Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

WAZI

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Rnault Fluence FL
  • Silnik
    1,5 DCI (95 KM)
  • Przebieg (tys.km)
    82000

Ostatnie wizyty

974 wyświetleń profilu
  1. Hej. Miałem tak w Megane II, też zgniła przy śrubach, a generalnie była cała OK. Poradziłem sobie w następujący sposób, odkręciłem śruby i wyciąłem z blachy takie jakby większe podkładki, działa do tej pory. Pozdrawiam.
  2. Cześć Spokojnie możesz się nie martwić, one tak mają, nawet diesel rozgrzeje ta podłogę.
  3. Uczeni mówią że okazyjne tankowanie nic nie wnosi , ale gdy od początku cały czas jeździć na takim paliwie , podobno przynosi korzyść w postaci czystszego silnika wewnątrz oraz mniej usterek jednostki napędowej.
  4. Nie wiem czy świece NGK to dobry wybór, bo chociaż parametry są niby Ok to nie tak do końca. Przerabiałem to ze wcześniejszą Megane II i po wymianie niby odpalał ale to nie było To, natomiast po zastosowaniu oryginałów wszystko wróciło do normy. Nie wiem czy NGK ma zdolność do powtórnego nagrzewania.Zresztą w instrukcji serwisowej tej anglojęzycznej do MEGANE III jest napisane że tylko oryginał ale podany jest też kolor końcówki świecy bodajże różowy (czerwony) a nie niebieski czy na odwrót to trzeba sprawdzić.Czyli nawet różnica w kolorach końcówek tych świec jest istotna. Pozdrawiam
  5. Witam Wydaje mi się , że nie 120 Nm , jeszcze mniej 100 Nm. W Megane II są 4 śruby, a w III 5 śrub. Wpisz w wyszukiwarkę i zobaczysz.
  6. Właśnie czy jest sposób na tą przypadłość . Podpinam się pod temat.
  7. WAZI

    Dpf

    Zacznij od najprostszych rzeczy , zmień stację, zatankuj np. na BP Ultimate. Pozrawiam.
  8. WAZI

    Dpf

    Z tym wypalaniem DPF to tak nie do końca. Mój samochód też potrafi podczas wypalania kopcić na biało. Jest to normalne zjawisko (nawet opisane w instrukcji), szczególnie jeżeli wypalanie rozpocznie się na postoju. Zależy również od stosowanego paliwa . Na początku zmień stację gdzie tankujesz. Z tego co piszesz to zawsze widzisz wypalanie stojąc, w czasie jazdy tego nie widzisz, bo jak jedziesz i filtr się wypala to wtedy nie kopci.
  9. Na 90% masz zwarcie wewnątrz akumulatora, któraś cela padła. Pozdrawiam
  10. Kolega aniewa ma rację . Nic nie grzeb bo narobisz sobie roboty . Jeżeli filtr jest oryginalny austriacki, nie chiński i podczas pracy silnika nie ma bąbelków to ten bąbel na dolocie ze zbiornika może być i to jest norma(zniknie zaraz po uruchomieniu i pojawi się po zgaszeniu silnika), natomiast nie może być powietrza od filtra do pompy paliwa zarówno na postoju jak i podczas pracy. Pozdrawiam.
  11. Nieprawda. Filtry paliwa do M III oraz do Fluence 1.5 DCi są identyczne i nie ma różnicy czy jest z czujnikiem zawodnienia czy bez tego czujnika. Różnica jest taka,że gdy nie na czujnika to w dolną część filtra jest wkręcona czarna zaślepka, która też może służyć do okresowego wypuszczania ewentualnie nagromadzonej wody, a gdy pojazd wyposażony jest w instalację elektryczną to wkręcony jest w ten sam otwór dolnej części filtra czujnik zawodnienia z przewodami oraz podłączony złączem elektrycznym do instalacji samochodu. Oczywiści w obu przypadkach(z czujnikiem czy bez) w górnej części filtra zamocowany jest podgrzewacz paliwa z kostką elektryczną. Pozdrawiam. Filtry montowane na pierwszy montaż to MAHLE lub KNECHT KL-485/5D. Cena około 150 zł.
  12. Witam Miałem ten sam problem. Jedyny filtr, z którym nie ma problemów to MAHLE lub KNECHT. Są to filtry montowane w Renault na pierwszy montaż. Informacja z ASO: Powietrze może pojawić się po zgaszeniu silnika w przewodzie przed filtrem, to norma, ale nie może go być w czasie pracy silnika za filtrem do pompy wysokiego ciśnienia. Spowodowane jest to złą konstrukcją filtra. Pozdrawiam.
  13. Dokładnie będzie pasował.Bez obaw.
  14. Kup to co Tobie napisałem , a będziesz miał oryginał i zero problemów, nawet włożenie podgrzewacza z uszczelkami będzie przyjemnością.Cena około 150 zł.
  15. Witam Miałem dokładnie ten sam problem, przerobiłem dwa niby oryginalne chińskie filtry (tylko wydałem kasę)- to co sprzedają to są normalne podróby i nie mają nic wspólnego z oryginałem,masz powietrze w przewodach paliwowych przez złą konstrukcję tego filtra, szkoda silnika ,a w szczególności pompy i wtrysków oraz FAP. Filtr na pierwszy montaż do naszych renówek to MAHLE KL485/5D lub KNECHT KL485/5D, w sumie mahle i knecht to jedno i to samo. Jak kupisz jeden z tych filtrów i porównasz z tym chińskim badziewiem to zobaczysz różnicę.Temat już opisywałem na forum, to tak na szybko. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!