Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomistr

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4 8V
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. tego się bałem, ale wczoraj wpadłem na pomysł że jak będzie konieczna wymiana stacyjki to można przerobić zapłon na przycisk tak jak to jest w nowych modelach. Kluczyk by sie przekręcało do pozycji start a później naciskasz przycisk i zapalasz a gasiło normalnie kluczykiem.
  2. Na początku witam Wszystkich. To mój pierwszy post na tym forum, więc jesli popełnie jakiś błąd to od razu przepraszam. Kilka dni śledze różne wątki na forum i muszę powiedzieć, że dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Ale wracając do mojego problemu: stacyjka w mojej megance (M1 PH2 1999 1.4 v8 75KM) nie odbija kluczyka po zapłonie, muszę go ręcznie cofnąć po zapaleniu silnika. W serwisie renault powiedzieli mi że trzeba wymnienić całą stacyjkę na nową, koszt 450pln z nowym kluczykiem albo 850pln dorobienie stacyjki do obecnego kluczyka, troche drogo jak dla mnie. Ale mój znajomy który miał identyczny problem w golfie V powiedział że najprawdopodobniej uszkodzona jes tzw. KOSTKA STACYJKI (jest ona na koncu stacyjki i z niej wychodzi wiązka kabli). Z wymianą kosztowało go to jakies 150pln. Na necie znalazłem ową kostkę : KLIKNIJ TUTAJ. Czy ktoś z Was miał może podobny problem i może mi w jakiś sposób doradzić co zrobić. Z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!