Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ziolo

Użytkownik
  • Postów

    604
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.lagunaserwis.pl

Samochód

  • Auto
    Megane IIIphIII kombi GT
  • Silnik
    2.0 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    165850

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja, komputery

Ostatnie wizyty

1255 wyświetleń profilu
  1. Czy jest gdzieś na forum schemat jak połączyć kable radia z przedlifta do polifta? Nie chcę dokładać przejściówki przy wymianie radia tylko przylutować po prostu nowe kostki i nie mogę znaleźć.
  2. W Sasicu zdarza się oryginał Renault ale to głównie do aut do 2007 roku (Megane II, Scenic II, Laguna II), w Febim bardzo często jest oryginał Renault ale wtedy cena jest większa niż za oryginał, jeśli jest tanio to jest średniej klasy zamiennik a Swag to dokładnie to samo co Febi tylko w innym opakowaniu, na różne rynki lub do różnych hurtowni szło raz to raz to, jakiś marketing. Ogólnie polecam oryginały Renault, mogę załatwić w bardzo atrakcyjnych cenach.
  3. W tej chwili dokładnie nie pamiętam ale prawdopodobnie sasic nie robił tej poduszki na pierwszy montaż do Megane III tak jak to miało miejsce w starszych Reniach, stąd mogą być wibracje, ta poduszka musi być oryginalna
  4. No fakt wiedza może i z przed 10 lat ale aktualna do dzisiaj. Co chwilę przyjeżdża jakaś Laguna III albo Quashqai lub X-Trail z tym silnikiem i z tymi usterkami i oczywiście z LPG co do samej usterki proponował bym odpiąć LPG, wykasować przyuczenia wtrysku, zaprogramować mapę benzyny na nowo i pojeździć na samej benzynie aby sprawdzić czy dalej jest to samo.
  5. Andrzej-2010 widzę że trochę mieszasz mu w głowie. Warto by było najpierw ustalić szczegóły a później dopiero pchać kogoś w koszty. Fluence z 2010 roku z silnikiem 2.0 16V to silnik nissana M4R który jest na łańcuchu i którego nie wymienia się okresowo tak jak paska! I jeszcze jedna ważna informacja, ten silnik nie przepada za gazem niestety, często trzeba regulować luzy zaworowe co nie jest tanie w tym silniku bo trzeba rozmontować rozrząd i wyciągnąć wałki rozrządu, często przepala się uszczelka pod głowicą, wypalają się zawory i gniazda zaworowe. Za dobry olej uważasz Valvoline ale świece zapłonowe podajesz Iskra, trochę to dziwne, ten silnik nie przepada za innymi świecami jak oryginalne.
  6. Po przełamaniu czyli po tzw kick down, najlepiej wymienić pedał na drugi, jazda z takim grozi wiadomo czym tylko szukaj do wersji z tempomatem czyli z tym kick down, na alledrogo zaczynają się już od 12 zł za używany.
  7. Oczywiście że tak, wszystko w aucie jak nowe, co prawda 160 tys przebiegu ma ale dbane jak o dziecko
  8. Dokładnie tak jest, mam to u siebie Z tego co wiem to za prędkość maksymalną odpowiada moc a za przyspieszenie moment obrotowy, i raczej nie możliwe żeby go brakowało przy 4 tys skoro na 5 biegu bez problemu auto ciągnie ochoczo do 5 tys?
  9. To by było dziwne bo na niższych biegach ciągnie mocno do 5 tys :)
  10. No wiem, wcześniej miałem Megane II 1.9 dCi po mocnym wirusie i rozpędzało się do 240 km/h dlatego stawiam na jakiś ogranicznik, kaganiec...
  11. Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie problemu jak w temacie. Mam Megane III ph III 2014 rok 2.0 dCi GT 163 konie seria, auto jest po wirusie, ma mniej więcej 195 koni w tej chwili, jeździ jak szalone, moc jest super, przyspieszenie też jest niesamowite ale jest problem z prędkością maksymalną, producent podaje 220 km/h w serii, więc po wirusie powinien pojechać jeszcze więcej. Niestety jakoś nie bardzo była okazja aby to sprawdzić, kilka razy doszedłem do 190 km/h i to wszystko. Ostatnio trafiła się okazja wypróbować to na autostradzie, jakież było moje zaskoczenie kiedy wskazówka stanęła na 200 km/h ha ha doszło do 203 ale pod górkę zeszło do 200, stwierdziłem że to nie możliwe, odpuściłem więc do 150 i spowrotem gaz w dechę na 6 biegu, prędkość rosła jak ciśnienie po dwóch kawach ale znów przy 200 koniec, czekając tak co się będzie działo doszedłem do 205. Pomyślałem że może jest włączona blokada, w wielu Reniach widziałem tą opcję na CLIP'ie ale u siebie szukałem chyba z godzinę i nie znalazłem. Czy jest to gdzieś ukryte? Czy jest może jakaś inna przyczyna? Pozdrawiam i czekam na ciekawostki na ten temat.
  12. Bezpiecznik nr 25 skrzynka bezpieczników UPC megane III.bmp bezpiecznik świateł dziennych Megane III.bmp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!