A propos wymiany H7 - sposób znaleziony na YT - wczoraj przetestowałem, poszło wyśmienicie.
1) żarówka od strony kierowcy
- koła skręcić w lewo
- zdejmujemy plastik nadkola : odkręcić dwa wkręty (torx), wyjąć dwa kołeczki
- odgiąć nadkole, poświecić latarką
- odkręcić pokrywkę lampy
- wyjąć kostkę
- odpiąć drucik - "na dwunastej" pchnąć do przodu jednocześnie lekko manewrować na boki - po odpięciu drucik opadnie na zawiaskach na dół
- wyjąć żarówkę zapamietując jej pozycję np. patrząc od przodu lampy na ustawienie żarnika (w zasadzie chyba nie można sie pomylić , wcięcie blaszanego cokolika jest na górze)
- włożyć żarówkę nie dotykając jej części szklanej (z racji tego że robi się to po omacku i z pamięci, warto potrenować starą żarówką)
- zmontować w odwrotnej kolejności
2) żarówka od strony pasażera (trochę trudniej - zawadza zbiornik płynu spryskiwaczy)
- koła skręcić w prawo
- reszta jw
Zdaję sobie sprawę że część opisu powtarza sie w innych postach, jednak kluczowe w tym przypadku jest odkręcenie plastików nadkoli.