Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

locke22

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II LPG
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    235000
  1. Dałem auto do czyszczenia przepustnicy w listopadzie 2016 . Mechanik jeszcze oprócz czyszczenia przepustnicy dokonał uszczelnienia kolektora ssącego . Minął tydzień czasu i przyszły mrozy i zaczęły się problemy z obrotami biegu jałowego w trakcie jazdy na luzie . Po odpaleniu auta przy silnych mrozach wszystko jest ok , ale problem zaczyna się gdy w trakcie jazdy zrzucę bieg na jałowy co przedstawię na poniższym filmiku . Jak się zatrzymam wszystko wraca do normy co widać na poniższym filmie. Objaw ustępuję czyli po zrzuceniu na luz w trakcie jazdy obroty trzymają poziom biegu jałowego gdy auto się rozgrzeje czyli dosłownie pod maską jest cieplej ale musi chwilę postać na tym ciepłym silniku w tych mrozach . Na filmiku widać że temperatura silnika jest prawie optymalna ale cały czas jechałem od załączenia auta w silnych mrozach i pod maską było bardzo zimno . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być .
  2. Dałem auto do czyszczenia przepustnicy w listopadzie 2016 . Mechanik jeszcze oprócz czyszczenia przepustnicy dokonał uszczelnienia kolektora ssącego . Minął tydzień czasu i przyszły mrozy i zaczęły się problemy z obrotami biegu jałowego w trakcie jazdy na luzie . Po odpaleniu auta przy silnych mrozach wszystko jest ok , ale problem zaczyna się gdy w trakcie jazdy zrzucę bieg na jałowy co przedstawię na poniższym filmiku . Objaw ustępuję czyli po zrzuceniu na luz w trakcie jazdy obroty trzymają poziom biegu jałowego gdy auto się rozgrzeje czyli dosłownie pod maską jest cieplej ale musi chwilę postać na tym ciepłym silniku w tych mrozach . Na filmiku widać że temperatura silnika jest prawie optymalna ale cały czas jechałem od załączenia auta w silnych mrozach i pod maską było bardzo zimno . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być . https://www.youtube.com/watch?v=LT4kgZ_lZDE&index=2&list=UUObJu0SX-6NTrimD86rChSA
  3. Mam pytanie czemu w zimę tego objawu nie ma ? U mnie problem z odpaleniem silnika po kilkuminutowym postoju też jest ale tylko od wiosny do jesieni gdy temperatury na dworze osiągają powyżej 10 stopni i auto mocno się nagrzeje Dlaczego ten nieszczęsny wtryskiwacz puszcza paliwo gdy jest gorąco na dworze ? Prawdopodobnie u mnie jest ten sam problem ponieważ na gorącym pali od razu na dotyk a jak postoi kilkanaście minut to jest już problem . A po całej nocy jest też dobrze pali na dotyk. No i w zimę tego objawu też nie ma
  4. Ja to rozumiem że mogę udać się do mechanika Przyznaję się nawet nie wiem jak działa samochód - ja tylko naciskam start i to wszystko Byłem u jednego mechanika co zajmuje się Renault i powiedział że pompa paliwa nie trzyma paliwa I drążę temat dlatego że może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek i może mi pomóc Ja na razie jeżdżę z tym bo to dłuższe kręcenie mi za bardzo nie przeszkadza a zima zawsze kiedyś przyjdzie i objaw ustąpi ? Jeszcze jedna prośba może ktoś miał podobny przypadek że na rozgrzanym silniku miał ciężki (długi czyli 3 do 6 sekund ) rozruch po kilkuminutowym postoju Jak na tym rozgrzanym silniku go gaszę i odpalam non stop to rozruch jest normalny Ja auto ostygnie przez całą noc to rozruch jest normalny Pozdro dla pomocnych forumowiczów
  5. Mechanik wymieni nie wiadomo co a skasuje grubą kasę Myślałem że to forum to jest od pomocy a nie głupich uwag że mam jechać do mechanika
  6. Jestem laikiem i pytam o mój objaw Panie Mórz _ Panie Bodzion Chcę zdiagnozować awarie a nie wymieniać setki części i wydać 10 tyś i dać zarobić mechaniką
  7. Wyjeździłem cały gaz i mam pustą butlę i jeżdżę na benzynie i dalej to samo się dzieję Jak rozgrzeje mocno silnik to po kilkuminutowym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił ( w zależności od stopnia rozgrzania ) Jak auto postoi dłużej i ostygnie to odpala normalnie ( przykład w dzień jest problem a jak postoi całą noc to odpala normalnie ) Oczywiście w zimę to zjawisko nie występuje jak temperatury spadają w okolice zera, problem dopiero pojawia się na wiosnę i trwa do późnej jesieni Miał ktoś kiedyś podobny problem ? A może takie coś się dzieję u mnie ? "W przypadku silników z zapłonem samoczynnym brak możliwości uruchomienia silnika rozgrzanego może się wiązać z nadmiernym rozgrzaniem się paliwa, np w wyniku zastosowania dodatkowych podgrzewaczy w dodatnich temperaturach otoczenia. Parujące paliwo tworzy bańki gazowe w aparaturze wtryskowej. Zjawisko jest więc podobne, jak w przypadku zapowietrzenia układu wtryskowego, ale mija samoistnie po ochłodzeniu silnika."
  8. Po wyczyszczeniu przepustnicy u mechanika pojawiły się następujące problemy : Jadąc na luzie na zimnym silniku obroty spadają na 1000 i odbiją do 1600 - 2000 i tam się utrzymują do momentu zatrzymania Jak auto się zatrzyma na zimnym silniku wszystko jest i obroty 800 tak jak na biegu jałowym Im zimniej na dworze ty wyższe obroty na luzie w tracie jazdy , jak się mocno nagrzeje to wszystko się uspokaja ( około 20 km jazdy ). Druga awaria to skrzypienie po wymianie gum stabilizatora . W pierwszej fazie jazdy jak jest zimny silnik to skrzypienie pojawia się przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające lub nierówności . Jak auto przejedzie około 20 - 30 km objaw ustaje. Ma ktoś jakieś pomysły skąd nieprawidłowości w mojej megance 2 1,4 LPG Jak idzie wrzucać filmiki ? Pozdro
  9. Na tym filmiku jest normalny rozruch i opis Na tym filmiku jest problem z odpalenie (ale zawsze odpala) i także jest opis Jak ktoś miał taki problem lub domyśla się co to może być to proszę o odpowiedź Czy to może być pompa paliwa nie trzymająca ciśnienia ? Dodano: 06 sie 2015 - 23:15 Dzisiaj rozpocząłem testowanie nabijania układu paliwa poprzez kilkakrotne włączanie i wyłączanie zapłonu przed rozruchem silnika Mechanik powiedział mi że ten ciężki rozruch pokazany na filmie jest spowodowany nietrzymaniem ciśnienia w układzie przez pompę paliwa Kazał mi że jakby auto nie odpaliło to żebym kilkakrotnie włączył tylko sam zapłon aby pompa paliwa nabiła układ i wtedy próbować odpalić No i dzisiejsze testowanie ( trzy do pięciu prób włączenia i wyłaczenia zapłonu ) narazie pomogło. Czy ktoś na forum ma wiedzę może przez ile sekund pompa paliwa nabija układ w czasie zapłonu ( bez rozruchu silnika ) ?
  10. Napisz maila to Ci poślę dwa filmiki Jeden z ciężkim rozruchem po postoju a drugi z normalnym odpaleniem raz za razem ( tylko benzyna ) U mnie w tym gazie idzie przełączyć na guziku z trybu pracy na gazie w tryb pracy na benzynę i tak go wyłączyć Też idzie pracować na benzynie i wyłączać na benzynie, ale tylko odpalająć na beznzynie Idzie też odpalić na benzynie i jeździć na benzynie i go gasić na benzynie bez udziału gazu i w tym momencie objaw też występował Ten ciężki rozruch tylko nie występuje przy rozruchu silnika bezpośrednio na gazie ( tryb awaryjny ) A występuje zaraz przy odpaleniu silnika na gorącym silniku na benzynie po kilku - minutowym postoju
  11. Tylko że jak odpalam i gaszę go na benzynie to wtedy to samo się dzieję Instalacja gazowa była regulowana tydzień temu i problem nie zniknął Instalacja BRC sekwencyjna
  12. Witam Mam problem z moją meganką w gazie. Gdy tylko silnik się mocno rozgrzeje to gdy zgaszę auto i po kilku minutach przychodzę do auta i próbuję odpalić to rozrusznik kręci a obrotomierz wskazuje 200 obrotów i tak po kilku sekundach kręcenia odpala i pracuje normalnie. Nie ma tego problemu gdy go odpalam chwile po zgaszeniu a także jak dłużej stoi np. po nocy i potem stoi w pełnym słońcu ( to wtedy normalnie odpala ) To się dzieje tylko przy odpalaniu na benzynie bo próbowałem go odpalić w tych warunkach na gazie i tego problemu z rozruchem nie było Czy może to być pompa paliwa nie trzymajaca cisnienia ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!