Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Acanel

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    331

Profil

  • Zainteresowania
    Sport, film, kino, mój Scenic :-)
  1. Hej, Szukałem wiele na internecie i jakoś nie znalazłem odpowiedzi. Nurtuje mnie pytanie gdzie w moim Scenicu znajduje się odma? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że zaczyna mi wyrzucać olej spod wszystkich możliwych uszczelek i kół pasowych i do tego mam białą dziwną maź na korku wlewu oleju. Po rozmowie ze znajomym, wspólnie doszliśmy do wniosku, że prawdopodobnie jest to niedrożna odma i tworzące się ciśnienie w komorze olejowej silnika. Chciałbym ją wyczyścić, ale niestety nie wiem gdzie się znajduje w moim autku. Mam Scenic I po lifcie 2.0 139km. Dodatkowo wrzucam zdjęcie mojego silnika poglądowo. Dzięki za pomoc
  2. Cześć. Odkąd kupiłem Scenica nie działają elektryczne tylne szyby. Przód działa bez zarzutu. Natomiast tył ani nie działa z przełącznika na drzwiach ani z przełącznika przy kierownicy bez różnicy w jakiej pozycji jest ustawiony przycik blokujący tylne szyby. Ktoś może spotkał się z podobnym problemem? W jaki sposób drzwi są ze sobą połączone?
  3. Nowy moduł centralnego założony. Pięknie działa. Pytanie mam odnośnie kierunków. Czy z przycisku świateł awaryjnych idzie się wpiąć,żeby obie strony mrugały przy zamykaniu/otwieraniu autka? W włączniku mam 5 przewodów. Podpiąłem się pod jeden i działa tylko strona pasażera. Z tego co widziałem na schemacie autka impuls z włącznika awaryjnych idzie na przekaźnik,który daje sygnał na drugą stronę?
  4. Problem rozwiązany. Wszystkie bezpieczniki były dobre, upaliła się kostka.
  5. Cześć, Niestety chciałem podłączyć uniwersalny sterownik centralnego zamka i podpiąć zasilanie z radia. Niestety zadziałałem jak amator i poszło zwarcie. Aktualnie nie mam zasilania na radiu, panelu sterowania nawiewem i zegarku z termometrem. Pozostałe rzeczy poprawnie działają. Sprawdzałem miernikiem zasilanie na przewodzie za radiem od czarnej wtyczki na grubym czarnym przewodzie i go nie ma ( pod ten przewód chciałem wpiąć zasilanie modułu zamka). Niestety jak wyciągnąłem bezpieczniki (przy lewej nodze przy kierownicy) to sprawdzałem bezpiecznik od nawiewu i radia i są dobre- jest przejście. Za to nie ma na nich zasilania- ładne zero na mierniku. Na bezpiecznikach pod maską 7,5A zasilanie jest. Na jednym po załączeniu zapłonu, a na drugim cały czas. Jak to ogarnąć? Chyba, że jest ktoś z Bydgoszczy lub okolic kto pomógłby mi z tym problemem. Poniżej wrzucę fotkę panelu- podświetlenie działa normalnie.
  6. Jeżeli w takim razie chciałbym sobie wstawić uniwersalny moduł centralnego zamka i chciałbym, żeby również działało otwieranie centralnego z kluczyka w drzwiach to musiałbym wypiąć stary siłownik master z drzwi kierowcy i wstawić nowy (np. ten z aukcji z linka poniżej) i pociągnąć od niego przewody do modułu i podłączyć według instrukcji i wtedy zamykanie centralnego powinno też działać z kluczyka w drzwiach? Bo wszystkie siłowniki też mi normalnie działają. Nie działa zamykanie z kluczyka tak jak wcześniej pisałem, bo cały centralny padł tylko z przycisku w autku zamyka. http://allegro.pl/zamek-centralny-metalowe-piloty-4-drzwi-kierunki-i7197503691.html
  7. Właśnie wróciłem od elektronika. Powiedział mi, że moduł zarządzający pracą silnika nie ma nic wspólnego z centralnym zamkiem. Stwierdził, że problem może leżeć po stronie BSI, gdyż tam jest sterowanie wszystkiego poza silnikiem. Tak jak było pisane wcześniej według mnie skoro jest opcja zamykania przez centralny przy przekroczeniu prędkości to wychodzi na to, że sterownik silnika powinien to rzucać na centralny tak? Chyba czas dać do innego elektronika? Fajna opcja jeżeli chodzi o wpięcie uniwersalnego sterownika centralnego pod przycisk, ale chciałbym, żeby jednak oryginalny działał z tą opcją zamykania przy przekroczeniu prędkości ok 20 km/h. Czy dać do innego elektryka,żeby na nowo wgrał emulator? Czy już się dalej w to nie bawić? Poglądowo wrzucam fotkę mojego sterownika silnika.
  8. Co masz na myśli? Jak pytałem się elektronika ze Śródmieścia odnośnie braku działania centralnego to powiedział mi, że ten sterownik nie ma nic wspólnego z centralnym, bo on steruje tylko silnikiem, a nie elektroniką. Czyli teraz mam do wymiany sterownik czy ponownie do zrobienia czy może jakieś inne rozwiązanie?
  9. Witam, Mam pewien problem z działaniem centralnego zamka. Opisze sytuację od początku. Miałem problem, bo autko przestało mi całkowicie odpalać. Elektryk stwierdził, że wysypał się immobilajzer, więc odciął go w sterowniku i wgrał emulator. Autko chodzi bez problemowo. Niestety od tego czasu przestał mi całkowicie działać centralny zamek. Tak jak wcześniej działał z pilota i podczas przekroczenia odpowiedniej prędkości ( o ile się nie mylę to 20km/h ) centralny zamykał autko. Aktualnie teraz nie działa centralny w ogóle, ani z pilota ani automatyczne zamykanie po przekroczeniu prędkości. Przy zamykaniu drzwi kierowcy kluczykiem również nic się nie dzieje. Centralny jedynie działa jak ręcznie zamknę autko poprzez wciśnięcie guzika zamykania drzwi w środku samochodu ( ten przy włączniku awaryjnych). Czy ktoś z Was mógłby mi powiedzieć co się stało?
  10. Wymieniłem całą antenkę wraz z mocowaniem do dachu. Po zdjęciu izolacji ze starej antenki okazało się, że pękł drut przy samym mocowaniu.
  11. Hej. Problem usunięty, okazało się, że jednak uszkodziły się wszystkie tuleje wahaczy i cały komplet gum stabilizatorów na obu stronach autka.
  12. Cześć. Potrzebowałbym Waszej pomocy. Problem jest taki,że podczas jazdy moim Sceniciem przy mniejszych bądź większych nierównościach słyszę dosyć mocne uderzenie w przednim zawieszeniu. Autko stoi dosyć wysoko na amortyzatorach. Byłem przekonany,że może to być uszkodzenie gum stabilizatorów, końcówek drążków czy poduch amortyzatorów wraz z łożyskami. Po zdjęciu koła,obejrzeniu całości i sprawdzeniu okazało się,że nie ma żadnych luzów. Jedyne co zauważyłem to to,że guma na amortyzatorze jest popękana( wrzucam foto). Mam też delikatne drżenie kierownicy powyżej 90 km/h. Co może być przyczyną stukania?
  13. Cześć, Niestety wyczerpały mi się opcję odnośnie naprawienia mojego fabrycznego radia. Otóż problem jest taki, że nawet w centrum miasta moje radio gubi fale albo ich w ogóle nie znajduje. Sprawdzałem i przeczyściłem wejście przewodu przy radiu, wejście przewodu antenowego do śrubki przy dachu, wykręciłem antenę i przeczyściłem styk. Nawet rozebrałem element łączący bacik z przewodem antenowym. Płytka, do której był przylutowany kabel była zardzewiona, więc ją wyczyściłem kątówką. Dałem też nową śrubę łączeniową, żeby było lepsze przejście sygnału. A tu nadal nic, zero poprawy. Może ktoś z Was mi coś doradzi? P.S. Płytka w tym elemencie na dachu nie dotyka karoserii, jest przerwa dzięki gumie od plastiku. Przewód jest przylutowany do płytki i do nagwintowanego elementu do wkręcania bacika. Z góry dzięki za pomoc.
  14. Hej. Rzeczywiście wymiana tego filtra zajęła mi maksymalnie 5 minut Wyleciało troszkę brudu, ale już jest akcja opanowana. Dzięki za pomoc.
  15. Muszę zerknąć jak to u mnie wygląda, bo co prawda mam autko z klimatyzacją. Od strony silnika jest tylko mechanizm regulacji obiegu nawiewu wewnętrzny/ zewnętrzny. Poza tym jest już tylko karoseria.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!