Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mareczko81

Nowy użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    132000
  1. Trochę za dużo pali.Być może masz ciężką nogę.Spróbuj przejeździć jedno tankowanie z ustawionym chwilowym spalaniem {INSTANTEE}.
  2. Witam.Jak pisze w złym miejscu proszę przenieść.Jest wiele tematów w tym temacie lecz w starszej wersji.Megane 2 z 2003r.Predkościomierz fiksuje.Zatrzymuje się przy 30 km/h albo 50 km/h i od tej prędkości idzie w górę.Wykonanie Mode test wskazówka stoi.Po rozebraniu licznika i cofnięcie ręcznie wskazówki i ponownie Mode test wskazówka działa.Podczas jazdy potrafi się zatrzymać jak pisałem wyżej.Kilometry normalnie nabija.Pomocy gdzie szukać przyczyny.Kostki sprawdzone również te od pompy abs.Nawet dzienne odłączyłem lecz nie ma poprawy. Dodano: 22 lut 2017 - 21:50 Wymiana silniczka wskazówki pomogła
  3. Jest ocynk w sprayu dobrze odtluścic i ocynkować.Każdy w domu ma szlifierke lądową to z blachy 3ki dociąc
  4. Przejedz palcem po szybie jak wyczujsz nierówności wymiana szyby.
  5. Źle zablokował wał tzn w innym położeniu był jak blokadę wału wkrecał .Wykręcić świece i sprawdzić czy w GMP jest tłok i otwory na wałkach są oba na równo tak by była linia ciągła
  6. Dokładnie, najlepiej wziąć miernik i przy akumulatorze sprawdzić.
  7. Silnika na tip top nie prześwietlisz podczas kupowania samochodu. Ja jak oglądam to zawsze proszę żeby silnik był zimny jak pojadę obejrzeć a silnik ciepły to nawet dalej nie oglądam auta. Jak silnik równo pracuje i cicho zapalony od zimnego do chwili załączenia się wentylatora chłodnicy i jeśli nie myty to można ocenić że jest w miarę dobry. Bo i tak wszystko wyjdzie podczas użytkowania.
  8. Autocom lub maxiecu pokazują właśnie 11.4 na zapłonie na zimnym lub ciepłym silniku.Po odpaleniu na pracującym silniku trochę ponad 14v.
  9. 11.4 to normalne napięcie na postoju. Ponad 14v na oddalonym. Zlikwiduj nieszczelność w paliwowym nie może być bąbelków.
  10. Nie,nie są zamienne jak lewy przód to lewy przód jak prawy tył to zacisk na prawy tył
  11. Wszystko kolego okaże się jak "dól" będzie rozkręcony. W najlepszym przypadku wymienisz tylko pompę oleju i w drogę. Co do cen to wujek google tam znajdziesz wszystko interca...s jest drogi. Pompa oleju oryginał 217 zł +20 zeta wysyłka pobraniowa.
  12. Ja w swojej Megi kalibrowałem czujnik skrętu.Problemu nie ma tylko proponuję dać -2 w lewo kierownicą jak będziesz kalibrował.Jak nie pomoże szukaj winy w oponach i zawieszeniu.
  13. Też obstawiam pompę oleju. W takich przypadkach zaleca się lać olej za maximum. Wymiana pompy oleju, panewki, szlif wału i od nowa w trasę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!