Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

panini

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 K7M 720
  • Przebieg (tys.km)
    143000
  1. panini

    Brutalna Megane!!

    To i ja troszeczkę dodam od siebie: zauważyłem, że im bardziej brudna i/lub mokra jest moja meganka, tym mniej kopie. Przestałem więc ją myć z zewnątrz (oczywiście raz na jakiś czas się jej należy) i problem został wyeliminowany. Polecam
  2. Od dzisiaj mam ten sam problem co marc112. Na początku się przestraszyłem, że coś może się stało z samochodem, ale przecież w nocy śnieg tak mocno padał i zawiewał, że prawie na pewno dostało się też czujnikom ABS. Mi również przyjdzie poczekać na odwilż. Oczywiście ABS nie działa, ale za to samochód lepiej się ślizga
  3. To TA aukcja. Tylko, że jest do kupienia z całym mechanizmem Dziękuję za pomoc.
  4. Witam, Czy do megane 1 ph1 idzie taki sam żółty plastik jak do scenica 1 ph1? Mi właśnie padł w megance a na allegro jest od scenica. Na zdjęciu wygląda tak samo, ale chciałbym się upewnić. Dziękuję.
  5. Witam, Czy mógłby mi ktoś napisać, ile jest odpływów wody w szybardachu MI phI. Czy tylko 2 z przodu, czy może z tyłu też są? A jeśli są, to jak się do nich dostać? Ostatnio ulewne deszcze podlały troszkę moją megi od środka. Szukałem na forum 3h i niestety, nie znalazłem Dziękuję
  6. Ja mam podobnie. U mnie przy odpalaniu samochodu wskaźnik poziomu oleju wariuje. Czasami pokazuje, że jest w porządku, czasami, że poziom jest poniżej minimum, czasami, że w połowie. Na bagnecie oczywiście wszystko jest ok, sprawdzane na zimnym silniku, po dłuzszym postoju. Wskażnik elektroniczny. Również proszę o poradę. Wiem, że moja Megi jest już wiekowa, ale może jakoś da się ją wyleczyć.
  7. Dziękuję za pomoc, ale obawiam się, że to nie są żarówki takie jak do podświetlania licznika i zegara z temperaturą, które można wkręcic. W wyświetlaczu radia są wg mnie podobne do tych, które podświetlają przyciski otwierania szyb - właśnie takie z długimi wąsami, które można owinąć lub przylutować. Wyświetlacz już miałem rozmontowany, żarówki o których mowi gojgien przygotowane, ale jednak to nie to. :-(
  8. Witam, M1P1 '97, radio fabryczne, kaseciak, philips. Wyświetlacz radia i wyświetlacz godziny i temperatury są oddzielnie. Wyświetlacz radia jest podświetlany od góry dwoma żarówkami. Jedna mi się spaliła. I teraz mam pytanie: jaka to jest żarówka. Na pewno mini z wąsami do przylutowania. Ale jakie powinna mieć wymiary, napięcie, natężenie? Czy ktoś z Was już to wymieniał i może mi pomóc. Dziękuję
  9. O to chodzi, że wszystko posprawdzane, luty podlutowane, mikrowłącznik działa, dioda odlutowana, sorawdzona i przylutowana. Miernik pokazuje, że wszystko ok. Po prostu, nie chce mu sie działać i tyle. Juz nie mam siły walczyć z pilotem. Wygrał.
  10. Która dioda mruga, sygnalizacyjna czy na podczerwień? Jeśli znasz kod immobilisera to odpalisz awaryjnie za pomocą przycisku centralnego. A poza tym mam to samo i musialem pobawić się komputerem. Ściągnąłem immobiliser i jest ok. Więc chyba również i Ciebie to czeka.
  11. O to chodzi, że nie działa dioda podczerwieni i to nie wiadomo, z jakiego powodu. A jeśli nawet sie rozkodował, to nie da się go zaprogramować, gdyż nie działa dioda, więc nie ma komunikacji z odbiornikiem podczerwieni. :-(
  12. Czy ktoś z Was może mi powiedzieć, czy do Megi z silnikiem K7M 720 termostat powinien mieć średnicę 50 czy 54 mm. Właśnie chcę zamówić i mam pewne obawy. Na stronie intercarsu są 2 srednice do tego modelu, a ja nie mam zdolności manualnych, aby otworzyć maske i popatrzyć. Dzięki
  13. To i ja sie podłączę do tematu. Mój problem jest nastepujący: pilot na podczerwień nie działa. Próbowałem już wszystkiego - baterie sprawne, elektronika sprawdzana miernikiem sprawna, dioda czerwona sygnalizacyjna świeci, dioda podczerwieni sprawna, bo po przelutowaniu do pilota od TV działa bez problemu, natomiast w pilocie nie działa żadna. Co może być przyczyną? Skutkiem jest to, że nie mogę posługiwać się centralnym na zewnątrz auta. Proszę mądre głowy o pomoc. :cry:
  14. panini

    Brutalna Megane!!

    Chodzi o to, że w środku tej gumy jest wtopiony pasek stalowy i to on w rzeczywistości odprowadza ładunki. Sam miałem taki w Renault 5 i trochę pomagał, tzn. nie rąbało tak mocno po łapkach. Zauważyłem również, że wyładowania zdarzają się najczęściej na wiosnę i jesień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!