Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bazu55

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    125000
  1. Czy ktoś orientuje się w sprawie alternatora, którego zdjęcie wrzuciłem w poprzednim poście? Jak na razie jeżdżę z takim alternatorem i cały czas nasłuchuję podejrzanych dźwięków. Kilka razy zdarzyło mi się usłyszeć takie lekkie, niezbyt głośne wysokie wycie podczas redukowania biegów. Nie wiem czy to sprawa tej wady (uszkodzenia) altka, czy tak właśnie działa wspomniane sprzęgło. Bo może dopiero teraz to sprzęgło działa jak należy, a dźwięk świadczyłby o wyrównywaniu obrotów układu. Nie mam pojęcia. Byłbym bardzo zobowiązany gdyby wypowiedział się ktoś kto ma większe pojęcie na ten temat. Pozdrawiam serdecznie
  2. Witam, Ja również podłączam się pod pytanie, tyle że odnośnie sprzęgła alternatora w Megane II 1.6 16V 2003 r. Udało mi się jedynie wyczytać że występują sprzęgła OWC - czyli właśnie te jednokierunkowe; oraz OAD - pozwalające na niewielki kąt obrotu w kierunku przeciwnym. Niestety nie potrafię rozpoznać. Zakupiłem ostatnio używany alternator (bo w starym całkowicie zatarło się koło pasowe) i okazało się że wewnętrzny, czarny pierścień wewnątrz koła pasowego jest uszczerbiony. Zamieszczam fotografię tego alternatora. Bardzo proszę o informację jaką rolę pełni ta zewnętrzna część pierścienia sprzęgła i czy można na takim alternatorze jeździć. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!