Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

yackar

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    98
  1. No i po upierdliwej wizycie - skrzynia bedzie ponownie ściągana :(( zobaczymy co tam wymysli - przyczyna wycieku... Bo przy rozrzadzie był wymieniany oring w silniku od strony skrzyni, później uszczelniacz wału sprzęgłowego w skrzętni...hmmm
  2. Tak było wcześniej. Kiedy robiłem rozrząd itp. i był wymieniany (chyba). Może powtórka po 10tys. REGULAMIN forum się kłania - Prezes
  3. Gdzie koło zamachowe, sprzęgło jest powietrze dopóki cos nie puści. Na dół ma sie wydostać ale jak jesli na dole brak ujścia...jedyne ujscie to tam gdzie widoczne jest koło zamachowe od zew. jak na zdjęciu. Olej tak nie wygląda raczej po 10tyś.
  4. To jak - chyba trudny temat... czy to olej, płyn hamulcowy... w okolicach servo, zbiorniczka nic nie widać. Ja podejrzewam może wysprzęglik ( rok temu założony) puszcza.
  5. Drugi raz to wtedy kiedy byłem z reklamacja bo cieknie. I wtedy jak pisałem stwierdził ze to łożysko....ja tego nie widziałem więc...
  6. No w sumie tak, bo sprzęgło pracuje na płynie hamulcowym - naczynia powiązane. Mechanik powinien rozróżnić "media" Stan zbiorniczka jest ok aktualnie. Jeśli to płyn hamulcowy to wymiana tego łożyska to .... To może cieknie gdzieś na połączeniu z układem hamulcowym? REGULAMIN forum się kłania - Prezes
  7. Cześć Taka historia... Rok temu - wymiana kpl. rozrząd, oleje, kpl. sprzęgło, uszczelnienie wałków... Po około 7 miesiąc - wyciek. Ściągnąłem osłonę silnika i faktycznie mokro ze hej... od kiedy tak sie leje? ciężko stwierdzić. Wizyta u tego samego mechanika, bo w ramach gwarancji. Padło diagnoza ze leci ze skrzyni - łożysko wałka sprzęgłowego. Kolejna naprawa i kasa. I auto prawie na 2 tygodnie uziemione:( Nie wspomnę, że po naprawie, bład ABS (sam to ogarnąłem), strzelające sprężyny na łożysko amortyzatora - wymienił łożyska, ale to nic nie pomogło...brak rury powietrza przy akumulatorze, osłona przy chłodnicy ...także jedno naprawia drugie psuje... No mamy aktualna sytuacje - olej cieknie dalej połączenie silnik - skrzynia. FOTO Wiecie co może być albo w trakcie montażu uszkadzają elementy i cieknie, albo może wysprzeglik cieknie? Być może ważne - Początkowo niechciały biegi wchodzić - zostało odpowietrzone. Sprzegło brało bardzo szybko z dołu i było miękkie (nie przyzwyczajony). Po około kilkudziesięciu kilometrach kiedy sprawdzałem czy ABS mi działa (bo świeciła się lampka) i było kilka mocnych hamowań. I wtedy zauważyłem ze sprzęgło zaczęło brać jak poprzednio - wyżej i stało się twardsze. Aktualnie jak zimny silnik to przed uruchomieniem silnika wciskam sprzęgło to czasami pedał jest miękki, a czasami twardszy.
  8. Byłem ponownie i okazało sie ze czynnika zostało tylko 180g w ciągu 2 tygodniu (prawie nic nie używana klima. Wniosek nieszczelność. Teraz lokalizacja-wiem UV i azot. Jakieś ewidentne miejsca są na uwadze co do nieszczelności? (oringi, uszczelki)?
  9. U mnie taka sytuacja. KLIMATYZACJA MANUAL. Przestało mi chłodzić. Po sprawdzeniu szczelności i napełnianiu czynnika leci zimno. Przy kontroli temperatury wyszło super 8C' u pasażera. Dopiero po wyjechaniu w trasę zorientowałem się, że u kierowcy leci cieplejsze powietrze, a u pasażera zimne. Temat klapek itp uruchomiony i okazało sie że parownik ten przy filtrze kabinowym ma temperatura pół na pół. Tzn. od pasażera zimno,a od kierowcy cieplejszy. Poza tym cos dziwne dziwki teraz sie wydobywają po włączeniu klimy, ale tylko słyszalne w środku. Jakby zapowietrzony kaloryfer :) Pytanie czy coś się stało podczas napełniania? Czy zapchany parownik. Jakieś sugestie itp. ???
  10. Dzięki. Napiszę jeszcze raz. Aktualnie nie mogę przykręcić cewki nawet do min. oporu. Śruba się kręci i kręci... Finalnie cewka ma delikatny luz. Teraz jakiś patent na dokręcenie cewki.
  11. Dzięki A jakiś patent żeby śrubę wkręcić do lekkiego oporu. Może dłuższa śruba będzie rozwiązaniem. Tylko jak głęboki jest otwór i czy jest on ślepy?
  12. Jeśli mowa tu o montażu cewek. Zapytam o samo mocownie cewki czyli o śrubę. Jaka to dokładnie śruba (gwint, rozmiar itp.)? Bo gwint sie ukręcił i brak oporu przy dokrecaniu. Da sie to jakos zniwelować? Gorzej jak gwint w otworze sie wyrobił.
  13. Znalazlem takie oferty mozecie rzucic okiem. Czy oferta jest "kuszaca" 1. http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane...8caf890&s=1 2. http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane...8caf890&s=1 3. http://www.autotrader.pl/details,30003,101738327.asp Moze ktos z Was mieszka w miejscach nadania ogloszenia i moze na moja prosbe pofadygowac sie i rzucic okime w REALU ?? Dzieki
  14. Witam Szukam takiego egzemplarzu. Pierwszy wlasciciel obowiazkowo. Jakie sa wasze uwagi co do tych dwoch jednostek 1,4 i 1,6 - zalezy mi na ekonomii jak spalanie przy tych dwoch silnikach??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!