Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

vlaho2

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I phII
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    181
  1. Witam, Parę lat temu miałem problem ze świecami nurnikowymi(skleiły się przekaźniki) i zostały one wyłączone a sklejony przekaźnik usunięty. Jeśli dobrze kojarzę to są tam dwa przekaźniki, czy ktoś może mi podać dokładny ich typ? Oraz czy ktoś posiada clip-a lub inne narzędzie którym można je załączyć w Katowicach lub ich bliskich okolicach(nie za miliony) Pozdrawiam Błażej
  2. Ładowanie ok, połączenia sztywno się trzymają akumulator raczej nie ma znaczenia bo na stary też to występowało(nowy ma drugi sezon)
  3. Witam, Sprawa tyczy się Scenica I 2002 1.9dci. Podczas jazdy zapala się na kilka sekund kontrolka świec żarowych. Najczęściej dzieje się tak podczas wjazdu na jakieś wzniesienie lub gdy długo trzymam pedał gazu w tej samej pozycji(temperatura otoczenia nie ma znaczenia dzieje się tak i latem i zimą). Gdy zapali się ta kontrolka i trochę popracuje gazem to gaśnie. Świeci się zależnie od warunku i sytuacji od 3-10 sekund. W clipie został odczytany błąd nieaktywny Zbyt niskie napięcie kondensatora sterownika wtrysku (2.DEF). Czy ktoś spotkał się z takimi objawami? Może jakaś sugestia gdzie szukać lub co sprawdzić Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi Błażej
  4. A mogę prosić o jakąś lokalizację tej rurki odprowadzającej skropliny
  5. Witam! W sobotę odkurzałem samochód i zauważyłem że mam dość sporo wody pod dywanikiem kierowcy. Myślałem żę to po deszczach. Wysuszyłem dywanik i dziś tak dla kontroli srawdziłem czy wszystko jest ok. Okazało się że woda znów się pojawiła pod dywanikiem i zauważyłem parę kropl na tapicerce miedzy pedałem gazu a środkową cześcią kokpitu. Ciecz nie posiada smaku wiec raczej eleminuje to wyciek z chłodniczki i płynu chłodzącego nie ubywa(jeżdzę na Prestone). Tak myślę że mogą to byś nieszczelności z klimy i woda nie jest odprowadzana na zewnątrz samochodu. Jak się czy wystarczy zdjąć ta plastikową osłone obok pedału gazu by dostać się do elementów klimy z których może być wyciek czy trzeba demontować "pół samochodu"? Jak się zamontowany te platik, na wcisk?
  6. Witam! Sprawa tyczy się Scenica I 2002 1.9dci. Przekręcam kluczyk i czekam jak zgasną wszystkie kontrolki a potem przekręcam kluczyk na zapłon, i w tym samym momencie gdy przekręcam kluczyk na zapłon pojawia mi się kontrolka z ikona silnika i napisem stop i mogę sobie tak kręcić rozrusznikiem a samochód nie zapali. Gdy zaraz po wyżej opisanej sytuacji wykonam odpalenie samochodu to Scenic opala bez problemu. Sytuacja kręcenie i nie odpalenie zdarza się raz na jakiś czas, może raz na 10-15 odpaleń. W kompie widnienie błąd DEF 176 - Zbyt niskie napięcie kondensatora sterownika wtrysku (2.DEF) Dodam że podczas opalania (niezależnie od temperatury na dworze, a ostatnio było około 17 st) zapalają mi się kontrolki STOP SERV ABS co chyba oznacza zbyt duży spadek napięcie. Czy ktoś ma jakieś pomysły czym może być spowodowane ten brak odpalenia samochodu? I czy ktoś może ma gdzieś schematy punktów masowych? Dodano: 14 maj 2014 - 21:35 Problem rozwiązany Przyczyną był sklejony jeden z przekaźników od świec nurnikowych i przy okazji okazało się że regulator napięcie dawał za niskie napięcie ładowania
  7. Witam! Podłączam się bo mam podobny problem co koledzy i potrzebuje porady zanim zaczne wydawać kasę na elementy. Podczas jazdy po nierównościach dochodzą stuki jakby gumy o metal z okolic prawego koła(patrząc z fotela kierowcy), nie jest to amortyzator -sprawdzany w dwóch stacjach diagnostyki. Stuki dochą gdy dodaje gazu lub trzymam nogę na gazie i oczywiście jade po nierównościach lub samochód zostanie bójnięty. Gdy zdejmę nogę z gazu lub wyrzucę na luz stuki ustają. Sprawdzałem to na tym samym odcinku drogi. Gumy, łączniki, końcówki nie mają luzów. Podejrzenie pada na górną poduszkę silnika. Czy ktoś może ma jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić? Problem rozwiązany. Winowacja to górna poduszka pod silnikiem
  8. Witam! Czy w moim Sceniku mam złącze diagnostyczne OBD2? Ostatnio widziałem w telewizji materiał złączach OBD2 bluetooth, sprzedawanych na portalach aukcyjnych za około 50 złotych. Czy ktoś może używa takie złącza? Chciałem się dowiedzieć czy jest warto go kupić dla takiej wstepnej diagnostyki i sprawdzenia parametrów auta, oraz czy bedzie współgrać z moim Scenikiem 1.9 dCi z 2002. Pozdrawiam Błażej
  9. Witam! Piszę w tym dziale bo w diagnostyce jest tylko subsoforum i oprogramowaniu. Zdarza mi się tak przynajmniej raz dziennie by podczas odpalania scenica I, 1.9dci 2002 r zapalały mi się lampki STOP SERV ABS i hamulec ręczny, a gdy samochód już zapali to gasną. Co ta kombinacja może oznaczać. Dodam że po przekręceniu klucza nie uruchamiam samochodu tylko czekam jak mi zgaśnie większość kontrolek i dopiero potem przekęcam kluczyk na zaplon i własnie w tym momencie zapalają mi się te lapki. ------------ Efekt ten występuje tylko na zimny silniku.
  10. konrad_28 może napisać jak założyć ta plastikową tuleje? Dziś oglądałem regulator i na wałku jest tuleje (taka mała), potem mały oring i coś w rodzaju zabezpieczenie by się to z tego wałka nie zsunęło. I mam jeszcze jedno pytanie odnośnie te tuleji, w tym egzemplarzu który oglądałem na tulei było coś w rodzaju równe rysy na skos, czy to jest calowa rysa by odgiąć to tuleje przy do zamontowania jej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!