Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
WAZI
Użytkownik-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2 NeutralnySamochód
-
Auto
Rnault Fluence FL
-
Silnik
1,5 DCI (95 KM)
-
Przebieg (tys.km)
82000
Ostatnie wizyty
-
Megane III phII Osłona termiczna końcowa
WAZI odpowiedział(a) na Bart123 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Hej. Miałem tak w Megane II, też zgniła przy śrubach, a generalnie była cała OK. Poradziłem sobie w następujący sposób, odkręciłem śruby i wyciąłem z blachy takie jakby większe podkładki, działa do tej pory. Pozdrawiam. -
Megane III phI Ciepła podłoga bagażnika
WAZI odpowiedział(a) na Kazionator temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane III, Scenic III, Fluence
Cześć Spokojnie możesz się nie martwić, one tak mają, nawet diesel rozgrzeje ta podłogę. -
WAZI obserwuje zawartość Krzyżak kolumny kierowniczej
-
Megane III phII czy jest sens lać droższe paliwa typu v-power
WAZI odpowiedział(a) na kecyrf temat w 1.5 diesel
Uczeni mówią że okazyjne tankowanie nic nie wnosi , ale gdy od początku cały czas jeździć na takim paliwie , podobno przynosi korzyść w postaci czystszego silnika wewnątrz oraz mniej usterek jednostki napędowej. -
Nie wiem czy świece NGK to dobry wybór, bo chociaż parametry są niby Ok to nie tak do końca. Przerabiałem to ze wcześniejszą Megane II i po wymianie niby odpalał ale to nie było To, natomiast po zastosowaniu oryginałów wszystko wróciło do normy. Nie wiem czy NGK ma zdolność do powtórnego nagrzewania.Zresztą w instrukcji serwisowej tej anglojęzycznej do MEGANE III jest napisane że tylko oryginał ale podany jest też kolor końcówki świecy bodajże różowy (czerwony) a nie niebieski czy na odwrót to trzeba sprawdzić.Czyli nawet różnica w kolorach końcówek tych świec jest istotna. Pozdrawiam
-
Megane III phI Moment dokręcania kół?
WAZI odpowiedział(a) na Baszar temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Witam Wydaje mi się , że nie 120 Nm , jeszcze mniej 100 Nm. W Megane II są 4 śruby, a w III 5 śrub. Wpisz w wyszukiwarkę i zobaczysz. -
Ogólne Zawyżone przez komputer spalanie w megane III 1,5 dci
WAZI odpowiedział(a) na bkris temat w Forum Ogólne
Właśnie czy jest sposób na tą przypadłość . Podpinam się pod temat. -
Zacznij od najprostszych rzeczy , zmień stację, zatankuj np. na BP Ultimate. Pozrawiam.
-
Z tym wypalaniem DPF to tak nie do końca. Mój samochód też potrafi podczas wypalania kopcić na biało. Jest to normalne zjawisko (nawet opisane w instrukcji), szczególnie jeżeli wypalanie rozpocznie się na postoju. Zależy również od stosowanego paliwa . Na początku zmień stację gdzie tankujesz. Z tego co piszesz to zawsze widzisz wypalanie stojąc, w czasie jazdy tego nie widzisz, bo jak jedziesz i filtr się wypala to wtedy nie kopci.
-
Megane III phI Nie potrafię odpalić samochodu [filmik]
WAZI odpowiedział(a) na darek-darek temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Na 90% masz zwarcie wewnątrz akumulatora, któraś cela padła. Pozdrawiam -
Scenic III phI Powietrze w przewodzie paliwa
WAZI odpowiedział(a) na darek5650 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Kolega aniewa ma rację . Nic nie grzeb bo narobisz sobie roboty . Jeżeli filtr jest oryginalny austriacki, nie chiński i podczas pracy silnika nie ma bąbelków to ten bąbel na dolocie ze zbiornika może być i to jest norma(zniknie zaraz po uruchomieniu i pojawi się po zgaszeniu silnika), natomiast nie może być powietrza od filtra do pompy paliwa zarówno na postoju jak i podczas pracy. Pozdrawiam. -
Nieprawda. Filtry paliwa do M III oraz do Fluence 1.5 DCi są identyczne i nie ma różnicy czy jest z czujnikiem zawodnienia czy bez tego czujnika. Różnica jest taka,że gdy nie na czujnika to w dolną część filtra jest wkręcona czarna zaślepka, która też może służyć do okresowego wypuszczania ewentualnie nagromadzonej wody, a gdy pojazd wyposażony jest w instalację elektryczną to wkręcony jest w ten sam otwór dolnej części filtra czujnik zawodnienia z przewodami oraz podłączony złączem elektrycznym do instalacji samochodu. Oczywiści w obu przypadkach(z czujnikiem czy bez) w górnej części filtra zamocowany jest podgrzewacz paliwa z kostką elektryczną. Pozdrawiam. Filtry montowane na pierwszy montaż to MAHLE lub KNECHT KL-485/5D. Cena około 150 zł.
-
Megane III phI Powietrze w przewodach paliwowych
WAZI odpowiedział(a) na mariuszekf temat w 1.5 diesel
Witam Miałem ten sam problem. Jedyny filtr, z którym nie ma problemów to MAHLE lub KNECHT. Są to filtry montowane w Renault na pierwszy montaż. Informacja z ASO: Powietrze może pojawić się po zgaszeniu silnika w przewodzie przed filtrem, to norma, ale nie może go być w czasie pracy silnika za filtrem do pompy wysokiego ciśnienia. Spowodowane jest to złą konstrukcją filtra. Pozdrawiam. -
Dokładnie będzie pasował.Bez obaw.
-
Kup to co Tobie napisałem , a będziesz miał oryginał i zero problemów, nawet włożenie podgrzewacza z uszczelkami będzie przyjemnością.Cena około 150 zł.
-
Witam Miałem dokładnie ten sam problem, przerobiłem dwa niby oryginalne chińskie filtry (tylko wydałem kasę)- to co sprzedają to są normalne podróby i nie mają nic wspólnego z oryginałem,masz powietrze w przewodach paliwowych przez złą konstrukcję tego filtra, szkoda silnika ,a w szczególności pompy i wtrysków oraz FAP. Filtr na pierwszy montaż do naszych renówek to MAHLE KL485/5D lub KNECHT KL485/5D, w sumie mahle i knecht to jedno i to samo. Jak kupisz jeden z tych filtrów i porównasz z tym chińskim badziewiem to zobaczysz różnicę.Temat już opisywałem na forum, to tak na szybko. Pozdrawiam.