Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

qfiatek

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MII phI, MIII phII
  • Silnik
    1.4, 1.6
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnie wizyty

521 wyświetleń profilu
  1. Witam, jak sie dobrales do tych kabelkow schownaych w peszlu? strasznie tam mało miejsca na jakiekolwiek dzialanie 😉
  2. witam, ma ten sam problem u siebie. Czy udało się ustalić przyczynę awarii?
  3. Czy u Szanownych Kolegów czuć/słychać różnicę po wgraniu najnowszej aktualizacji? u mnie nawet podkręcenie basów do +9 niestety mało zmienia, a funckja Bass Boost to zupełna pomyłka. Przyjemne brzmienie jedynie, da się wyczuć w ustawieniu JAZZ bez Bass Boost'a. Nie wiem, co bardziej nadaje się do wyiany głośniki czy samo radio ?
  4. Drodzy Panowie, samochodem jeżdżę od nowości, czyli 2003. Garażowany, bezwypadkowy, żadnych napraw lakierniczych ;) Czy możliwe, że plastikowe błotniki były malowane bez podkładu, bo tu nie widzę jego ani grama?
  5. Witam, może któryś z kolegów miał taki przypadek - otóż, zauważyłem ostatnio, że zszedł mi lakier na błotnikach przednich, na krawędziach górnych, w miejscu styku z maską silnika. Owszem, czyściłem jakiś czas temu odpływy w podszybiu, przetarłem nawet z brudu te zagłębienia/listwy błotników schowane poniżej poziomu maski, ale nic poza tym. Żadnych środków ekstrakcyjnych, sama szmatka i woda. Czyżby brud tak wżarł się w lakier, że zszedł razem z nim?! Poniżej poglądowe zdjęcia
  6. Witam Kolegów, posiadam MIII Kombi 2012. Ostatnio moją uwagę podczas rozruchu auta zwrócił wyświetlacz komputera pokładowego, a konkretnie cienie, jakie pokazały się zwłaszcza po lewej jego stronie, tak jakby wyświetlane były dodatkowe pixele. Wcześniej takie zjawisko nie występowało. Przez parę dni samochód stał na zewnątrz w słoncu i temp. w okolicach 30'c na zewnatrz. Czy wysoka temp. mogła wpłynąć na wyświetlanie komputera? czy ktoś może miał podobny przypadek, lub mógłby sprawdzić u siebie, czy to aby nie temat z działu "ten typ tak ma" ;) ps. dodam, że najbardziej zjawisko widoczne jest podczas wyświetlania funkcji zuzycia chwilowego - tak jakby skala była wydłużona w lewo (zob. zdjęcia)
  7. Samuel a jaki system masz u siebie, z navi czy bez? I jak wyswietla Ci wersje softu jako classic czy premium?
  8. Witam, chciałem jeszcze dopytać - czy wersja oprogramowania Classic dotyczy jedynie wyświetlaczy bez nawigacji czy obejmuje również te zestawy z navi TomTom? czy może jest tak, że Classic dotyczy małych ekranów, a Premium wersji TomTom i Bose? ktoś może ma wiedzę? btw. na stronach rosyjskich można znaleźć soft 3.1.0.27
  9. Witam, czy któryś z kolegów zauważył trzaski w głośnikach podczas zmiany stacji radiowych? Posiadam MII ph2 w wersji z nawigacją TomTom i skali basów do +5. Mam też wrażenie, że trzaski ujawniają się, gdy basy podkręcone są powyżej +3, zaś poniżej trzaski są niesłyszalne. Czy to może być wina soft'u?
  10. Witam serdecznie, niedawno stałem się "szczęśliwym" użytkownikiem MIII phII Grandtour. Po przejechaniu kilku km moją uwagę zwróciły dwie rzeczy, o których zresztą pisano już na tym forum. 1. Piski/skrzypienie z okolic lewego słupka, tuż nad uchem kierowcy. Ktos kiedyś pisał, że problem jest znany w Renault Polska i jest jakaś procedura na jego usunięcie, ale do końca nie wiadomo jaka. Czy coś się zmieniło w międzyczasie lub ktoś wpadł na genialny pomysł, jak tę dolegliwość wyeliminować (oprócz prucia tapicerki i szukania winowajcy na łączeniach blach). 2. Hałas w kabinie słyszalny wyraźnie juź od ok. 70km/h. Czegoś podobnego nie przeżyłem jeżdząc MII przez 15 lat, a tu tymczasem mam wrażenie jakby okno kierowcy byo permanentnie niedomknięte, brakowało uszczelki nad szybą etc. Czyżby relingi były powodem takiego hałasu w kabinie, opony (orginalne Goodyear), słabe wyciszenie drzwi i ogólnie wnętrza (fakt, drzwi już przy zamykaniu wydają się jakby były super lekkie i z cienkiej blachy, co daje się usłyszeć w postaci metalicznego odgłosu puszczając klamkę po otwarciu). Może Koledzy z Forum mają coś nowego do dodania w powyższym. Będę zobowiązany.
  11. Witam, znalazłem oferte kupna Megane I Coupe z 2002r. z silnikiem DCi 120 KM. O ile jednk wiem, silnik ten pojwil sie dopiero w Megane II. Czy ktos spotkal sie z podobna sytuacja badz tez posiada Megane I Coupe z silnikiem 120 KM? pozdrwiam
  12. Jaki Panowie polecaliby akumulator do 1,4 benz.? Chodzi oczywiscie o pojemnosc i prad rozruchowy plus ewentualne bezkonfliktowe wspolgranie z rozrusznikiem. Osobiscie z niedowiezaniem zauwazylem ze oryginalny Tudor w moim aucie ma jedynie 36 Ah i zdaje sie 300 pare Amperow. pozdrawiam
  13. Witam Kolegow, Kilka dni temu spotkalo mnie cos dziwnego. Jak codzien wrocilem z pracy i zostawilem auto pod domem. Po kilku godzinach chce je otworzyc z karty i nic. Wiec zmieniam karte na druga i to samo - zadnej reakcji. Patrze do srodka a tam dioda immobilizera zapalona swiatlem ciaglym. Mysle co jest. Otworzylem auto z kluczyka, staram sie zapalic i tez nie chce. Tylko slysze takie pikanie pod maska, wskazowki zegarow lekko drgaja. Zadzwonilem po pomoc assistance - przyjechal koles, podpial swoj aku i auto odpalilo. Juz jednak wczesniej zauwazylem ze diodka immobilizera zaczela normalnie mrygac i drzwi ryglowaly sie z karty. Nie probowalem jednak odpalac, by kolezka zdolal sie wykazac, i by nie wyjsc na przyslowiowego idiote, co sobie ubzdural awarie auta. Oczywiscie sugestia pana mechanika byla taka, ze nalezy czym predzej wymienic aku na nowy bo ten co mam to szrot. Ja jednak sprobowalem pojezdzic na nim jeszcze troche i okazuje sie ze do dzis nie spotkalo mnie nic podobnego. Czy ktos z Was mial podobna sytuacje? Czy mozliwe jest aby system odcinajacy doplyw pradu do wszelkich urzadzen znajdujacych sie w aucie (swiatla, radio, nawiew) nie zadzialal bo wyciagnieciu karty i zamknieciu auta? pozdrawiam
  14. Potwierdzam, jak cewki to tylko Denso - u mnie padly 2 szare Sagemy. Kupilem uzywane Denso, ktorych nota bene przestano uzywac do MII i zastapiono padakami ze stajni Sagem (w MI ph.2 byly Denso).
  15. witam, miejsce z rysunka rowniez obroslo swoista legenda...niektorzy twierdza ze sruba ta jest przykrecona zlym momentem (fabrycznie) wiec by pozbyc sie grzechotki nalezy ow moment skorygowac w ASO. Ja prosilem o to swoich fachowcow, ale watpie by sie tym zajeli, bo nadal stuka (czasami). Probowalem siknac wd40 ale nie pomoglo, takie mam wrazenie. Terz sprobuje substancji gestszej, anuz sie uda. Zreszta takie ciagle smarowanie jest skuteczne, np. przy stukach w slupkach bocznych. Okazuje sie ze to zamki co jakis czas daja o sobie znac, a nie jak przypuszczalem na poczatku pasy bezp. Wiec co kilka tys. km psikam w zamki wd i stukot ustaje. Dzieki za rade i schemat!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!