Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukiradom

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.mandala-studio.pl

Samochód

  • Auto
    Megane I Coupe
  • Silnik
    1.6 8V 90KM
  • Przebieg (tys.km)
    200000
  1. Z tego co wiem, to niestety są całe półośki nierozbieralne. U mnie w Coupe 1.6 8v 1996 tak jest.
  2. Tzn ile za bardzo? Powinno być ok. 750. Miałem podobny problem z obrotami, dosłownie przed chwilą udało mi się znaleźć winowajcę - sonda lambda. Po odpięciu obroty trzymały się równo i nie spadały do prawie 0. Sprawdziłem multimetrem i faktycznie wariowała, duże oscylacje. Zmierz jeszcze czujnik położenia przepustnicy i wyczyść/zmierz czujnik temperatury zasysanego powietrza, który znajduje się w czarnej rurze dolotowej. Masz LPG? Podobny problem udało mi się naprawić na około 2 miesiące kupując przewody WN Beru, potem znowu wariacje i strzały w dolot na LPG. PS. Podobno można sprawdzić cewkę podnosząc ją na pracującym silniku. Jeśli ma przebicie, to po podniesieniu powinna dobrze pracować, osobiście nie miałem okazji sprawdzać.
  3. Witam wszystkich, od dłuższego czasu przeglądam forum i nastał czas, aby się przywitać i trochę udzielać :) Moje autko Coupe z '96, które posiadam od 2 lat :) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!