Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

upupaepops

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane air
  • Silnik
    1.9 dti
  • Przebieg (tys.km)
    185
  1. Właśnie mam wrażenie, że to po lewej stronie auta (siedząc za kierownicą), jakieś chrobotanie się dzieje... W tygodniu podjadę na warsztat, niech zaglądają. Napiszę po naprawie z informacją cóż to takiego było :) Pozdrawiam :)
  2. Witam wszystkich. Mam małe pytanie - może ktoś zetknął się z podobnym problemem. Wczoraj podczas ruszania, w mojej Megi 1.9dTi, poczułem szarpnięcie po którym autko przestało jechać. Po spuszczeniu sprzęgła na biegu, słyszę tak jakby z lewego przodu "chrobotanie", tak jakby jakiś wielowypust się wyrobił. Wiem, że na prawej półosi jest tulejka, która ją łączy ze skrzynią biegów i ona potrafi się zużyć, ale miałem wrażenie, że u mnie to "rzężenie" ma miejsce po lewej stronie. Dodatkowy problem polega na tym, że jestem z Wrocławia, a autko zostało w Poznaniu - i tutaj pytanie do forumowiczów z Poznania....czy zna ktoś jakiś rzetelny warsztat, w którym naprawią auto bez ściemy... ?:) Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Łukasz PS. Nadmieniam, że ruszałem bardzo delikatnie - nie jestem typem zwijającym asfalt pod światłami :)
  3. Byłem na warsztacie. Stwierdzili konieczność regeneracji turbiny. Podczas wolnej jazdy nie pluje olejem, ale jeśli pogonię autko po autostradzie, turbo daje większe ciśnienie i olejem paskudzi...
  4. Dzieki za sugestie. Myslalem o tym by 10 zalac ale do tej pory 10kp km jakie robilem pomiedzy zmianami oleju, silbik praktycznie nie bral ani kropli. Dodano: 04 maj 2014 - 19:37 Przepraszam za brak znaków polskich, piszę na telefonie. Poprawię się:D
  5. Witam W ostatnim czasie,w swoum autku wyczyscilem EGR bo autko zaczelo koszmarnie dymic i ledwo jechalo. Po tej operacji, autko nabralo werwy i komfort jazdy poprawil sie znacznie. Niestety pojawil sie problem z pobieraniem oleju- po wyjezdzie do niemiec, musialem dolac niemal litr oleju, a caly tyl samochodu byl zabryzgany drobnymi kropelkami oleju. Zamierzam podjechac na warsztat aby majster przyjrzal sie temu z bliska, ale chcialbym rowniez zapytac Was, czy ktos mial podobne doswiadczenia. Dodatkowa informacja jest to, ze jezdze na syntetycznym elf excellium 5w40 i tuz przed wyjazdem zmienilllllem olej na nowa serie tegoz produktu. Wpadl mi pomysl,ze moze nowa seria elf ma wiecej dodatkow czyszczacych i cos sie po prostu w silniku przeplukalo. Zajrzalem w odme, jest czysta. Zajrzalem tez raz jeszcze w egr i tutaj sie zdziwilem bo bylo juz nieco lepkiego nagaru....w sumie po niedlugim przejezdzie, niemal calosci po autostradzie. Autko ma 233k km i moze po prostu silnik wymaga odswiezenia bebechow....? Pozdrawiam:-) Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  6. Raz kozie śmierć... próbuję sam na podstawie instrukcji od P_r_z_e_m_o ;) Dziękuję za wskazówki... w sobotę rezerwuję sobie cały dzień na zabawę...a wszystko przez to, że nieuważny byłem przy tym @#$%^ sworzniu.... Pozdrawiam!! Ł..
  7. Cześć Temat był wałkowany ale z uwagi na to, że znalazłem wiele rozbieżnych informacji - proszę o podpowiedź... Podczas wymiany sworznia wahacza, ciachnąłem sobie lekutko osłonę przegubu zewnętrznego. Czy wymiana gumy niesie za sobą potrzebę demontazu całej ośki...? Zastanawiam się czy brać się za to samemu czy dać to komuś do zrobienia żeby się nie wpierniczyć na jakaś minę w postaci lejącego się oleju ( jak to niektórzy opisywali...) Z góry dziękuję za podpowiedź ;) Ł..
  8. Witam Czy próbował ktoś przeszczepiać fotele z MII do MI? Jest w ogóle taka opcja...? Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!