Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

emteka

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic ph I
  • Silnik
    1,6 90KM
  • Przebieg (tys.km)
    170000
  1. Już sam nie wiem w czym szukać przyczyny. Dzięki bd musiał poradzić sobie jakoś.
  2. Przepraszam już poprawiłem. Proszę o rady. Dodano: 01 sie 2013 - 12:55 Koledzy pomoże ktoś z moim przypadkiem ? Dodano: 03 sie 2013 - 07:50 Koledzy jest możliwość otrzymania jakiejkolwiek rady w mojej sprawie ?
  3. Siema nie wiem dokładnie jak to się nazywa ale ja miałem dziurawy przewód, który dochodzi do tej malej czarnej skrzyneczki i obroty mi falowały na jałowym biegu.
  4. Wita wszystkich Na wstępie mój model to Megane scenic 1.6 90KM + LPG, 99 r. Od pewnego czasu dzieje się podobnie do opisywanych dolegliwości w tym temacie. Tyle, że u mnie jest tak: Zimny silnik odpalanie na benzynie od strzała, obroty ok. Gdy przełączę na LPG jest ok obroty też. Pojadę gdzieś zatrzymam się na max 10min(np do sklepu) odpalam na benzynie i jest problem. Nie odpali od strzała tylko muszę mu pedałem przygazować i czasem odpala po 3 sek. czasem po 10 sek. Zauważyłem, że gdy jeżdżę na benzynie i zgaszę benzynie to odpala od kopa ale jak zgasze na LPG to jest problem z odpaleniem na benzynie. Świece wymienione, krokowy oraz nowy parownik( bo już się nie nadawał). Jak myślicie co to może być??. Pozdrawiam ;))
  5. emteka

    regulacja zaworów

    Dzięki kolego :) o to mi właśnie chodziło ps. Manuala przejrzałem
  6. emteka

    regulacja zaworów

    Witam odgrzeje kotleta. Mam kilka pytań odnośnie postępowania przy regulacji mianowicie: 1. Czy konieczne jest przy ściąganiu pokrywy wykręcenie cewek, a nie pozostawienie ich na pokrywie i odkręcenie pokrywy z nimi? 2. Czy konieczna jest kolejność regulowania luzu (chodzi mi czy musi to być robione od 1,3,4,2 czy może być od 4,3,2,1. Co może się stać przy tej drugiej kolejności. 3.Czy sa jakieś konsekwencje gdy regulacja będzie przeprowadzana po około 1,5 do 2 godz od zgaszenia silnik (zakładając przejechane około 10do 15 km) Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
  7. Ale jaka/która guma pod silnikiem bo mam tak samo, a mi mechanior powiedział, że kolektor jest pęknięty i dla tego buczy tak samo jak tobie przy 100km/h
  8. Witam Miałem taki sam przypadek jak inni- mianowicie na biegu cyklicznym wycieraczki chodziły albo ciągle albo zatrzymywały się jak chciały. Po przeczytaniu chyba kilkunastu tematów przystąpiłem do dostania się do silniczka wycieraczek (robiąc to pierwszy raz).Najgorzej było oczywiście z ramionami ale ściągaczem poszło bez problemów. W moim przypadku smar był czysty wyglądał jak nowy więc starłem nadmiar odgiąłem styki delikatnie skręciłem,sprawdziłem i było wszystko OK. Tylko miałem jeden problem ponieważ źle przykręciłem to ramie które przykręcone jest do trzpienia silniczka i steruje ruchem wahadłowym. I wycieraczki robiły ruch najpierw w stronę maski później w strone dachu a nie najpierw w stronę dachu. Okazało się, że to ramie przykręciłem gdy sworznie były prosto a muszą być skręcone. Po tym ruch wycieraczek był taki jak powinien. ;) Dodano: 19 sty 2013 - 18:17 Witam ponownie Ustrojstwo z zatrzymywaniem wycieraczek (przy spryskaniu szyby wycieraczki nie chcą się zatrzymać i w końcu robią to na środku szyby)znowu wróciło ;( Wychodzi na to, iż za mało smaru ściągnąłem i bd musiał znowu zajrzeć. Chyba, że myślicie o czymś innym tym razem?.
  9. Witam, również Mnie dopadł podobny problem. Wracając z zakupami pod sklepem zauważyłem, że prawy tył auta delikatnie jest niżej. Tył normalnie amortyzuje nie, przy skrętach nie słyszałem żadnych niepokojących dźwięków. Między świętami a sylwkiem zajrzę pod auto bo nie mam kanału. A wy co myślicie?
  10. Witam i pozdrawiam Wszystkich W moim przypadku było tak, że oczywiście ramiona były zapieczone i to zdrowo po przestudiowaniu tematu pojechałem do najbliższego warsztatu samochodowego i za darmo Pan zdjął mi ramiona ściągaczem do wycieraczek ( taki sam jak na alledrogo za 25zł) wd-40 i po 5 min ściagacz- poszło za pierwszym razem bez problemów. Dzięki
  11. Jak ja jechałem na Niemcy, to POI nie było potrzebne zasada jest prosta jeśli na znaku informacyjnym jest "LPG" to jest gaz w innych przypadkach nie ma gazu na stacjach przynajmniej ja tak miałem.
  12. Witam seredecznie na wstępnie, jestem nowym użytkownikiem forum jak i scenika phI: Problem własnie mam z szybą gdy kupowałem auto gość odrazu mówił, że nie działa prednia szyba pasażera(el.) gdy naciskam przycisk nic nie słychać mianowicie przekaźnika. Podpowiedzcie co mam najpierw szukać bezpiecznik jest cały. Jeśli to przekaźnik gdzie go szukać i ile może kosztować. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!