Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

behbeh

Użytkownik
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 5d GTline
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    129

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miałem ten problem, nawet aso wymieniło mi uszczelkę na gwarancji... tylko że wróciło. Pomogło przetarcie szmatka z Lenorem (znalezione gdzieś w sieci). Na razie 2 razy musiałem w ostatnich 4 latach. Po za tym cisza.
  2. Tak jak u kogoś wyżej, mam 205/50/17 z fabryki. Na drzwiach wg nalepki wspierane jest też oficjalnie 225/45/17 jako, że to zamiennik pierwszego rozmiaru.
  3. Nie, to było do wypowiedzi której teraz nie widzę (wyparowała?), która mówiła coś w stylu, ze ktoś woli zapłacić więcej i mieć bezpieczniej i trwalej...mi chodziło o to, ze opona droga to ani nie musi być bezpieczniejsza, ani trwalsza.. Oczywiście może... ale te 3 czynniki (bezpieczeństwo/trwałość/cena) są nie aż tak związane ze sobą.
  4. Akurat ceny czy trzymania z żywotnością bym nie łączył. do adminów: literki poprawione, a zdanie jest ok :P REGULAMIN 5.6 literki - pl i budowa zdania - mireczek01
  5. tak jak wspomniał witman, zderzak jest z gt lub gtline, a reszta auta nie
  6. Nie wiem jak Frigo HP2, ale najlepsze opony zimowe w kategorii "trzymanie na sniegu" to były frigo, i zupełnie nie przeszkadzało im, ze maja 8 lat Przy czym, zeby byla jasnosc, mowie o samym zachowaniu na śniegu... spalanie, hałas czy trzymanie na suchym to inna bajka, ale tez źle nie bylo. To byly tez szerokosci 195 na stalowych 14kach (clio) z tego co pamietam. Żadne opony zimowe jakie miałem później (m.in fuldy, kleblery, GY) ani do clio ani do Megane nie zachowywały się tak super na śniegu... Regulamin pkt. 5.6 - Prezes
  7. Jako, ze tez mam ten silnik i po przeczytaniu tematów o tych uszczelkach zacząłem się martwic to mam pytanie... jakie ubytki płynu sa niepokojące? Mam obecnie ~109k przejechane (auto mam od nowego), przyznam, ze nie za bardzo kontrolowałem poziom płynu, zostawiałem to ASO. Tyle ze z ASO przestałem korzystać jakoś rok temu gdy skończyła mi się gwarancja, wiec sprawdzałem płyn dziś. No i jest tak z mm poniżej granicy "MIN". Nic nie wiem żeby ktokolwiek tam coś kiedykolwiek dolewał w serwisach (ASO o nadgorliwość nie podejrzewam), nie znam tez poziomu "startowego"... ale wasze posty powodują ze zaczynam się martwic Płyn uzupełnię, tak żeby było ponad MIN i będę obserwował, czy coś ubywa... pytanie wiec jakie ubytki powinny mnie martwic? W sumie to chyba nic nie powinno ubywac. czy moze np cm ubytku na rok (~20k km) jest akceptowalny? Sam płyn czysty, auto jeździ bez żadnych problemów, ogólnie jest cacy... ale wole dmuchać na zimne jak coś Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  8. co prawda nie jest to odpowiedz na pytanie, ale z ciekawości pozwolę sobie zapytać... przy jakim przebiegu (pewnym?) musiałeś wymieniać uszczelkę?
  9. No to nie wiem od czego to zależy. Moje auto jest niecały miesiąc młodsze niż to co podałeś jak chodzi o rejestracje (rok produkcji 2012, kupno 2013) a historie ma :/
  10. Tak, ale jak pisałem wyżej, nie wierz temu, bo to jest po prostu edytowalne. Możesz sobie tam sam zmienić + ustawić przebieg roczny szacowany na 1k i za 3 lata ktoś zobaczy ile będziesz chciał :) Ktos wcześniej ustawił i tyle. System tego używa do prognozowania Ci serwisu. Wspomniałeś o rejestracji w Czechach... pewnie to jest powodem, ze nie widzimy historii serwisu. Miedzy krajami to widocznie nie bangla :/ W auto z 24k przebiegu, sprowadzone nie wierze... tzn wierze, pod warunkiem jakichś nie małych napraw :)
  11. W normalnych przypadkach raczej nie, ale znam 2 osoby, które kupiły auta mniej więcej jak ja, czyli w 2013 i maja jeden mniej niż 20k, drugi kolo 25k. Oba auta to astry, używane niemal tylko na dojazdy do pracy i to nawet nie codziennie. Jak widać cuda się zdarzają, choć śmieje się z nich, że nikt im w ten przebieg nie uwierzy jak będą sprzedawać :) Ten przebieg w myrenault jest taki jak sobie wpiszesz + szacowanie na podstawie tez podanego przez Ciebie rocznego przebiegu. Wiec wierzyc temu tam nie mozna. W moim przypadku widac przy historii serwisowej przy jakim przebiegu były prace i kiedy wiec tu miałbyś trochę lepiej... no ale nie masz.
  12. I pod czymś takim mam dla swojego auta historie... dla Twojego tak jak Ty, nie. Przy okazji, daty rejestracji w święto się nie spodziewałem :) EDIT: Właśnie chciałem usunąć Twoje auto z swojego myrenault, i okazało się ze samo zniknęło. Cos mi mówi, ze pozwalają mieć auto przypisane do jednego konta i gdy dodałem sobie, to zniknęło Tobie :)
  13. tak, auto mam od nowości, ale historii nie było tam od zawsze, konto zresztą zakładałem po kupnie i po prostu dodałem swoje auto. Próbowałem dodać sobie ten vin który podałeś, ale cwaniaki są i potrzeba jeszcze daty pierwszej rejestracji poprawnej żeby dodać, wiec nie sprawdzę czy zobaczył bym u siebie.
  14. Wchodzę na "główna" stronę w myrenault (https://www.renault.pl/moje-konto.html), na środku mam swoje auto, klikam "szczegółowe informacje". Pokazuje mi się strona z widokiem auta gdzie mogę ustawić przebieg i średni przebieg roczny. Wystarczy ze przewinę tyci w dol, jest sekcja przeglądami sugestiami co zrobić, a pod nią "Historia moich napraw serwisowych". Rozwijam i mam wszystko co robiłem w serwisie, choć trzeba zaznaczyć, ze bardzo opisowy serwis to nie był jak to do systemu wpisywał, czasami data jest chyba nie do końca taka (nie chce mi się z fakturami sprawdzać) ale mniej więcej się zgadza :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!