Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mis666

Nowy użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic I phII 2002
  • Silnik
    2.0 16V / Dynamique
  • Przebieg (tys.km)
    153
  1. Masz uwalone koło. Z tego co mi mój mechanik opowiadał to jeszcze sie nie spotkał z panewkami w tym silniku chyba że ktoś długo oleju nie wymienia to mogą paść ale panewki główne na wale a wtedy pali się ciśnienie oleju i motor nie równo pracuje. - nic wtedy nie grzechota, I jeszcze jedno jak można koło zmiennych faz sprawdzić na kompie bo przyciesz jest olejowe a nie tak jak w hondach elektryczne. Ja swego czasu byłem nabijany w bambuko jak ty teraz przez tych pajaców ale w końcu znalazłem takiego co wie jak zrobić i mnie nie oszukuje. Jedz do innego mechanika.
  2. to masz uwalone a rozrzad przy okazi sam to zmieniałem ale mi lekko terkotało http://allegro.pl/kolo-faz-rozrzadu-renault-1-8-2-0-16v-scenic-ii-i3107363721.html
  3. To jest Koło zmiennych faz rozrządu do wymiany i oczywiście rozrząd przy okazji nic po za tym jechać do mechanika możesz tylko za bardzo nie wciskaj. Niektórzy przez to kZfr zmieniają silniki bo myślą że się rozleciał motor i dlatego są po 2tyś na allegro, a z tego co wiem to jest to najlepsza jednostka renaulta i nie boryka się z innymi problemami. Pozdrawiam.
  4. Jesli podmienia cewki i wszystko już posprawdzał od strony elektrycznej to zostaje usterka mechaniczna . Ja obstawiam przestawiony rozrząd może przeskoczyć pasek lub wałek i tam są kliny . Nie wiem dokładnie ale miałem kiedyś podobnie w silniku 1.8 16v reno i po zmianie cewek i wielu innych rzeczy chodził nie równo aż rzucało motorem oraz palił 16 l na sto km i okazało się że przeskoczył rozrząd na wałku. Obstawiam rozrząd.
  5. Jak nagle zaczęło sie tak dziać i normalnie odpala to przeskoczył ci rozrząd na klinie. Powodzenia.
  6. Ja obstawiam KZFR. Bo nic więce to to nie bedzie. jak ci silnik wystygnie to zapewne jest ciszej. KZFR jednym gra na zimnym silniku drugim na ciepłym , nie ma dokładne reguły, A tak jak ci teraz chodzi to kiedyś jak jeszcze nie wiedziałem o KZFR, to oglądałem lagune 2.0 i od niej uciekłem bo jak sie zagrzała to tak właśnie grało. Rozrząd do wymiany i będzie spokuj. Powodzenia. Jakiś 1200zł do stracenia.
  7. Za ładny samochód trzeba dać tu masz lalkę ładną http://otomoto.pl/show?id=C28339694&preview=1
  8. Przeglądałęm wszystkie ogłoszenia do 7000zł i naprawde same złomy po lifcie. Może lepiej meganke w kombi poszukaj albo lagune. Taką jak ta . http://otomoto.pl/renault-laguna-laguna-po-lifcie-diesel-C27578532.html
  9. Tu masz moją przygodę z taką okazją, kupiłem trochę taniej i się zaczęło http://megane.com.pl/topic/39964-glosny-silnik-19-dci-terkotanie/page__p__304838#entry304838 a jeszcze od tej pory co pisałem temat to wymieniłem EGR i znowu tam coś za 700zł to zaczęło gwizdać turbo ,czyli ten samochód połknął mi 4000zł w dwa miesiące , sprzedałem szybko po powrocie z wakacji, bo nikt nie potrafił dojść do ładu dlatego powiedziałem że nie kupie auta które było używane dłużej w kraju Ale dzięki tej przygodzie wiem na co zwracać uwagę, na wspomaganie jak kreci słabo to do wymiany magiel a nie płyn, jak skacze kierownica to ja łykałem że poduszka ta olejowa, ale u mnie nawet oryginał nie pomógł, tylko coś z zasilaniem silnika (wtryski lub pompa) - kierownica nie ma prawa drgać jak przytkniesz czoło do koła kierownicy a turbo nie może gwizdać, a silnik musi chodzić równo i cicho. Co chodzi o ten samochód z ogłoszenia to nie ma on 105KM tylko 102 a te otuliny na rurach do intelculera sobie pooplatał, bo pewnie gdzieś sie otarły i są dziurawe Nie wiem wygląda ok prócz tego ze z Włoch i od handlarza.
  10. Przepraszam za błedy jakich dokonałem wcześniej. I wracając do tematu czyli jest szrot ale jak nie widze to nie moge tego powiedzieć.A co do wersji wyposażenia to wystarczy kupić schowek. Chodzi mi o to , że jak kupowałem swojego szczeniaka w niemczech to w ogłoszeniu było napisane wersja Dynamique. Jak auto mi przyjechało to w schowku jest Expressione. A mam taką wersje wyposażenia jak w tym ogłoszeniu tylko z manualną skrzynią http://otomoto.pl/renault-scenic-2-0-16v-automat-bezwypadko-C26072526.html
  11. Samochód długo musi być w internecie skoro jest zielono w tle , z tego co sparwdziłem zdjęcie, to ostatnia modyfikacja była robiona 19 października 2012 21:29:17, ale zdjecia wcześniej minimum we wrześniu i jeszcze jedno moge sie założyć że jest sprowadzony z Włoch bo nigdzie nie pisze z kąt. I nawet wiemy że urzywał olimpusa d-520 do zdjeć. http://imageshack.us/a/img692/6351/19380832d.jpg Ostatnie aukcje http://allegro.pl/wyjatkowy-scenic-w-privilegu-klimatron-alu-i2843330064.html Koniecznie sprawdz czy to nie jakiś ulepek można cały przód wstawić i nikt nie pozna, sprawdz daty na lampach i.t.d bo długo sprzedaje. A z drugiej strony samochody to nie bułki i tym bardziej o tej porze nie schodzą jakoś szybko. I mam takie pytanie jaka wersja jest bogatsza Privilege czy expression, bo ja mam expression i nieco wieksze wyposażenie niż ten z ogłoszenia.
  12. Jak miałem kiedyś escorta w gazie też ubywało płynu, ale przeciek był akurat tak mały na przewodach, że nie mogłem upolować tego miejsca. Małe ubytki płynu są raczej naturalne, ale takie niewielkie powiedzmy max 0, 5 l na 15 tyś km. Może nagrzewnica puszcza i pod dywany leci sobie. To, że silnik kuleje to może być świeca, albo cewka pada kiedyś w lagunie tak miałem (cewka do poprawki na kostkach i silniczek krokowy był tak stary że lekko przycinał) Objawy uszkodzonej uszczelki to - duża ilość masła pod korkiem oleju ( nie dotyczy samochodów robiących krótkie odcinki zimom - niedogrzany silnik) - woda w oleju - olej w płynie ( tłusty zbiorniczek) - nie równa praca silnika i szybkie przegrzewanie sie jednostki - ubytek płynu, ale galganty i dolewamy, co trochę do zbiorniczka i czuć w spalinach płyn chłodzący Ja bym sie nie martwił tylko oddał maszynę do dobrego elektryka. 1,6 8V to wiem że uszczelki padały ale w 16V to by trzeba było przegrzać jednostkę i dawać jej ostro po garach. Powodzenia daj znać jak tam sprawa wygląda. P.S. obstawiam cewki..
  13. Jak chcesz zostawić maszyne do dalszej jazdy to daj sobie spokuj z naprawą , ciąle coś dojdzie i wyjdzie cie około 2tysi. http://allegro.pl/renault-megane-i-scenic-i-silnik-2-0l-f3r-i2784579697.html Lepiej poszukaj takiego motoru utarguj troche dolicz rozrząd to całość wyjdzie okło 1tyś. Albo zrób to co wczesniej proponowałem. Co do tych sierodków poprawiających prace silnika to ja kiedyś użyłem bo mi sie zawory zacierały i napie... w silniku jak u kowala pojeżdziłem i zbyłem ale widze że nowy właściciel śmiga jak miło i chyba nie nażeka.
  14. Ja kiedys miałem doczynienia z silnikiem 1,8 16v w sceniku i tam kulał jak szalony. Sondy były wymieniane / cewki i nic ciągle chodził nie równo i tak mi do głowy wpadło że może rozrząd sie popitolił bo nie był dawno wymieniany i sie okazało że rozrząd na wałku sie przestawił jakieś kliny puściły wystarczyło ustawić i było ok. Co do twojego problemu czuję że to głowica jest walnięta albo tłok wypalony czyli nie opłacalne lepiej silnik kupić , bo gdyby było inaczej to nie zachowywał by sie tak samo na gazie i na benzynie czyli usterka typowo mechamniczna. Uszczelka jak padła to sam zauważysz szybko się grzeje motor, olej w zbiorniczku z płynem chłodzenia lub płyn w oleju na bagnecie bedzie widać. Korek wlewu oleju bedzie kupa masła pod spodem i często też czuć z rury wydechowej, prucz spalin płyn chłodniczy. Powodzenia i przekalkuluj koszty jak bedziesz wiedział co i jak, lepiej zepchnąć komuś z poza naszego grona ;) niż łożyć w nieskończoność a dołożysz i sobie kupisz coś lepszego. Ja miałem nauczkę i próbowałem ratować scenica dci kasa lała sie strumieniami nia niego a efekt żaden, aż sie poddałem i kupiłem innego niestety drogiego ale jestem ;) szczesliwy.
  15. Pozostaje sprawdzenie głowicy. Może zawór sie wypalił. Trzeba sprawdzic cisnienie na tłokach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!