Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fuks0426

Nowy użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megan Scenic 1 ph1,Renault 19
  • Silnik
    1.9 dt, 1,7
  • Przebieg (tys.km)
    210

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja , mechanika
  1. Witam , Mam problem ze scenikiem ma słabe wspomaganie , ciężko się kreci kierownicą nawet pod czas jazdy , wymieniłem pompę wspomagania i nadal to samo , maglownica była wymieniana jakieś 2 lata temu , płyn do wspomagania jest , ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ?
  2. Dziękuje za pomoc , skrzynie zamówiłem na dniach dam znać czy pasowała
  3. Witam dziękuje za odpowiedź. Teraz mam problem, bo padło sprzęgło i skrzynia. Pod ręką mam skrzynie od Megane Scenica 1.9 D oznaczenie skrzyni różni się, mam obawy, że taka skrzynia może być za słaba do mojego autka :( Auto już od miesiąca stoi nie używane a nigdzie w okolicy nie mam żadnej skrzyni prócz tej od 1.9 D. Znalazłem skrzynie od 1.9 td JC5052 tylko z tego co widzę prędkościomierz na linkę a ja mam impulsator, czy można to przełożyć.
  4. Witam. Panowie Proszę o pomoc, czy skrzynia od meganki 1.9 TD podejdzie do Megane Scenic 1.9 TD ?
  5. Witam , Prosił bym o poradę podczas jazdy coś wyje tak jak by stukocze , wcisnę sprzęgło cisza , wrzucę auto na luz również nic nie słychać . Na zimnym silniku słychać łożysko oporowe chyba (gdy wcisnę sprzęgło cichnie ) czy wyżej wymienione wycie może być spowodowane łożyskiem oporowym ? Czy łożyskiem w skrzyni ?
  6. Świetny poradnik. Tylko mam pytanie zamontowałem elektryczne mechanizmy z tyłu, ale szyby bardzo wolno się podnoszą. Co może być nie tak.
  7. Dziękuje za odpowiedź , Kupiłem nowe koło zobaczymy jak będzie na tym
  8. Witam ,mam problem z scenic 1.9 TD ,Odkręcająca się koło pompy wtryskowej , na pompie zostaje środkowa część koła z tą mała nakrętką , a ta duża do ustawienia konta wtrysku , sama się odkręca co powoduje że koło się rozpada gubi pasek .Prosiłbym Bardzo o jakąś poradę może źle to skręcam
  9. może filmik coś pokaże o co mi chodzi z tym mruganiem migotaniem, dodam iż na filmików to występuję delikatnie, wina nie leży po stronie alternatora (na wszystkich występuje ten sam problem). Jak dotknę zwykłą kontrolką kabli plusowych pod maską, alternatorze kontrolka pulsuje migocze. Napięcie na alternatorze (nie zawsze) 15,7-16 V na akumulatorze 13,33V, jak włączę światła na alternatorze schodzi do 14,5V, po dodaniu gazu wszystko się normuje, występuje to na wolnych obrotach Dodano: 07 sie 2015 - 19:31 Nowy objaw nie działa oświetlenie wewnętrzne, klakson, radio, po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje, po paru minutach wróciło wszystko do normy. Dodano: 10 sie 2015 - 09:28 Dziękuje za pomoc. Napisze co było przyczyną, może komuś się przyda na przyszłość. Pod maską skrzynka w której łączą się kable plusowe były lekko zaśniedziałe, po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
  10. jest dużo słabszy ale nadal mruga . Jak bym wiedział skąd to jest to bym się nie prosił o pomoc
  11. Wstawię dziś 3 alternator i zobaczymy, ale bez alternatora też występuje skok napięcia
  12. Skok napięcia rozbłyskają wszystkie zarówki , światełka itp. oświetlenie tak jakby pulsowało i utrzymuje się to po jakimś czasie pracy slinika przechodzi ale pojawia się później.Wieczorem jak jadę jest tak jakbym drogowymi migał
  13. Nowy daje napięie 14,3 - 14,4 , chyba że wystepuje skok napięcia wtedy wyższe , akumulator wzasdziłem drógi i nadal to samo
  14. Witam. Zwracam się z prośbą o poradę a mianowicie mam problem ze swoją Renatką, pod odpaleniu i dodaniu gazu występuje skok napięcia, na postoju zdarza się migotanie świateł, lampek po dodaniu gazu problem ustępuje wszystko dzieje w granicach obrotów (800-1300) czasem i wyższych, w ostatnich dniach siedząc w aucie słuchając muzyki radio przestało grać straciło napięcie (wyzerowały się ustawienia radia) po przekręceniu stacyjki i usłyszałem "pstryknięcie" jakby prąd przeskoczył, skasowało ustawienia licznika zegarka (chwilowy brak prądu). Wymieniłem alternator ale to nic nie pomogło. Prosiłbym o jakąś wskazówkę poradę co i gdzie sprawdzić. Z góry dziękuje (dodam, że w chwili takiego skoku napięcie wzrasta do 16V).
  15. Też mi się tak wydaje. Po za tym mam problem z odpaleniem go po wystygnięciu, mieszek podbicia obrotów jak (łaskawie) zadziała to po nagrzaniu silnika nadal utrzymuje obroty 1200
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!