Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maraft1

Użytkownik
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I phII
  • Silnik
    1.9 F8Q 5 790
  • Przebieg (tys.km)
    260000
  1. Mi też w pewnym źródle mowili że sprzęgło ok, jak sam u kolegi zrobiłem to okazało się że na tarczy były już nity przycięte. U mnie piszczało na pół sprzęgle.
  2. Poduszka. Miekka guma jest, przerabiam to tylko że ze skrzypieniem. Zamówiłem poduszkę poliuretanową i będę testować
  3. Na osłonie przegubu mam łatkę już ponad pół roku, poza tym na zewnątrz smaru niema, zwulkanizowała się ładnie. Wystarczy tylko dobrze przygotować materiały i wszystko się sklei, znalazłem gumę z płynie ale nie wiem czy ona tam na giętkich powierzchniach się utrzyma jak na karoserii.
  4. Po głębszych oględzinach znalazłem mikro dziurkę. Na razie nakleiłem łatkę, to miejsce bardzo nie pracuje to zobaczymy jak zda egzamin. Dodano: 13 lut 2016 - 11:18 Dodano: 14 lut 2016 - 19:03 Mam pytanko jeszcze, czy zna ktoś może taki specyfik którym można jeszcze pociągnąć po naklejonej łatce żeby się jeszcze bardziej ujednoliciła a z gumą? Próbowałem jeszcze klejem do gumy ale robi się tylko sucha skorupka na wieżchu. Może jakiś bitum albo coś podobnego?.
  5. Podejrzewam również czujnik położenia wału.
  6. Właśnie guma dokoła wydaje się szczelna a tak jakby leciało z tej szczeliny.
  7. witam, ostatnio zauważyłem że w prawej pół osi na wysokości miejsca zaznaczonego na foto mam zachlapany towot na silniku. Wydaje mi sie że to z tego miejsca. Za co odpowiada ta cześć w półosi i czy dało by rade to jakoś uszczelnić np. jakbym założył dookoła opaskę zaciskową?
  8. A mógłby kolega dać namiar na poduszki Hutchinsona, bo w żadnym sklepie są niedostępne.
  9. Może z odplywu z podszybia. Ja mam Scenica I ale kiedyś mi cieklo po amortyzatorze z odplywu jak sie liśćmi zatkało.
  10. Narazie odpuszczam, zobacze w mrozy jak to bedzie wygladac. Już dużo uzyskałem bo sie auto żywe zrobiło.
  11. No więcej siły przy ruszaniu ma. Dodano: 08 sty 2016 - 08:05 Po poluzowaniu linki obroty na + , ale szybkiego biegu jałowego niema po zapłonie rano. Linka nie może być od podciśnienia napięta bo od razu spadają obroty ~150rpm. Gdzieś doczytałem że może być przyczyna również sterownik podciśnienia ale z drugiej strony linka się wciąga po zapłonie i luzuje po zgaszeniu. chyba że niemam takiej funkcji ;) Bo wszystko cyka jak zegarek a tylko tego szybkiego niema. Linke (1) po zapłonie tak wciąga że ledwo dotyka blokada (3) dźwigni (2), jeśli się ustawi ja że naciągnie się to obroty jałowe są za niskie około 750 i muli. Jeśli ręką próbuje ruszyć dzwignie (2) w jedna bądź drugą to zaczynają wariować obroty.
  12. Tak gaśnie wszystko. Dodano: 07 sty 2016 - 10:19 Byłem u jednego pompiarza i narazie stwierdził żebym poluzował linkę od podciśnienia bo na ciepłym powinna być luźna a u mnie była naciągnięta. Poluzowałem i zobacze na zimnym jak to się odbędzie. Druga możliwość to elektrozawór podciśnienia ale dopiero po niedzieli może głębiej sprawdzić bo musze z rana samochód zostawić żeby dobrze ostygł. Dodano: 07 sty 2016 - 13:19 Narazie po poluzowaniu linki na lekko ciepłym silniku i dalej już podczas jazdy obroty jałowe są ciut wyżej tak około 800/820rpm
  13. Czyli jednak rozregulowana jest? zawsze mnie zastanawiało czego tak ciężko po zapłonie jeździ:)
  14. Nie no tak na oko sugerowałem z tym Boschem, ma dosyć podobna budowę do mojej jeśli chodzi o cięgna itp. Dti inny trochę ale sądzę ze odpala się na podobnej zasadzie. Obroty zimne wyglądają tak, po podgrzaniu podnoszą się ciut wyżej. Dodano: 06 sty 2016 - 17:52 Oglądałem kilka filmików i na każdym własnie po odpaleniu są wyższe obroty (ten sam silnik ) ciekawe tylko czy to sama regulacja ;/. Jak włączę klimę po zapłonie też od razu podskakują obroty na 800rpm a jak wyłączę spadają do rozgrzania silnika na te niskie.
  15. Znaczy chodzi o ustawienie obrotów biegu jałowego? Bo mam schemat do boscha i coś tam się śrubkami własnie ustawia ale nie wiem czy podobnie w Lucasie. Oczywiście sam się nie dotykam do tego:). Z obrotami na pewno kicha bo kuzyn ma scenica 1.9 Dti i po odpaleniu ma własnie około 1000rpm. Może ktoś ma Dti i by mógł się wypowiedzieć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!