Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomaszek0017

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.4 CL
  • Przebieg (tys.km)
    200 000
  1. Ja mialem podobnie tyle ze wiedziaelm ze zalal sie od strony anteny. Kupilem cala centralke nowa za 100zl odciolem odciąłem immo i tak jezdze do tej pory. Piloty mam nowe. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar
  2. Właśnie jeżeli tylko delikatnie pociągnę i wcisnę pilot to drzwi się otwierają.. Dodam jeszcze że te drzwi z pilot się zamykają, problem tylko z otwieraniem. Jak zdjąć osłonę wewnętrzną ?
  3. Witam. Od jakiegoś czasu w mojej Megane Classic gdy otwieram auto z pilot tylne prawe drzwi się nie otwierają. Z bliska widać jak 'dzyndzel' próbuje wyskoczyć ale tak jak by brakowało mu siły by odskoczyć do końca. Co może być tego przyczyną? I jak zdjąć osłonę od wewnątrz z drzwi? Proszę o pomoc.
  4. Nie wiem ile ma był odkąd kupiłem auto kilka miesięcy go mam.
  5. Radio to nie jest po naładowaniu całkowicie odpiąłem radio i po postoju znowu nie zapalił Dostane na próbę nowy akumulator to będę wiedział... Może to alternator.
  6. Witam przeglądałem tematy i nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie posiadam Megane I 1.4 CL 96r. Przedwczoraj ładowałem akumulator, wczoraj w południe odpalił normalnie ale gdy wsiadałem o 22 na mrozie do auta nie chciał zapalić. Pożyczyłem prądu na kable i odpaliła na dotyk. Co może być przyczyną. Nie dawno wymieniałem radio ale nie się nie dało tam chyba zepsuć.. Jakie powinny być napięcia na akumulatorze? Czy takie pomiary dają odpowiedź?
  7. Wyglada to podobnie jak u mnie. A wystarczy wymienić samą kopułkę czy cały aparat zapłonowy? Nowy, używany? Regulacja zaworów ? Nie mam pojęcia, mam renie od 3 miesięcy i w tym kierunku nic nie działałem.
  8. Co masz na myśli pisząc problemy z zapłonem? Po wyczyszczeniu kopułki wydaje mi się że minimalna różnica jest ale bardzo niewielka. Gdy odpalam auto rano gdy chodzi jeszcze na ssaniu powyżej 1000 obrotów tych przerw w pracy silnika nie ma, dopiero gdy silnik sie zagrzeje i obroty spadna do tych 750 zaczyna co jakiś czas prykać tak jak na filmie.
  9. Tak zlała mi się cewka zapłonowa kiedyś, wypiął się szlałfik od spryskiwaczy. Dzisiaj zobacze to co pisałeś. Więc tak.. Odpiąłem ten komputer zobaczyłem gniazdo i styki- bez zastrzeżeń. Odkęciłem tą kopułke tak jak pisałeś (zdjęcia niżej) styki były trochę brudne i z lekkim osadem, przeczyściłem miło żę odradzałeś teraz wyglądają jak nowe bez żadnych wyrzeźbionych rowków. Nadal nie wiem gdzie znajduje się silniczek krokowy żeby myśleć co dalej...
  10. Tak CL to classic. W takim razie kiedyś zalała mi się cewka zapłonowa... Musze zrobić tak jak piszesz i wtedy zobacze. Dam znać jak trochę się pobawie. Dzięki za podpowiedź.
  11. Faktycznie brzmi podobnie, spróbuje z tym silniczkiem ale to jutro dzisiaj już jest ciemno a garażu nie posiadam. Tylko jak ktoś mógłby mnie naprowadzić gdzie on się znajduje? Wiem gdzie się znajduje filtr, według mnie nie jest w tragicznym stanie(zdjęcie w pierwszym poście):) Ale aparat zapłonowy o ile o tym myślę to jest w dobrym stanie. Mógłbyś napisać gdzie on się znajduje, jak do niego się dostać:) 2 razy miałem tylko problem z odpalanie, tak to pali na dotyk nawet gdy wydaje mi się wilgotno (tak jak wtedy gdy nie chciała zapalić) Ale kiedyś mi się zalał płynem do spryskiwaczy chyba ten aparat zapłonowy( znajduje się zaraz pod tym wytryskiem płynu, przy zamkniętej klapie) i auto straciło na mocy gdy dodawałem gazu. [ Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie Polecam zastosowanie się do powyższego punktu regulaminu. P_r_z_e_m_o
  12. To jest 8V :)Narazie zbytnio to nie przeszkadza poza tym że trzepnie lekko autem jak obroty spadną na chwile. Z tym silniczkiem to przeczyścić same styki?? Słyszałem że z tym odpalanie to też może być czujnik położenia wału napędowego...
  13. Witam. Chciałem się zapytać większego grona fachowców co może być przyczyną dziwnej pracy mojej meganki. Posiadam Megane 1.4 w benzynie classic i od początku zauważyłem że trochę dziwnie pracuje na "luzie" poprykuje co trochę, dołączam film http://www.youtube.com/watch?v=uzWgHbCFN_M . Wymieniłem nowe świece i przewody ale to nic nie dało( poza lepszą pracą silnika). Dodam iż 2 razy zdążyło mi się że nie chciała odpalić rano przy wilgotnym powietrzu tz. kręciłem kręciłem i za chiny nie chciał zaskoczyć silnik, po 10min wałowania i gdy bardzo długo przytrzymałem kluczyk w końcu zapaliła. Czytałem różne wypowiedzi na forach i nie wiem co robić ktoś napisał żeby wymienić filtr powietrza ( czy nadaje się do wymiany?). Dodam iż podczas jazdy nie odczuwam jakiś problemów, nie gaśnie ani nic. Proszę o pomoc:) Zdjęcia dodajemy na dwa sposoby 1. korzystamy z hostingu forum, na górze strony masz gustowną różową ramkę 2. dodajemy jako załącznik Popraw!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!