Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zbychu.g

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 2005 5d
  • Silnik
    1.5 dci - 60KW
  • Przebieg (tys.km)
    130
  1. Jaka jest długość blokady wału korbowego do 1,5 dci K9K?
  2. Nie, znam te wszystkie obchody, problem nie jest natury obsługowej.
  3. Trochę się tym bawiłem ale nie wydaje się to być takie proste ponieważ po wyłączeniu samochodu i po ponownym uruchomieniu przeciera jednokrotnie wycieraczką tylną po mimo ustawienia na 0, wydaje się być to raczej innym problemem niż zaśniedziały styk. Może jeszcze jakieś pomysły?
  4. Mam problem z tylną wycieraczką, jak włączam to przez jakiś czas działa normalnie, po pewnym czasie wycieraczka staje, przekaźnik słychać że pracuje i jest dobry, a wycieraczka stoi, czy macie jakieś pomysły na to?
  5. Sprawdź czujnik biegu wstecznego w skrzyni biegów (z lewej strony jest widoczny jak zdejmiesz koło) bo to on uruchamia światła cofania, 3 pinowy konektor środek zasilanie, często pęka sprężynka i czujnik nie wraca, nowy kosztuje 70zł.
  6. Ta puszka to tłumik szumów, jest to rura od turbo do intercoolera, jeżeli ci cieknie na spawie to jest uszkodzona i trzeba ją jakoś pospawać lub wymienić na nową, olej tam jest z turbiny i to jest normalne, chyba że ubywa ci dużo oleju to trzaba sprawdzić turbinę, pierwszej diagnozy możesz dokonać przez zdjęcie rury od filtra powietrza do turbiny i sprawdzić luzy na turbie, jeżeli masz luz na turbinie i ubywa ci olej to czas na regenerację, jeżeli nie ubywa oleju to zrób porządek z rurą i możesz jeździć dalej.
  7. zbychu.g

    Odma

    Mam dokładnie to samo, zregenerowałem turbinę bo miała duże luzy i rano mi kopcił, już nie kopcci na niebiesko ale zużycie oleju takie samo czyli 1l na 2000 km, nie ma zadnych wycieków, napisz co udało ci się ustalić. Nie licz na odmę bo to na pewno nie to, to jest taki grzybek na dolocie, wchodzi między filtrem powietrza a turbiną, możesz sprawdzić zaoliwoenie po wyjściu z turbiny wystarczy palcem sprawdzić, może tam być delikatne zaoliwienie.
  8. Mam problem ze zużyciem oleju w silniku 1,5dci 82 kucyki silnik K9K 722, bierze 1l na 2000 km, przebieg wiadomo nie znany 2005 rok produkcji natomiast zużycie wnętrza wygląda na jakieś 150 000km. Objawy nie pogłębiają się od 3 lat. Dymi na niebiesko przy odpalaniu jak trochę dłużej stoi, czyli rano i po kilku godzinach postoju, turbo ma delikatny luz poprzeczny i wzdłużny obraca się swobodnie bez żadnych oporów, z intercoolera olej nie wylewa się natomiast rury są zaolejone objawy wskazuję na uszczelniacze zaworowe, czy ktoś zmieniał przy tego typu objawach i jakie to dało efekty, czy brać się najpierw za turbinę, a może ściągać głowicę, z tego najtańsze jest wymiana uszczelniaczy zaworowych, dodam jeszcze że auto nie wykazuje braku mocy? Dodano: 03 lis 2012 - 16:26 To jak nikt jeszcze nie wymieniał uszczelniaczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!