Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

david

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Witam, Widzę że temat nadal aktualny. ;) Koledzy nic nie kombinujcie z autkami. Po prostu odczytajcie błędy na jakimś komputerku i się zastosuje do nich. Ja walczyłem ze swoim autem parę ładnych miesięcy bez większego efektu aż w końcu doszedłem. Zrobiłem całkowity odczyt błędów w aucie wszystko pokasowałem: wyszedł czujnik wału, pierścień transpondera ( Pierścień na stacyjce odczytujący kod immobilizera z kluczyka), porządnie obejrzałem auto i okazało się że jeden przewód od świecy żarowej był przecięty i skręcony tylko. - Wymieniłem czujnik położenia wału, - Zlutowałem kabelek Auto zapala jak odmienione. Ostatnia zima mrozy ponad 20 st. C auto zapalało za pierwszym razem. Błąd: pierścień transpondera nie ruszałem cały czas jest zapisany ale auto zapala beż żadnych problemów. Pozdrawiam. [ Dodano: 2010-06-20, 16:47 ] Tak kolego Włocławianin, normalne że niema gruszki bo ten silnik powinien mieć wstępną pompę paliwa w zbiorniku tak jak auta benzynowe.
  2. Witam, Ostatnio na allegro znalazłem Renault Laguna z 03r. i zauważyłem że na maskownicach głośników ma jakieś znaczki oraz inne radio. Czy to jest jakieś specjalne lepsze audio i co to za firma? Jeśli wiecie to czym ono się różni od standardu. Pozdrawiam Link do autka: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12103244
  3. Moim zdaniem najlepiej doprowadzić autko do porządku wydać parę złoty i cieszyć się jazdą. Będziesz już wiedział co w nim jest. A tak znowu kupisz kota w worku i bedziesz miał nowe wydatki. Pozdro.
  4. Wątpię żeby się chciało bawić elektrykowi z oryginalną wiązką. Najlepiej to oddaj mu auto on sam se puści i poukłada kable tak aby były nie za długie i nie za krótkie. A sama wiązka zrobiona przez elektryka raczej nie powinna kosztować więcej niż 50zł. + koszt roboty do tego.
  5. Witam. Mam w swoim autku 4 szyby elektryczne. Moja szyba czyli kierowcy po jednorazowym naciśnięciu klawisza sama automatycznie zjeżdża na sam dół lub do samej góry, a pozostałe 3 już nie. Można to jakoś zaprogramować???? Jeśli tak to jak to zrobić? A jak szybki pracują u was w autkach? Pozdro. ;-)
  6. Sensor jest za tym schowkiem małym na tunelu środkowym.
  7. Sorry lepper_pl za źle napisanego nicka. :) A pompa zgada sie starszy model i od zwykłego diesla :) krzykad dokładnie tak podgrzewacz paliwa.
  8. lepper_pl ale od jakiegoś starszego modelu D lub TD bo napewno nie od dTi. :) Poprawiłem swojego nicka. A zobacz jaki silnik mam w podpisie to się wyjaśni z jakiego modelu. ;-) - lepper_pl
  9. Prezes nie ma sprawy. Dam znać. Narazie szukam kogoś kto by to zrobił. krzykad to co i pokazał lepper_pl to jest najprawdopodobniej pompa LUCASA a ty masz układ paliwowy BOSCHA. Ja nigdy nie odpowietrzałem pompy tylko sam filtr. Jak filtr odpowietrzyć pisałem już wcześniej, a na tym zdjęciu masz zaznaczoną śrubkę do tej czynności. Powodzenia :) [ Dodano: 2008-08-18, 17:34 ] Odpowietrznik filtra paliwa. [ Dodano: 2008-08-18, 17:39 ] Sory ale nie mogę dodać zdjęcia nie wiem czemu. To jest ta śrubka w pokrywce filtra po lewej stronie. Ją sie odkręca i dokręca palcami tylko.
  10. Pompa sama sie odpowietrzy automatycznie przy uruchamianiu auta. Świece są na pewno dobre bo niecały rok temu były wymieniane i w między czasie jeszcze sprawdzane raz, a poza tym czasami nawet przy 30 st. C potrafił zapalić za drugim razem. Ale już na 98% znalazłem przyczynę moich problemów z odpalaniem. :)
  11. Witam krzykad Jeśli masz układ paliwowy BOSCHA to na pokrywce filtra naprzeciwko tej wtyczki elektrycznej jest taka śrubka plastikowa. Pompujesz paliwo aż gruszka zrobi sie twarda cały czas trzymasz ją ściśniętą i odkręcasz tą śrubkę ( odpowietrznik ), zakręcasz pompujesz trzymasz i odkręcasz. Tak cały czas powtarzasz tą czynność aż przestanie lecieć powietrze będziesz to widział bo będzie leciało płynnie samo paliwo tylko.
  12. Dzisiaj rano znowu przed odpaleniem podpompowałem paliwo pompką i nic to nie dało. Auto odpaliło za drugim razem.
  13. Próbowałem te sposoby i pierwsze 3 razy może dało efekt trochę ale potem znowu wróciło do normy i zaczął palić z drugim razem. Jednak nigdy nie zwróciłem uwagi na pęcherzyki powietrza. Rano sprawdzę to jeszcze raz i dam znać popołudniu. Pozdro. [ Dodano: 2008-08-11, 19:58 ] Rano pomogło to odpalił od razu. Lecz sadze ze duże znaczenie miała temperatura bo było 20 st. C. Lecz jak by przyczyna tego odpalania za drugim razem leżała w tym problemie to co radzicie z tym zrobić?
  14. Odłączyć ją od filtra i sprawdzić czy paliwo będzie leciało? Czy spróbować ją ścisnąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!