Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wiktor3a

Nowy użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    96000

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu
  1. Dzień Dobry, Po megane II jest teraz Megane III w benzynie (1,6 115 KM). Po pięciu latach i powiększeniu rodziny zastanawiam się nad IV w kombi. Najchętniej wszedłbym w silnik 1,6 który mam teraz ale tu pytanie czy nie będzie za słaby do większej i cięższej budy?! Jak wypadają w generacji IV te inne silniki benzynowe, który polecacie. Ewentualnie jakiś inne auto do 55 000 w benzynie dla 4-osobowej rodziny?!
  2. No już zdecydowałem się iż zrobię. Dziś zakupiłem te cztery oringi i jedna uszczelke od spodu. Najwyżej zwrócę jak tamte będą dobre. Czytałem iż niektórym pomogło, więc raz zaryzykuje,choć pewnie jak się regularnie zmienia olej to można z tym jeździć,chyba że się leje...
  3. Wczoraj mechanik stwierdził iż poci mi sie ze śrub i tej górnej pokrywy (częsta dolegliwość 1,6) i mamy się zabrać za uszczelnianie i kazał kupić uszczelke kolektora ssacego. Tu pytanie: Która miał na myśli, a może dwie? Która trzeba wymienić przy tym czyszczeniu według Ciebie? Czy zaopatrzyć się też w uszczelke przepustnicy przy okazji? Pozdrawiam
  4. Witam, Czy ktoś z Was wymieniał w Megane III 1,6 110 KM 09r uszczelke kolektora ssacego? Interesuje mnie czy są to cztery osobne pierścienie czy jedna duża uszczelka. W necie występują takie i takie...
  5. Witam, Od pewnego czasu słyszę dźwięk pracującej sprężyny przy pedale sprzęgła ( Megane III 1,6 ) Drodzy forumowicze czy ta sprężyna jest wymienialna ( w ASO nie maja jej jako elementu i każą kupować cały zestaw pedału spzęgła-500 zł(!)) Na allegro całe używane zestawy można znaleźć już od 20 zł. Chciałbym sobie podmienić taką sprężynę więc stąd moje zapytanie ( pryskanie WD 40 nie pomogło) Ktoś z Was miał może do czynienia z takim problemem? Pozdrawiam
  6. Dostane je w dobrej cenie :) Pytanie tylko czy się nadają... Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  7. Witam, Czy ta świeca (w zastosowaniu nie ma modelu mojego auta) będzie pasowała do Megane III 1,6 hatchback 110KM 2009 benzyna http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1518201521190-BKR6EK_______________2288-O-swieca-zaplonowa.html Znajomy ze sklepu motoryzacyjnego mi takie doradził, dobierając po VIN-ie. Ja mam wątpliwości gdyż nigdzie nie mogę jej znaleźć jako pasująca do tego modelu, a kumpel mówi że jest ok :) I bądź tu mądry...
  8. Witam, Udało się w końcu kupić Megane III w benzynie 1,6 110KM 2009r. Autko ma przebieg oryginalny 96000 km i zastanawiam się nad wymiana filtra paliwa. Nie mam pojęcia czy był wcześniej wymieniany, a robiąc tarcze i klocki z tyłu chciałem go wymienić. Pytanie czy już czas i czy nie jest on zintegrowany z pompa paliwa (czytałem tematy na forum, ale jakoś tak niejednoznacznie jest to opisane) Proszę o poradę zarówno w kwestii czy już wymieniać i czy ewentualna wymiana nie będzie kosztowna (zintegrowanie filtra z pompa) Pozdrawiam
  9. W serwisie Reno powiedziano mi ze 100 konna Megi posiada również zmienne fazy rozrządu, choć nie do końca chyba byli przekonani...
  10. Czyli nie odczułbym ewentualnej różnicy miedzy tymi wersjami? Co sądzisz o tej ofercie, która podesłałem? Pozdrawiam
  11. Witam, Po 7 latach użytkowania Megi II chciałbym się przesiąść na III. Padło na 1,6 w hatchback ale nie wiem który silnik (100 czy 110KM) Do tej pory miałem 1.4 w benzynie 98KM straszny muł, wiec obawiam się tej wersji 100konnej (czy słusznie?). Przebiegi roczne w okolicach 6 tys głównie po mieście (praca 7km x 2) wyjazdy urlopowe i 35 km do rodziców kilka razy w tygodniu. Drodzy Koledzy doradźcie czy szukać wersji 110 czy 100 wystarczy aby poczuć różnice w porównaniu z II 98konna. Co myślicie o takim ogłoszeniu http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5698649627 Pozdrawiam
  12. Witam, Jakiś tydzień temu wymieniłem w swojej Megi olej ( ostatnie 1,5 roku jeździłem na elf evolution sxr 5W30, czyli syntetyk)Wymieniłem go na ten sam typ, i od paru dni obserwuję pod prawym nadkolem krople oleju ( z gory wyglada jakby pociła się część silnika znajdujacego sie ponizej zbiornika z plynem chlodzacym). Czy to oznacza,że natychmiast muszę przejść na półsyntetyk (jaki typ elfa polecacie) czy ewentulanie da coś się uszczelnić?!(szkoda mi nowego oleju) Czy wymiana oleju np. na 10w40 spowoduje że ten powstały wyciek zniknie samoczynnie?!Z góry dzięki za odpowiedzi. Przebieg 122 tys ale ma ponad 150...
  13. Witam, posiadam Megi II w benzynie i od dwoch dni zauważam takie objawy: na biegu jałowym spadaja mi obroty praktycznie do zera wlacza sie komunikat check injection, obroty wskakuja na 2000-2500 tylko ze wtedy jest masakrycznie zamulony,nieraz zdarza mi się ze mi gasnie. Po ponownym uruchomieniu dziala ok i nie ma komunikatu check injection;) Ma ktos jakie pomysły?!Pozdro! Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5,7 - logika wypowiedzi i ortografia P_r_z_e_m_o
  14. Witam! U mnie na okres letni drzwi się naprawiły;)Przyszła jesień i znów powrócił problem-ot francuska maszyna;) Pewnie w ASO sobie zaśpiewają ja na razie nie ruszam-wcisne mocniej i działa;)Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!