Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mariuszek97

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16V K4M-700
  • Przebieg (tys.km)
    0

Profil

  • Zainteresowania
    samochody
  1. No tak dokładnie co jest w tamtym poście, niewiem dlaczego tego nie zauwazylem,z góry dzieki,to napewno ta blokada,bo w komplecie blokad były 3 kołki,2 wsuwane nie zadługie i jeden wkrecany ten o długości 70mm.Ja tę blokade oglądałem na giełdzie w słomczynie.Moze dlatego tyle kosztowala.
  2. No dobrze,byłem dziś na giełdzie i znalazłem taką blokadke do rozrządu,koszt to 270zl,ale pozwolilem sobie zmierzyc długośc tego kołka,w srednicy ma ok.8mm,gwint wiadomo taki jak na srubie co siedzi w bloku bodajże 10x1,5,a co najważniejsze długosc równe 70mm,żeby nie było zmyłek to nie jest długosc calej blokady tylko od(niewiem jak to napisac) to co jest wkręcone do bloku.W razie niejasności pisac.
  3. Kólko nie ma klina wystarczy ze odkrecisz srube i caly rozrząd sie przesuwa,w blok wkrecasz kolek który ma okreslona dlugosc,o niego zapiera sie wał korbowy, znajduje sie on dokładnie w GMP,na oko tego nie ustawisz,bo silnik bedzie nierówno pracował.a do tego rozrząd jest juz zdjety,z walkami nie ma problemu bo kawalek płaskownika o gr.5mm to sie wszedzie znajdzie.
  4. A ma ktos może wymiary kołka blokującego wał korbowy,nigdzie nie moge tego znalezc,a jak wiadomo nie ma klina na wale,bez tego ani rusz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!