Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Easy_Rider

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    127

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. W grudniu przydarzyła mi się stłuczka. Uderzyłem przodem. Dzisiaj byłem na badaniach i po badaniu nie dało się zamknąć maski. Tzn pierwsza faza jest ok i rygiel działa prawidłowo, ale nie ma tego finalnego zatrzaśnięcia. Jest to spowodowane tym, że ten metalowy uchwyt przykręcony do maski nie wchodzi do takiego rowka w zamku, co jest konieczne do finalnego zatrzaśnięcia. Czyli albo uchwyt maski się wygiął, albo zamek się przesunął. Moje pytanie brzmi: czy ten metalowy uchwyt jest regulowany czy siedzi na sztywno? Jest na 2 śrubach imbusowych i się zastanawiam czy to jest po prostu wkręcone na sztywno czy można ten uchwyt ustawiać.
  2. Witam wszystkich. Klapka mi zamarzła. Czy ktoś może mi napisać gdzie jest to coś do awaryjnego otwierania ? Wiem że gdzieś w bagażniku z prawej strony i podobno śrubokrętem da się tam dojść (gdzieś wyczytałem) ale za cholerę nie mogę tego znaleźć. Ktoś odpowie ?
  3. To może być przyczyną tych drgań ? Nie miałem jak go dzisiaj podnieść. Czy to może mi się jakoś rozlecieć w czasie jazdy ? Czy tutaj zamiast katalizatora można wstawić strumienicę czy nie bardzo ? Dodano: 29 gru 2012 - 18:58 Przyszło mi do głowy że może jeszcze cewka może być ? Bo teraz jak odpaliłem to nawet na luzie jak stoi to czuć wibracje.
  4. Witam. Dzisiaj zauważyłem jedną rzecz w moim Megane. Otóż jak przyspieszam to czuję dziwne wibrowanie. Dzieje się to na początku przyspieszania, im mniejszy bieg tym bardziej jest to odczuwalne. Na wyższych obrotach się uspokaja. Oprócz tego jak już zaparkowałem i posłuchałem to usłyszałem takie dziwne metaliczne dźwięki. jakby cienka blacha stukała o cienka blachę. Dodatkowo posłuchałem tłumika na "wyjściu" i wydaje mi się , że też nie pracuje naturalnie. tak jakby trochę pierdzi (tak jak Cinquecento 700 albo maluch). Pod machą gołym okiem nie widać jakiejś masakry, chociaż widać, że silnik wyraźnie drga. Nie wiem czy te drgania są w normie więc nagrałem filmik.Jeśli to pomoże w diagnozie to mogę wrzucić :!:.
  5. Bardzo możliwe że komunikat wywala dopiero po zgaśnięciu (inaczej pewnie bym nie patrzył na wyświetlacz). Ale jaki z tego morał ? Nikt nie miał podobnego problemu ? Czasami wydaje mi się że wskazówka od obrotów spada za szybko, no ale może mi się wydaje.
  6. Ciężko mi powiedzieć, ale nie wiem czy nie jednocześnie. Przedział jest minimalny
  7. Pracuje normalnie, w sensie odbija po naciśnięciu pedału sprzęgła. No a łączy też raczej normalnie skoro kilka razy dziennie go odpalam przy wciśniętym pedale sprzęgła.
  8. Nie mam tempomatu, ale to się dzieje wyraźnie wtedy jak wcisnę sprzęgło. 3 razy to się zdarzyło i 3 razy po wciśnięciu sprzęgła. Jutro zanurkuję:D. Poza tym wszystko jest ok, na wolnych obrotach też w porządku, również odpala normalnie. Dodano: 25 lip 2012 - 17:08 Popatrzyłem. Nic podejrzanego tam nie widać. Sytuacja znowu się powtórzyła i to niemal w tym samym miejscu co wczoraj (po jakichś 2 km jazdy).
  9. A co wspólnego może mieć z tym zmiana biegów ? Bo to się dzieje przy zmianie biegów.
  10. Witam. Ostatnio zauważyłem pewien problem. Czasami zdarza mi się że przy zmianie biegu pojawia się na chwilę komunikat select neutral po czym samochód gaśnie. Nie ma znaczenia czy jest ciepły czy zimny. Zdarzyło mi się to 3 razy. Rozumiem że chodzi o to żeby wrzucić luz. Czy ktoś wie skąd ten komunikat ? Czujnik położenia pedału sprzęgła ?
  11. Witam. Od 3 dni jestem posiadaczem Renault Megane 1.6 16V. Wszystko grało do dzisiaj. Przejechałem 70km, zaparkowałem, wróciłem za godzinę i zonk, nie chciał odpalić. Zmierzylem napiecie na aku, ponad 12 V. Zadzwonilem po pomoc, przyjechal mechanior z kablami, podpial mnie. Pierwsza próba, minimalnie zakrecil, po kilkunastu sekundach druga próba - odpalil. Dojechalem do domu, odpalil. Na wszelki wypadek podmienilem akumulaory. Mial ktos podobnie? Potem kilka razy odpalalem bo jeszcze jezdzilem i na razie ok. Nie wiem czy to jest wazne, ale... na akumulatorze jaki byl w aucie jest lampka. Moze swiecic na zielono - ok, czarno - trzeba naladowac , lub bialo - do wymiany. Jak lekko poruszalem akumulatorem to kolor lampki sie zmienial i przyjmowal rozne kolory. Moze macie jakies porady? Jesli tematu juz byl to sorry, ale jestem zdesperowany :). Aha... zamiast rozrusznika przy tym rozladowanym aku bylo takie... cykanie. Po tym opisie mechanik od razu zjarzyl ze to aku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!