednich temperaturach. porównaj wyniki z tabelami i będizesz miał obraz czy to czujnik czy coś innego.
  9. Hey. U mnie na białym czujniku rezystancja wynoki 9.74k Ohm, nie iwem czy go wymieniać czy nie? z kolei na brązowym czujniku brak rezystancji:/ dlaczego czy jden to czujnik NTC a drugi PTC? czy może po prostu brązowy jest do wymiany? na tab. rozdzielczej wszytko gra, nagrzewa się w odpowiednim tempie. Problem z moją Mego to taki że n azimnym silniku (po nocy) odpala, z kolei jak się nagrzeje wówczas (po jakiś 5-6 min) na jałowym biegu sama gaśnie i mam problem z jej odpalaniem, a raczej brak możliwości jej odpalenia, gdy się nagrzeje i 3mam ją cały czas na gazie to cpracuje odpowiednio gdzy tylko puszczę nogę z gazu gaśnie i schluss, mogę zapomnieć o ponownym jej odpaleniu:( Czy moze to być wina czujników od tepm. cieczy? PS. czujnik wału korb. wymieniłem już parę razy, i przekaźnik pompy też, a i świece z przewodami WN. Miał ktoś podobne objawy?
  10. Hey, U mnie podobny problem, gdy Megi jest zimna po nocy wówczas zdarz się że zapali, gdy tylko nabierze temperaturę wówczas gaśnie j niemalże nie ma możliwości ją odpalić, aby silnik mocno się nagrzał wówczas trzeba trzymac ja na wysokich obrotach, po nagrzaniu n ajałowym biegu gaśnie. Dodam że zostało wymienione: - czujnik położenia wału (3 razy), -przekaźnik pompy paliwa, - kable WN i świece (jakieś 20 tyś. km temu) - przepustnica z krokowcem była czyszczona, - w baku jest paliwo PB98 z uzdataniczem STP, - wszystkie bezpieczniki w skrz. koło aku, bezpieczniki w kabinie sprawdzone,? llat jak u siebie rozwiazałeś ten problem? POMOCY??!!
  11. Hej, u mnie te same objawy, wymienione bezpieczniki, przekaźnik pompy paliwa, 4 czujniki położenia wału i mi isę pozmysły skończyły, pompka pracuje, raz pali raz nie, najczęśćiej na zimnym pochodzi z 10 min i sama sgaśnie, następnie przy odpalaniu w ogóle nie reaguje na gaz i sama nie chce podjąć pracy (już zarżnąłem jeden rozrusznik), Jak u Cb skończył się ten temat?
  12. czy ten pochłaniacz, się jakoś wymnienia? czyści? czy ma wpływ na dynamike jazdy? czy po prostu jest i basta. Pytam bo mam Renię z 97, 1.6e 8V od nowego ponad 255 tyś., i jest zamulona na maxa,będe jej wymnieniał olej filtry (oil, air i paliwo), gdzieś czyatłem ze musiałbym tez katalizator wyciąc albo strumnienice wstawić. pytam czy ten pochłaniacz moze miec wpływ na dynamike jazdy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!