Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dacko600

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Kiepski

Samochód

  • Auto
    megan grand scenic
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    215000
  1. tak to napisałeś jakbym czytać nie potrafił ,chyba po to jest forum ,a nie po to aby wyczytywać obelgi na swój temat .to co ludzkie nie jest nam obce i nie wszyscy muszą być mechanikami .Pozdrawiam
  2. ale to nie znaczy że może to zrobić tylko mechanik z kompem tylko błąd polegał na tym, że go użyłem "sprawdziłem" ale nawet jak bym go nie zaciągnął to i tak by zadziałał przy zgaszeniu silnika i był by taki sam efekt - czyli trzeba rozpinać wtyczkę czy znasz lepszy pomysł.
  3. a czy po dokonaniu naprawy trzeba podłączyć ten moduł hamulcowy pod kompa czy nie, a tak w ogóle czy moja usterka była spowodowana moją niewiedzą, czy rzeczywiście wymiana klocków z tyłu potrzebuje podłączenia do kompa i zrobienia czegoś tam, czy pan mechanik nabijam mnie w butelkę, bo ta usterka wydaje mi się troszkę dziwna (chyba że to głupi zbieg okoliczności)
  4. Następny problem mam z ukł kierowniczym ciągnie mi w lewo i na nierównej drodze mam wrażenie że "mi sam jedzie" zmienione są drążki kierownicze końcówki sworznie, opony nie są nowe ale dobre i też je już przekładałem z lewego koła na prawe i odwrotnie. Zbieżność była ustawiana ale co mnie dziwi kierownica nie jest w położeniu centralnym tylko tak jakby była złe założona. Pan mechanik wymyślił że to wina opon i że jak zamienię kierownica przejdzie w drugą stronę i będę wiedział że opony są do wywalenia ale niestety tak się nie stało. Co wy na to, bo mam już dość, tych akurat fachowców. pozdrawiam.
  5. coś bliżej i jakie koszty, jak wiesz ,wiesz może co się mogło stać
  6. Po wymianie klocków w tylnej osi i po dopompowaniu tłoczków do pozycji pracy, zaciągnąłem na próbę ręczny i usłyszałem tak jakby zerwanie czegoś, od tej pory jest komunikat sprawdź hamulec ręczny i awaria hamulca i oczywiście serwis, byłem na kompie gość mnie poinformował że sterownik wymaga naprawy lub wymiany (mam grand scenic 2006) czerwona lampka miga i co panowie radzicie żeby nie pójść z torbami :mellow: :mellow: :mellow: :mellow: :mellow: :mellow:,
  7. dacko600

    zbiornik

    no dobra dajmy 63 litry + rezerwa czy z rezerwą ( ile jest tak naprawdę rezerwy
  8. dacko600

    zbiornik

    Mam pytanie panowie ile wchodzi wam tak naprawdę w zbiornik paliwa mówię o ( 1.9 dti z 98 ) a najlepiej jak ktoś by miał wiedzę -co do zalania pod korek .Pozdrawiam
  9. Szacunek dla wszystkich . Mój problem jest stary jak świat a więc kłopoty z paleniem .Tylko co jest dziwne auto z rana pali jak marzenie(nawet w mrozy) ,po ostygnięciu zaczyna się problem trzeba długo kręcić aby opalił nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania mojego auta ,pomocy .Zaznaczam że wymieniłem filtry powietrza i paliwa na nowe poprawy brak ,myśle o wymianie akumulatora ale moim skromnym zdaniem to chyba nie jego wina bo z rana też bym miał problem z odpaleniem ,jeszcze raz pomocy bo nerwy tracę . po jakimś czasie ---a więc sprawdziłem auto ,podłączyłem do kompa nie posiadam błędów ,według mechanika elektronicznie auto jest bez zarzutu (brak błędów ) zasugerował usterkę mechaniczna lub brud gdzieś ,czy to może jest rzeczywiście czujnik i rdza czy może pompa paliwa czy coś jeszcze innego, proszę o wasze wskazówki ,mój problem jest opisany wyżej -pozdrawiam i czekam na sugestie
  10. przeniesiono scalono może mi ktoś naświetlić gdzie znajdę w moim aucie czujnik położenia wału -najlepiej jak ktoś miał by fotkę to by mi ułatwiło sprawę z góry dziękuję Po co nowy temat skoro możesz nadal tu pytać??? Pytania zresztą już mają swoje odpowiedzi w innych tematach na forum: Przykładowo te: http://megane.com.pl/topic/2305-czujnik-polozenia-walu-korbowego/ z fotkami..... http://megane.com.pl/topic/30559-megane-i-ph-ii-lokalizacja-czujnika-polozenia-walu/ z linkiem do pobrania manuala..... I jeszcze kilka innych. te znalezione za pomocą forumowej szukajki w kilka minut w czasie pisania tego posta Dodano: 17 kwi 2012 - 21:49 potrzebuje pomocy panowie a raczej wskazówek -------a więc sprawdziłem auto ,podłączyłem do kompa nie posiadam błędów ,według mechanika elektronicznie auto jest bez zarzutu (brak błędów ) zasugerował usterkę mechaniczna lub brud gdzieś ,czy to może jest rzeczywiście czujnik i rdza czy może pompa paliwa czy coś jeszcze innego, proszę o wasze wskazówki ,mój problem jest opisany wyżej -pozdrawiam i czekam na sugestie
  11. Witam panowie . Może mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić sprzęgiełko alternatora bez demontarzu alternatora na częśći pierwsze Dodano: 17 kwi 2012 - 21:40 Nikt nie udzielił informacji na moje pytanie więc ja odpowiem - (...) . Trzeba było zablokować wirnik(elektryk zrobił to zwykłym śrubokrętem ) aby sprawdzić sprzęgielko na alternatorze (czyli koło paska wieloklinowego alternatora ) to się psuje i powoduje trzepanie paska ,slizganie (pisk) itp /0cool: zbędny tekst uwłaczający czytelnikom wywalony dlaczego zbędny ja uwarzam że jest to wskazówka w przypadku uszkodzenia które mnie spotkało i nie widziałem na tym forum aby ktoś napisał o takiej awari panie 0cool uwarzam że nie powinien pan edytawoć mojego wpisu bo uszkodzenie alternatora (sprzęgiełka z tego co wiem jest bardzo częste i można wymienić połowe nie potrzebnych podzespołów które tego nie potrzebują ,panie administratorze .Zanim doszedłem a raczej elektryk doszedł co dolega mojej reni wtopiłem 3 stówy a trzeba było wymienić tylko to sprzęgiełko za 120 + robocizna elektryka ,nie zgadzam się z pana opinią pozdrawiam
  12. może mi ktoś naświetlić gdzie znajdę w moim aucie czujnik położenia wału -najlepiej jak ktoś miał by fotkę to by mi ułatwiło sprawę z góry dziękuję Człowieku ogarnij się, właśnie przed chwilą jeden identyczny Twój post przeniosłem do tematu który prawie miesiąc temu założyłeś. Masz tam i odpowiedzi. Pisanie kolejnych poskutkuje paseczkiem. nie mam zamiaru całych świąt spędzić na kasowaniu Twoich, pisanych na wyścigi zdublowanych postów.
  13. Szacunek dla wszystkich . Mój problem jest stary jak świat a więc kłopoty z paleniem .Tylko co jest dziwne auto z rana pali jak marzenie(nawet w mrozy) ,po ostygnięciu zaczyna się problem trzeba długo kręcić aby opalił nie mam pojęcia co jest przyczyną takiego zachowania mojego auta ,pomocy .Zaznaczam że wymieniłem filtry powietrza i paliwa na nowe poprawy brak ,myśle o wymianie akumulatora ale moim skromnym zdaniem to chyba nie jego wina bo z rana też bym miał problem z odpaleniem ,jeszcze raz pomocy bo nerwy tracę .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!