Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mski

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K7M 702 1.6
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Problem rozwiazany. Okazało się że...oleju brakuje. Dziwne na maxa, ale po rozmowie z elektrykiem oświecił mnie że kontrolka od oleju mogla być podłączona z kontrolka od chłodzenia i rezerwy, więc mogł, choć nie powinny, zapalać się wszystkie razem. Dolałem oleju i jak ręką odjął.
  2. jutro rano spróbuje coś znaleźć. dziwne jest to że jak zaświecą sie te trzy kontrolki to nie mogę włączyć ogrzwania tylnej szyby. Ogrzewanie działa do momentu zaświecenia się tych trzech kontrolek po czym sie wyłącza.
  3. Cześć, Szukałem na forum ale w sumie nic nie znalazłem. Mianowicie mam taki problem, gdy odpalam auto po chwili lub od razu zapalają się trzy kontrolki tj. od rezerwy benzyny od temp cieczy i od oleju. Oczywiście zapalają się wszystkie trzy na raz, czasami9 gasną od razu, a czasami świecą się dłuższy czas. Przypuszczam że brakuje masy, ale sprawdzałem tylnie lampy, bezpieczniki i nic się nie poprawia. Moja megane to: MI phI - 1996 , 1,6 benzyna.
  4. Ja miałem podobnie, ale problem leżał w moich nowych świecach, wymieniałem na takie jak ty i megi zaczęła gorzej pracować( nagłe spadek obrotów, nie falowanie, a nawet przerwa z pracy silnika taka na moment), wymieniłem na takie dedykowane do renault i już nie ma problemu.
  5. Może właśnie się pozbył bo coś mu już nie działało poprawnie. Jak nawet jakiś elektryk by zrobił to immo z powrotem a okaże się że nie działa to trochę szkoda kasy. Jak by wszystko działało to poprzedni właściciel nie tracił by kasy na usuwanie immo.
  6. Chyba coś nie tak z twoją megi, ja za 50 zł nie całe 200 km robię w trybie mieszanym na tym samym silniku. Może powinieneś sprawdzić dlaczego tyle pali. Jak jeździsz dużo to opłaca się założyć instalacje tylko czy Ci się opłaca?? Jaką instalacje to nie mam pojęcia nie znam się. A co do mocy 75 KM mi starcza jak jadę sam jak są na pokładzie 4 osoby to racja muli, ale to sporadyczne przypadki więc nie narzekam.
  7. Witam wszystkich, od zeszłego tygodnia jestem właścicielem meganki, niestety z jednym kluczykiem. Nie dostałem do niej też kodu, ale za to sprawdziłem działanie powyższego programiku i potwierdzam jego działanie, po podaniu wszystkich danych programik wygenerował kod czterocyfrowy, kod sprawdziłem i działa. Po wstukaniu udało się odpalić auto. Mam kluczyk na podczerwień i tylko w ten sposób jest przekazywany kod do immo. Więc nie trzeba koniecznie jechać do ASO po kod, mi się udało zaoszczędzić. :( Właśnie ściągnąłem sobie ten programik i jest tam potrzebny kod kluczyka który jest na płytce kluczyka. Rozkręciłem kluczyk i kod/nr seryjny jest 2 wersowy i nie wchodzi ni jak ,jak wpisuje jeden wers to błąd jak dwa to też jak tylko drugi tak samo. Jak ktoś to zrobił niech się pochwali.
  8. Większych problemów z megi się nie ma jak się o nią dba i na bieżąco robi. Jak ja swoją kupowałem też musiałem trochę włożyć żeby doprowadzić do stanu używalności czyli: wiadomo filtry, płyny, sworznie wahaczy, hamulce, cewkę zapłonową, kolektor wydechowy pękł udało mi się na allegro dosyć tanio znaleść, opornik od nawiewu, tłumik końcowy, pióra wycieraczek, czyli raczej nie drogie rzeczy. Samochód jest wiekowy 96r. jak gościu wiedzieał że go będzie sprzedawał to pewnie nie przejmował się wymianą wszystkiego na bieżąco. Ostatnio tylko stracił masę i nowy silniczek krokowy musiałem włożyć, teraz jeździ ok nigdy nie stanęła na drodze, wygoda, komfort, mało pali. Co chcieć więcej? Następna też będzie mégane.
  9. Jak Megane I PH I. Megi I była robione do 2002(ph2) a ph1 do 1999. Chyba że kombi był do 2003?? Co mi tu nie pasuję.
  10. Idę dzisiaj kupić piłeczki do tenisa . Medal za pomysłowość.
  11. No właśnie to jest problem bo kupując go powiedziałem kolesiowi w sklepie że potrzebuję do megi I z 96r. i 8v. Jak ściągnąłem swój to pierwsze co mnie zaskoczyło to że końcówka nowego jest troszkę szersza i mniej stożkowa Poza tym przy założeniu nowego trudno wchodził i śrubki w komplecie z nim nie pasowały były za wąskie to przykęciłem na stare dokręciłem i odpalam auto a obroty od 1000 do 2500 w kółko cały czas nawet sięnie zatrzymały. Wymontowałem go wstawiłem stary i całkiem inaczej w ogóle wchodził na swoje miejsce, bez oporów jak w przypadku nowego. Rano w google wpisałem nr wybity na silniczku i wyskoczyło mi takie coś: http://www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,...n,348852,0.html Mojego silnika tam nie ma. Dzwonie do sklepu i mówie że sprzedał mi do wersji 16V. Niedawno dzwoniłem czy się wyjaśniło a on do mnie że to jest dobry bo do 8v i do 16v jest taki sam. Czy ja może coś źle robię?? Czy wymiana silnika krokowego polega tylko na zmianie go czy trzeba coś jeszcze robić?
  12. Żeby nie zakładać nowego tematu. Czy silniczek krokowy MAGNETI MARELLI o symbolu B28/00 nadaję się do wersji 8V?? Może ktoś posiada takowy??
  13. Dobra to takie pytanie w megi I ph I jakie są koszty wymiany sprzęgła z robotą, ile mogą wołać za takie coś ??
  14. Odświeżam temat co do kolektora wdechowego, z tego co wiem do MI 8V są 2 rodzaje z miejscem na sondę i bez (przynajmniej ja są na allegro wystawione to można znaleść takie info) jak to jest w rzeczywistości i jak są różne do 8V to jaki do jakich roczników/pojemności itp.
  15. Dziwne jeżeli chodził jak traktor to typowe dla zepsutej cewki po prostu nie pali na wszystkie gary. A dlaczego katalizator to nie wiem, może zbieg okoliczności, mi się żadna lampka nie świeciła jak padła cewka ani przed wymianą ani po.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!