Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kozuch2

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2ph1
  • Silnik
    2,0 Pb +LPG
  • Przebieg (tys.km)
    173

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam użytkowników Meganek Przez ostatni czas miałem czasami problem z odpalaniem auta, rozrusznik kręcił, ale nie chciał odpalać, dopiero po naciśnięciu gazu 2-3 razy startuje silnik.Kiedyś działo się tak 3-4 razy w miesiącu, teraz jednego dnia :). Sprawdziłem dzisiaj u szwagra na komputerze denso i wyskoczył tylko błąd 0830, nie wiem dokładnie co to jest? Wpisując w google, wychodzi błąd czujnika sprzęgła, tylko,że P0830 a u mnie 0830, nie wiem czy jest jakaś różnica. Wcześniej obstawiałem czujnik położenia wału. Zamówiłem dzisiaj czujnik sprzęgła, ten niebieski. Zobaczymy czy to od tego, choć wątpie, bo samochodu bez wciśnietego sprzęgła nie odpala. Ma ktoś może jakieś sugestie?
  2. Witam Nie wiem czy u mnie stało się to samo , ale opisze co i jak. Tydzień temu musiałem odłączyć fotele w megane 2, ponieważ zalało mi calą podłogę od zapchanego odpływu klimy. Oczywiście palił się później błąd poduszek. Po złożeniu wszystkiego podjechałem skasować błąd, a tu zonk. Aktywny błąd poduszki kierowcy. Czu istnieje jakaś możliwość, że coś się uszkodziło przy odpinaniu foteli czy po prostu zbieg okoliczności i padła taśma? Wcześniej dźwięku szurania taśmy nie było, żadnych oznak uszkodzenia taśmy. Co mogło pójść nie tak, na co zwrócić uwagę?
  3. ,Witam Sprawdź dokładnie czy leci ci z uszczelki, czy może z simeringu między skrzynią a silnikiem.U mnie tak było,że też myślałem ,że to uszczelka. Po wymianie z uszczelki nie ciekło, ale za to poszło w następnym słabym punkciel, czyli simering.Sprawdź dokładnie
  4. Witam Poszukuje tłumika końcowego do megane II 2,0 Pb 2004r.. W necie pojawiają się 2 rodzaje 12.227 i 12.228, który powinienenm zakupić.Z obrazków za badzo nic nie wynika. Proszę o poradę, może ktoś wymieniał i pamieta, jakie firmy proponujecie? dodam tylko jeszcze ,że to kombii
  5. Jak co koło przychamowuje przyhamowuje to napewno na pewno zacisk nie odpuszcza jak powinien.Zmieniaj zacisk jak najszybciej, ja kupiłem używkę za 50 zł i wszystko wróciło do normy
  6. Siema Przerabiałem ten temat miesiąć temu. Aby dostać się do linek musisz zdemontować cały tunel.Chyba ,że zdemontujesz pojedyńcze elementy przy schowku. Najlepiej jest zdemontować cały tunel. Zanim to zrobisz to znajdz przyczynę dlaczego linka się wypieła.Masz w sumie 2 możliwośći a) rozciagnięta linka B) źle działajacu zacisk hamulca -tak było u mnie, nie odbijał do końca. Ja zrobiłem to odrazu porzadnie czyli kupiłem zacisk i 2 linki ręcznego. Teraz jest miodzio
  7. W tamtym tygodniu udało mi sie jakoś to ogarnąć, nie dostałem sie do pompy, tylko dostałem się do bezpieczników pod maska, wyciagałem i wkładałem je spowrotem z powrotem. Błędy znikneły, widocznie u mnie był problem ze stykami.Z tego co wiem to najlepiej dostać się do pompy od góry, rozebrać plastiki i ściagnąć cały kolektor dolotowy
  8. Witam Powiedzcie mi forumowicze jak rozebrać dzwignię hamulca ręcznego, szukałem na forum, lecz każdy pisze, żeby to rozpołowic. Pytam się jak, bo nie chce połamać, próbowałem podważać ,lecz plastil jest na granicy wytrzymałości Od której strony zaczać itp, wszystkie sugestie mile widziane, może ktoś ma jakieś fotki.Zepsuł mi się ten guziczek do odblokowywania hamulca. Proszę o jakieś rady pozdrawiam Kolego, skoro już znalazłeś podobne tematy, to należało się w nich dopisać, a nie zakładać nowych. Połączyłem. damiar
  9. nie przejmuj się tym weżykiem, on tak ma być, to jest od odmy.
  10. na 99% założe się, że ten dzwiek pochodzi z grzybka za przepustnicą (łączy sie z odmą z bloku silnika a wejście ma po kolektora ssacego) wypnij ten grzybek i wyczyśc gumową membrankę, grzybek musisz podważać szerokim płaskim śrubokretem, uważaj na sprężynki.Możliwe, że ta gumo poprostu pękła i ruch powietrza wprawia go w szybkie drgania.U mnie nie był to ciągły dzwięk a pulsacyjny.Niestety musiałem zamówić cały ten grzybek w aso, bo się rozerwała.
  11. Witam Wczoraj pojawiły mi się na desce ikonki ABS, SERWIS, RECZNY i STOP, pojechałem dzisiaj na clipa i wyskoczyło, że pompa abs padła.Bezpiecznik ok.Chciałbym się do niej dobrać,lecz zanim zaczne podpowiedzcie jak mam się za to zabrać, zauważyłem , że jest od strony rozrzadu przy grodzi. Z góry dostęp odpada, musze to zrobić przez nadkole czy jak.Podpowiedzcie proszę.Co może być usterką?może te pompy maja słabe punkty, masa brak plusa czy cokolwiek co by mi pomogło w naprawie.Może już ktoś to przechodził. Dodano: 01 paź 2013 - 09:23 Widzę,że za bardzo nikt nie może mi pomóc.Powiedzcie chociaż czy numery pompy i sterownika ABS muszą być idealnie takie same?Musiałem spisać nr na włożonejpompie i jest bardzo cięzki dostep.Mój nr pompy to 0265 231 i teraz nie wiem dokładnie czy 300 czy 800.Niestety nr sterownika nie moge dojrzeć.Jeśli nr pompy bedzie dobry to czy sterowniki będą takie same do danego nr pompy czy moga się róznić. Pomóżcie plisss.
  12. ściągniesz bez problemu bez demontażu przepustnicy, odchyl podszybie do góry i podeprzyj czymś o kolektor.Sciągnij wężyki od podciśnienia, są na takie szybkożłączki itp, bedziesz miał wtedy dostęp do tego zaworka, co do tego węża co idzie do bloku silnika faktycznie jest ciężko, ja dokupiłem wąż i zrobiłem troszkę dłuższy, żeby się tam dostać bez problemu trzeba by było zdemontować kolektor.W tym 3 wężu co jest zaślepiony nie ma dziurki,jak wyciągniesz ten korek to zobaczysz.W tym wężu zbieraja się opary olejowe, warto go ze 2 razy do roku wyczyścić.Coś mi się wydaje, że bedziesz miał uwalony ten zaworek. Sprawdz czy jest róznica w pracy silnika jak wysuniesz bagnet. Na podwyzszenie obrotów mogą też mieć wpływ wężyki na te szybkozłaczki przy tym zaworku, maja gumowe oringi i z czasem stracą swoje właściwości. daj znać jak tam poszło
  13. miałem podobny problem, pomogło przyuczenie, ale tylko clipem to robimy, wymieniłem też zaworek podcisnienia, ten pod szyba, sprawdz czy ten zaworek jest cały, można go rozpołowić śrubokrętem, u mnie była gumowa membrana rozerwana, po wymianie obroty idealne bez wachlowania.Musisz sprawdzić wszystkie połączenia, wygląda to tak, że ciągnie gdzieś lewe powietrze, do tego zaworka dochodzi wężyk z bloku silnika, może on też wypaść, ten zakorkowany wężyk może już być zalany olejem, trzeba od tego zacząć , poczyścić.
  14. lepiej niech zobaczy łączenie silnik skrzynia, mi też tak ubyło oleju, okazało się ,że simering poszedł, koszt z robocizna u mnie 500 zł.Ja mam megankę 2,0 benzyna.Lepiej zacząć od tego niż odrazu pół silnika rozbierać
  15. za przepustnicą jest taki zaworek (taka plastikowa puszka ala stożek),odepnij go rozbierz ,wyczyść i bedzie ok.Przerabiałem to 2 miesiące temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!