Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jarosz13

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Classic
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    178

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może i tak, ale skrzynie i masaż pleców mam w innej Megane. Tutaj zależało mi na dobrej jakości audio bez łupania. Głośniki mają potencjał i grają pięknie, ale przy 25 vol pojawia się przesterowanie, a przy 27 tweetery przestają grać na ułamek sekundy.. Nawet bym się nie zastanawiał nad jego wymianą, gdyby nie właśnie ten ekran..
  2. Witam! Przegrzebalem Internet i niestety nic nie znalazłem. Mam audio 3d arkamys, wymieniłem głośniki, wygluszylem - ogólnie wszystko zgodnie ze sztuką. Niestety, radio nie daje rady.. bass jest świetny, jednak przy ustawieniu -2, bo przesterowuje sygnał już przy 25 vol. Zrobiłem przymiarkę do podmiany radia i pojawił się problem z wyświetlaczem (zwykły bez navi i przycisków). Po podłączeniu nie fabrycznego radia wyświetla cały czas napis "renault" liczyłem na godzine i temperature, tak jak przy wyłączonym radiu. Czy jest na to jakiś sposób?
  3. W takim razie rozumiem, że winne mogą być przetwornice? Jeśli tak, to jakich szukać? Gdzieś czytałem, iż LAD5G, choć na jeszcze innym forum wyczytałem, że to prawa przetwornica zarządza wysokością świateł, to czy różni się ona czymś od lewej? Panowie, proszę obserwujcie temat, w poniedziałek elektryk będzie mierzył napięcia i sprawdzał, czy gdzieś obwód nie jest przerwany itp. Być może po jego diagnozie będziemy mogli coś więcej ustalić. Panowie! Problem był błahy.. gdyby nie 2 wcześniejszych mechaników. W skrócie, zaśniedziały styki w kostce przedniego czujnika, przez co lampy poszły najniżej na dół.. wystarczyło je przeczyścić i potraktować kontaktem. W lewej lampie coś było odłączone, wystarczyło podłączyć i wróciło poziomowanie lewej lampy. Z prawą była zagadka i co? Któryś ze speców spalił coś, podobno ewidentnie widać, że próbował podłączać na krótko tnąc kable ... Takich mamy mechaników (zawsze jeżdżę do kogoś z polecenia). Teraz pytanie, czy spalił silniczek lampy, czy coś w przetwornicy. Jutro podmiana przetwornic i werdykt. Czy w M2 Ph1 silniczek lampy można zdemontować? Czy jest on częścią lampy mocowany na stałe? Znalazłem lampę w opłakanym stanie, jednak ze sprawnym silniczkiem i się zastanawiam, czy w grę wchodzi taki przeszczep.
  4. W poniedziałek umówiłem się do elektromechanika, podobno ogarnięty człowiek. Przekażę mu powyższe wskazówki, liczę że coś poradzi, choćby na krótko. Jeśli nie, to nie wiem co z tym tematem zrobić ..
  5. Muszę zacząć coś robić i to niestety w ciemno, bo clip czy inny program diagnostyczny w ogóle nie widzi tych ksenonów jak na zdjęciu powyżej. Czy jest jakiś moduł sterujący całością? Gdzieś czytałem, że podobno w ph1 to właśnie przetwornice pełnią taką funkcję .. możliwe to jest, że w przetwornicach coś padło i stąd zero reakcji ksenonów? Na chłopski rozum przetwornica powinna jedynie przetwarzać napięcie, a nie jeszcze zarządzać czymkolwiek, aczkolwiek już nie wiem co sprawdzać, więc spekuluję.
  6. Myślisz, że nowe czujniki, jak ze zdjęcia powinny załatwić sprawę? Jak wyjaśnić to, że jedna lampa próbowała się poziomować, jednak i tak poziom był stanowczo za niski? Ewentualnie, czy jest sposób, aby manualnie te lampy ustawić tak, aby świeciły prawidłowo ?
  7. Podobno mechanik wypinał wszystko, sprawdzał kostki i jest wszystko w porządku. Nie wiem, może sam zerknę, ale robię u niego wszystkie auta i do tej pory przynajmniej mechanicznie nie zawiódł. Jeśli kostki i piny nie są skorodowane to zastosuję kontakt. Jednak, jak powiedział mechanik od klipa, że to wygląda na uszkodzenie modułu od ksenonu, tylko czym on jest i gdzie go szukać ?
  8. Szukam pomocy, bo już głupieje.. Megane 2 ph1 i światła ksenon . Po zakupie okazało się, iż światła świecą bardzo nisko, lewa lampa nie poziomowała się w ogóle, prawa chodziła góra dół, jednak świeciła równie nisko. Po jakimś czasie prawa również przestała się poziomowac. Na lampach podniosłem maksymalnie i nadal srogo za nisko.. już była u 3 "speców", z czego ostatni miał Clipa i wykazało błędy jak na zdjęciu. Oba "czujniki" na wahaczach są, instalacja oryginalna, nie wygląda jakby ktoś pchał tam ręce. Mechanik twierdzi, iż nie da się na krótko wzbudzić silniczka reflektora, bo potrzebny jest jeszcze sygnał. Już nawet nie o tyle chce naprawić to poziomowanie, co podnieść światła na normalną wysokość, bo nocą nie da się tak jeździć. Od czego zacząć, czego i gdzie szukać, liczę na jakąkolwiek pomoc, bo po prostu już nie wiem co robić.
  9. Witam! Panowie, zakupiłem auto Renault Megane RS 2, na której założone mam oryginalne alufelgi niestety 17 na oponach Sunfull SF-888 215/45/17. Opony są praktycznie nowe, zakupione w październiku zeszłego roku, przejechały 2kkm przed moim zakupem. Nie jestem pewien, czy takie opony sprawdzą się w RSie, do tej pory ich nie testowałem, czy jesteście w stanie coś o nich powiedzieć? Czy jest sens wymienić je na nowe Dębice, Daytony lub ewentualnie Nokiany? Kolejne pytanie dotyczy dystansów. Ze względu na to, iż są to 17, na domiar złego 7J ET68 są bardzo schowane w nadkolach, przez co RS traci na wyglądzie. Chciałem zakupić takie oto dystanse: Przód - http://dystom.pl/pl/p/DYSTANSE-15mm-60%2C1mm-5x108-Renault-Clio%2C-Espace%2C-Kangoo%2C-Laguna%2C-Megane%2C-Scenic%2C-/509 Tył - http://dystom.pl/pl/p/DYSTANSE-20mm-60%2C1mm-5x108-Renault-Clio%2C-Espace%2C-Kangoo%2C-Laguna%2C-Megane%2C-Scenic%2C-/511 Jednakże rozpoczął się dylemat, czy to aby faktycznie bezpieczne rozwiązanie i nie będę musiał martwić się o zgubione koło podczas ostrzejszej jazdy na zakrętach? Niestety przykręcanych o takich parametrach nie znalazłem, a i cena już poszłaby sporo do góry. Jeździł ktoś z was na takich dystansach nieco agresywniej? Ostatnie pytanie, co prawda innej kategorii, ale po co tworzyć nowy temat. Czy ma ktoś może na sprzedaż fajne 18" ? Liczę na wasze podpowiedzi i opinie !
  10. Odgrzebuję, bo nikt nic nie wniósł w temat, a sprawa jest banalna? 1. Wyjmujemy przycisk; 2. Zdejmujemy plastik przycisku, którym włączamy/wyłączamy grzanie; 3. Zginamy blaszki "trzymające" przycisk po włączeniu - patrząc od góry na przycisk musimy utworzyć trójkąt z tych blaszek, aby utworzyć odpowiedni kąt ostry. 4. Zakładamy obudowę przycisku i montujemy go z powrotem. 5. Cieszymy się zaskakującym i trzymającym przyciskiem. ;)
  11. Mowa o tym wsporniku z fotki? Jedyny powód jego ułamania to według mnie właśnie poduszka olejowa od rozrządu. Przy zakupie miałem mokry silnik, zero luzu w poduszce (przy gumie), po wyczyszczeniu silnika sucho wszędzie.. więc poduszka musiała wypluć olej, opaść i teraz pociągnąć do dołu wspornik. Wymieniam wszystkie ;)
  12. Karola właśnie ta główną chce najpierw wymienić , pytanie czy różni się czymś do RSa, a zwykłej wersji . Po Vin niemal wszystko pasuje do RS ze zwykłej wersji, a już na sprężynach przekonałem się w jaki sposób to pasuje .. a nie chce kupić nie odpowiedniej i wyrzucic kasę w błoto
  13. Dlaczego piszesz o 1.4 kiedy chodzi o Megane RS 2.0 T 224km ? Nie wiem której potrzebuje, wszystkie podobno wyglądają ok, żadna nie jest zerwana, a mam duży rezonans idący na budę najbardziej wyczuwalny na zimnym przy schodzeniu z obrotów. Zacznę wymieniać od tej głównej przy rozrządzie. Utworzyłem temat, ponieważ pomimo wyszukiwania po VIN pokazuje mi te same poduszki, jednak w innych cenach .. bądź tu mądry. P.S. kupiłem to auto na nowych sprężynach, lecz stało za wysoko, okazało się że sprężyny są od zwykłej wersji, ale pasowały prawda?! Obawiam się, czy przy poduszkach nie będzie podobnie, czy do RS nie powinna być twardsza etc.
  14. Jak długo posiadasz te auto ? Sprawdzałeś czy jest olej ucieka dolotem do turbo ? Zrozumiałbym zapocenie i stopniowe rozszczelnianie, ale nie nagłą plamę oleju pod autem. Umyj silnik dokładnie i obserwuj, aby namierzyć skąd bierze się wyciek - broki, uszczelka misy, rozrządu..
  15. Witam ! Czy poduszki silnika są inne do wersji renault megane 2 sport wersja ph1, czy w każdym modelu są takie same? Jakie firmy brać pod uwagę przy ich wyborze ? Liczę na waszą pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!